Toimunud koolitused Suhtlemine pingelistes olukordadesMida ja kuidas öelda raskeid kliente teenindadesRaske kliendi sujuv teenindamineTelefoniteeninduse koolitusHea Teeninduse InnovatsiooniseminarTeenindajate MotivatsioonipäevSuhtlemine pingelistes olukordadesAlgaja juhi juhtimiskoolitusAlgaja juhi juhtimiskoolitusSuhtlemine pingelistes olukordadesTippteenindajate MotivatsioonipäevTelefoniteeninduse koolitusMida ja kuidas öelda kliente teenindades?Raske kliendi sujuv teenindamineTartu Hea Teeninduse Päev 2024Algaja juhi juhtimiskoolitusHea Teeninduse Juhtimiskonverents 2024Suhtlemine pingelistes olukordadesAlgaja juhi juhtimiskoolitusKoolitus ja Õpipäev „Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks 2024“Mida ja kuidas öelda kliente teenindades?Raske kliendi sujuv teenindamineArendava tagasiside koolitusTeenindajate MotivatsioonipäevTeenindaja töö muutuvas keskkonnas, arenguseminar külalislahkuse valdkonna teenindajateleArenguseminar külalislahkuse valdkonna teenindajateleAlgaja juhi juhtimiskoolitusArendava tagasiside vestluse läbiviimineMida ja kuidas öelda kliente teenindades?Raske kliendi sujuv teenindamineHea Teeninduse InnovatsiooniseminarSuhtlemine pingelistes olukordadesTelefoniteeninduse koolitusTeenindajate MotivatsioonipäevAlgaja juhi juhtimiskoolitusMida ja kuidas öelda kliente teenindades?Raske kliendi sujuv teenindamineTelefoniteeninduse koolitusAlgaja juhi juhtimiskoolitusTippteenindajate Motivatsioonipäev/Parim Teenindaja konkursi finaalMida ja kuidas öelda kliente teenindades?Raske kliendi sujuv teenindamineSuhtlemine pingelistes olukordadesAlgaja juhi juhtimiskoolitusTartu Hea Teeninduse Päev 2023Arendava tagasiside vestluse läbiviimineHea Teeninduse Juhtimiskonverents 2023Telefoniteeninduse koolitusSuhtlemine pingelistes olukordadesKoolitus ja Õpipäev „Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks 2023“Algaja juhi juhtimiskoolitusMida ja kuidas öelda kliente teenindades?Raske kliendi sujuv teenindamineArendava tagasiside vestluse läbiviimineTeenindajate ja Müügimeistrite MotivatsioonipäevAlgaja juhi juhtimiskoolitusPositiivse ja negatiivse tagasiside andmise koolitusArenguvestluse tulemuslik läbiviimineRaske kliendi sujuv teenindamineMida ja kuidas öelda kliente teenindades?Suhtlemine pingelistes olukordadesTelefoniteeninduse koolitusTeenindajate MotivatsioonipäevAlgaja juhi juhtimiskoolitusSuperTeenindajate MotivatsioonipäevAlgaja juhi juhtimiskoolitusArenguvestluse tulemuslik läbiviiminePositiivse ja negatiivse tagasiside andmise koolitusTelefoniteeninduse koolitusSuhtlemine pingelistes olukordadesMida ja kuidas öelda kliente teenindades?Raske kliendi sujuv teenindamineAlgaja juhi juhtimiskoolitusTartu Hea Teeninduse Päev 2022Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 2022Telefoniteeninduse koolitusPositiivse ja negatiivse tagasiside andmise koolitusMida ja kuidas öelda kliente teenindades?Raske kliendi sujuv teenindamineAlgaja juhi juhtimiskoolitusSuhtlemine pingelistes olukordadesArenguvestluse tulemuslik läbiviimineTelefoniteeninduse koolitusAlgaja juhi juhtimiskoolitusArenguvestluse tulemuslik läbiviiminePositiivse ja negatiivse tagasiside andmise koolitusAlgaja juhi juhtimiskoolitusTelefoniteeninduse koolitusArenguvestluse tulemuslik läbiviimineIV seminar KLIENDITEENINDAJA MEISTRIKLASS Kuidas hea teenindusega eristuda?III seminar MEESKONNA JUHTIMINE MUUTUNUD OLUDESII seminar MIDA JA KUIDAS ÖELDA KLIENTIDELE OOTAMATUTES OLUKORDADESAlgaja juhi juhtimiskoolitusSeminarisari Eesti majutus-ja toitlustusettevõtetele „SUVEKS VALMIS“I SEMINAR: TÖÖTAJA KUI ETTEVÕTTE BRÄNDISAADIKSuhtlemine pingelistes olukordadesArenguvestluse tulemuslik läbiviimineSuperTeenindajate MotivatsioonipäevMida ja kuidas öelda teeninduses?„Raske kliendi teenindus“Positiivse ja negatiivse tagasiside andmise koolitusVirtuaalne Tartu Hea Teeninduse Päev 2021Sekretäride MotivatsioonipäevArenguvestluse läbiviimise koolitusHea Teeninduse Juhtimiskonverents 2021Telefoniteeninduse koolitusSuhtlemine pingelistes olukordadesArenguvestluse läbiviimise koolitusTippmüüjate MotivatsioonipäevTallinna Hea Teeninduse Päev 2020Telefoniteeninduse koolitusSekretäri ja Juhiabi MotivatsioonipäevMida ja kuidas öelda teeninduses?„Raske kliendi teenindus“Arenguvestluse läbiviimise koolitusSuhtlemine pingelistes olukordadesArenguvestluse läbiviimise koolitusMida ja kuidas öelda teeninduses?„Raske kliendi teenindus“Telefoniteeninduse koolitusEnesekindluse ja MotivatsioonipäevSuhtlemine pingelistes olukordadesAlgaja juhi juhtimiskoolitusAjajuhtimise koolitusSuhtlemine keeruliste meeskonnaliikmetegaVirtuaalne Tartu Hea Teeninduse Päev 2020TippTeenindajate MotivatsioonipäevSuhtlemine keeruliste meeskonnaliikmetegaAlgaja juhi juhtimiskoolitusHea Teeninduse Juhtimiskonverents 2020Sekretäri ja Juhiabi MotivatsioonipäevMida ja kuidas öelda teeninduses?„Raske kliendi teenindus“Projektijuhtimise koolitusSuhtlemine keeruliste meeskonnaliikmetegaKuidas saada Eesti Parimaks telefoniteeninduses?Koolitus ja Õpipäev: Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks 2020?Enesekehtestamise koolitusSaavutamise psühholoogia koolitus juhtideleAlgaja juhi juhtimiskoolitusArenguvestluste tulemuslik läbiviimineTippTeenindajate MotivatsioonipäevProjektijuhtimise koolitus„Raske kliendi teenindus“Mida ja kuidas öelda teeninduses?Arenguvestluste tulemuslik läbiviimineAlgaja juhi juhtimiskoolitusTippTeenindajate MotivatsioonipäevTelefoniteeninduse koolitusSaavutamise psühholoogia koolitus juhtideleSuhtlemine keeruliste meeskonnaliikmetega„Raske kliendi teenindus“Mida ja kuidas öelda teeninduses?Projektijuhtimise koolitusEnesekehtestamise koolitusTippTeenindajate MotivatsioonipäevAlgaja juhi koolitus„Raske kliendi teenindus“Mida ja kuidas öelda? koolitus teenindajateleAlgaja juhi koolitusSuhtlemine keeruliste tiimiliikmetegaArenguvestluse läbiviimise koolitusTipp Teenindajate MotivatsioonipäevEnesekehtestamise koolitusTallinna Hea Teeninduse Päev 2019Uue Ajastu Konverents TEHISINTELLEKT 2019Algaja juhi koolitusArenguvestluse läbiviimise koolitusTartu Hea Teeninduse Päev 2019Enesekehtestamise koolitus„Raske kliendi teenindus“Mida ja kuidas öelda? koolitus teenindajateleSisemise Arengu PäevHea Teeninduse Juhtimiskonverents 2019Koolitus ja Õpipäev: Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks 2019?Algaja juhi koolitusSisemise Arengu Päev„Raske kliendi teenindus“Mida ja kuidas öelda? koolitus teenindajateleArenguvestluse läbiviimise koolitusEnesekehtestamise koolitusTippteenindajate MotivatsioonipäevNoored töötajad organisatsioonisTEHISINTELLEKT 2018Algaja juhi koolitusProjektijuhtimise koolitusAjajuhtimise koolitus„Raske kliendi teenindus“Mida ja kuidas öelda? koolitus teenindajateleEnesekehtestamise koolitusTeenindajate MotivatsioonipäevAlgaja juhi koolitusMida ja kuidas öelda? koolitus teenindajatele„Raske kliendi teenindus“Tipp Teenindajate MotivatsioonipäevEnesekehtestamise koolitusProjektijuhtimise koolitusAlgaja juhi koolitusTallinna Hea Teeninduse Päev 2018Spetsialistist projektijuhiksAlgaja juhi koolitusTartu Hea Teeninduse Päev 2018Enesekehtestamise koolitusSekretäri ja Juhiabi Motivatsioonipäev„Raske kliendi teenindus“Mida ja kuidas öelda? koolitus teenindajateleHea Teeninduse Juhtimiskonverents 2018Projektijuhtimise koolitusKoolitus ja Õpipäev: Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks 2018?Algaja juhi koolitusKehtestav suhtlemine ja käitumineHeade Teenindajate MotivatsioonipäevProjektijuhtimise koolitus„Raske kliendi teenindus“Tore, et sain aidataJuhtimiskoolitus algajale juhileKESKENDUMISE, MÄLU JA TÄHELEPANU ARENDAMINEProjektijuhtimise koolitus„Raske kliendi teenindus“Mida ja kuidas öelda? koolitus teenindajateleHeade Teenindajate MotivatsioonipäevKehtestav suhtlemine ja käitumineKliendilojaalsusprogrammide loomine ja haldamineKuidas kliendikaart paremini tööle panna?4D teeninduse koolitus„Raske kliendi teenindus“ Tipp Teenindajate MotivatsioonipäevTallinna Hea Teeninduse Päev 2017Tartu Hea Teeninduse Päev 2017Mida ja kuidas öelda? koolitus teenindajatele"Tore, et sain aidata" suhtumise ja käitumise koolitusSekretäri ja Juhiabi MotivatsioonipäevHea Teeninduse Juhtimiskonverents 2017Koolitus ja Õpipäev: Kuidas saada Eesti parimaks teenindajaks 2017?Koolitus ja Õpipäev: Kuidas saada Eesti parimaks teenindajaks 2017?Parimate Teenindajate Motivatsioonipäev"Tore, et sain aidata" suhtumise ja käitumise koolitus TartusMIDA ÖELDA? koolitusprogramm EESTI KEELES Tallinnas"Tore, et sain aidata" suhtumise ja käitumise koolitusKogemuskonverents: TeenindusTreff 2016Heade Teenindajate MotivatsioonipäevMälutehnikad teenindus- ja müügitöösMIDA ÖELDA? koolitusprogramm EESTI KEELES Tallinnas 28.09"Tore, et sain aidata" suhtumise ja käitumise koolitusTeenindajate ArengupäevMIDA ÖELDA? koolitusprogramm EESTI KEELES Tartus 26.05MIDA ÖELDA? koolitusprogramm EESTI KEELES Tallinnas 25.05MIDA ÖELDA? koolitusprogramm EESTI KEELES Pärnus 24.05Parimate Teenindajate MotivatsioonipäevTallinna Hea Teeninduse Päev 2016Tartu Hea Teeninduse Päev 2016Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 2016Heade Teenindajate MotivatsioonipäevKoolitus- ja Õpipäev „Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks 2016?“Parimate Teenindajate MotivatsioonipäevTeeninduse juhtimise kogemuskoolitusIMPROVISEERIMINE TEENINDUSOLUKORDADES KOOLITUSPROGRAMMMIDA ÖELDA VENE KEELES koolitusMotivatsioonipäev Parimatele TeenindajateleTeeninduse juhtide kogemuskoolitusMIDA ÖELDA? koolitusprogramm EESTI KEELESMIDA ÖELDA VENE KEELES koolitusMotivatsioonipäev Parimatele TeenindajateleTallinna Hea Teeninduse Päev 2015Tartu Hea Teeninduse PäevHea Teeninduse Juhtimiskonverents 2015MIDA ÖELDA? koolitusprogramm EESTI KEELESKoolitus- ja Õpipäev "Kuidas saada Eesti parimaks teenindajaks?"TEENINDUS JA MÜÜGITREFF 2014MIDA ÖELDA? koolitusprogramm VENE KEELESMotivatsioonipäev Parimatele TeenindajateleMIDA ÖELDA? koolitusprogramm EESTI KEELESMotivatsioonipäev Parimatele TeenindajateleTallinna Hea Teeninduse PäevTartu Hea Teeninduse PäevKliendikogemuse koolitusHea Teeninduse Juhtimiskonverents 2014E-teeninduse ja teenuste disaini seminarHea Teeninduse Juhtimiskonverents 2013Soovitusindeksi seminarTeenindajate Motivatsioonipäev 2013Tallinna Hea Teeninduse PäevTartu Hea Teeninduse Päev„Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks“