Parimate Teenindajate Motivatsioonipäev

Parimate Teenindajate Motivatsioonipäev

03.12.2015 kell 9:30 - 15:10

Coca-Cola Plaza, Hobujaama 5, Tallinn Hobujaama 5, 10111 Tallinn, Estonia

Sissejuhatus

Parimate Teenindajate Motivatsioonipäev on mõeldud ettevõtete ja asutuste parimatele teenindajatele, kellel on ees pikk talvehooaeg ja kelle motivatsioonitasemest sõltub organisatsiooni kvaliteetne klienditeenindus.
 
Parimate Teenindajate Motivatsioonipäev pakub praktilisi teadmisi ja kasulikke võtteid motivatsiooni hoidmiseks ja kasvatamiseks. Erinevate ettekannete eesmärgiks on anda nõuandeid, kuidas kasvatada iseenda ning kaastöötajate motivatsiooni ja töörõõmu.
 
Motivatsioonipäeva viivad läbi osalejatelt parima tagasiside saanud superkoolitajad Harald Lepisk, Raimo Ülavere,  Jaanus Kangur ja Kristjan Otsmann.
 

Programm

Parimate Teenindajate Motivatsioonipäev 

03. detsember Coca-Cola Plaza, Hobujaama 5, Tallinn

 

09.30-10.00 Registreerumine ja hommikukohv

10:00-10:05 Motivatsioonipäeva sissejuhatus
 
 
10:05-11:00 Kellele, miks ja kuidas mõjuvad tänapäevased motivaatorid? Kuidas iseennast motiveerida?
 
Raimo Ülavere, Mindsweeper koolitaja
 
Kellele, miks ja kuidas mõjuvad tänapäevased motivaatorid:
  • raha?
  • paramaks saamise soov?
  • vabadus ise valida ja otsustada?
  • tegevuste tähendus?
  • kolleegide arvamus ja tagasiside tööle?
Raimo Ülavere professionaalne koolitusloeng pakub teadmisi sellest, mis teenindus- ja müügitöös inimesi motiveerib ja kuidas õiged motivaatorid ära tunda ja kasutada.
 
 
11:00-12:00 Kuidas tulla toime keeruliste inimeste ja suhtlusolukordadega?
 
Jaanus Kangur, treener-koolitaja
 
Emotsionaalne ja kasulik ettekanne annab vastuseid alljärgnevatele küsimustele:
  • Miks on mõne inimesega keerulisem suhelda kui teistega?
  • Millised on peamised suhtlemisvõtted, mis aitavad keerulisi suhtlemisolukordi lahendada? 
  • Kuidas keeruliste inimeste ja olukordadega hästi toime tulla ning positiivsust edasi anda?
  • Milline on lihtne, ent mõjus probleemilahendusmudel?
  • Kuidas vältida stressi keeruliste olukordade ja suhete tekkides?
 
12:00-13:00 Lõunapaus 
 
 
13.00-14.00 Kuidas oma aega nutikamalt kasutada?
 
Kristjan Otsmann, Selge Pilt asutaja ja koolitaja
 
Kristjan vastab oma ettekandes järgmistele küsimustele:
  • Kuidas oma aega paindlikult ja tulemuslikult planeerida?
  • Millised on põhilised ajaraiskajad ja kuidas nendega toime tulla?
  • Kuidas tulla parimal moel toime ootamatute tööülesannetega?

 

14:00-15:00 Laetud akud - Kuidas toita enda ja oma töökaaslaste rõõmu ning energiavaramuid?
 
Harald Lepisk, Inspiratsioonikoolitaja, www.trainings.ee
 
  • kuidas kaaskolleege positiivselt mõjutada ja head tuju luua?
  • kuidas motiveerida teisi enda ümber ja hoida nii ennast kui oma kolleege rõõmsa ja energilisena?
  • kuidas luua paremaid suhteid kolleegidega ja ümbritseda end positiivselt laetud inimestega? 
  • kuidas õppida vaimustuma sellest, mida igapäevaselt teed?
  • Mis aitab oma unistusi ellu viia?
 
15:00-15.10 Motivatsioonipäeva kokkuvõte ja lõpetamine
 

Parimate Teenindajate Motivatsioonipäev registreerimistingimused

Parimate Teenindajate Motivatsioonipäev

03. detsember 2015

 
Korraldaja: Heateenindus.ee
 
Koolitajad: Raimo Ülavere, Jaanus Kangur, Kristjan Otsmann, Harald Lepisk
 
Toimumisaeg: 03. detsember 2015
 
Toimumiskoht: Coca-Cola Plaza, Hobujaama 5, Tallinn
 
Töökeel: Eesti keel
 
Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta):
 
Koolitusele registreerumine kuni 13.11.2015
  • üle 4 osaleja 99 EUR
  • 2-3 osalejat 119 EUR
  • 1 osaleja 139 EUR
Koolitusele registreerumine perioodil 14.11.2015 - 26.11.2015 
  • üle 4 osaleja 119 EUR
  • 2-3 osalejat 149 EUR
  • 1 osaleja 169 EUR
Hind kehtib ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%
 
Osavõtutasu sisaldab: Koolituse elektroonilisi materjale, lõunasööki ja kohvipausi
Registreerimise tähtaeg: 26. november 2015
 
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

 

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 26. novembrit 2015, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.
 

Asukoht:


2015-12-03 09:30:00
2015-12-03 15:10:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad