Teeninduse juhtimise kogemuskoolitus

Teeninduse juhtimise kogemuskoolitus

02.12.2015 kell 10:00 - 16:00

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

Sissejuhatus

Teeninduse juhtimise kogemuskoolitus on interaktiivne koolituspäev, kus Eesti organisatsioonide teeninduse juhtidel  on võimalik temaatilistes töötubades vahetada teenindusjuhtimise alaseid kogemusi ja parimaid praktikaid.  

 
Teemad, milles praktilisi kogemusi vahetatakse, on järgnevad:
  • teeninduse efektiivne juhtimine ja teenindustaseme hindamine 
  • automatiseeritud teenindus 
  • kaasaegsete tehnoloogiate kasutamine teeninduses
  • lisamüük teeninduses
  • psühholoogiliste võtete kasutamine teeninduse juhtimisel ja teenindajate motiveerimisel
  • teenindajate motiveerimine ja arendamine
  • arenguvestlused teenindajatega
 
NB! Igal osalejal on võimalik töötubadesse välja pakkuda ka enda teema, milles soovib teiste kogemusi kuulda. Teema saab sisestada registreerimisvormis "Lisainformatsiooni“ kasti. Kõiki väljapakutud lisateemasid käsitletakse koolituspäeval kindlasti.
 
Töötubasid modereerivad kogenud teenindusasjatundjad.
 

Ajakava

10.00-10.15 Teeninduse juhtimise kogemuskoolituse sissejuhatus
 
10.15-12.15 Teeninduse juhtimise ja korraldamise kogemusi ning parimaid praktikaid vahetatakse järgnevates teemades:
 
10.15-11.30 Teemad 1 – TEENINDUSE JUHTIMINE JA TEENINDUSE TASEME HINDAMINE
  • millised on teeninduse juhtimise suurimad probleemid ning kuidas neid on lahendatud?
  • milliseid teeninduse juhtimise meetodeid erinevates teenindusorganisatsioonides kasutatakse? 
  • milliseid erinevaid metoodikaid (ka kaasaegsel tehnoloogial põhinevaid) kasutatakse teeninduse taseme ja kvaliteedi hindamiseks?
11.30-12.15 Teemad 2 – AUTOMATISEERITUD TEENINDUS
  • milliseid automatiseeritud süsteeme klientide teenindamisel kasutatakse?
  • millist kasu on automatiseeritud süsteemid kauplustele ja teeninduskohtadele andnud?
  • millisete automatiseeritud süsteemidega küsitakse klientidelt tagasisidet ja kuidas neid süsteeme efektiivselt kasutada?
12.15-13.00 lõuna
 
13.00-16.00 Teeninduse juhtimise ja korraldamise kogemusi ning parimaid praktikaid vahetatakse järgnevates teemades:
 
13.00-13.40 Automatiseeritud teeninduse teema jätkub ka pealelõunal.....
 
13.40-14.40 Teemad 3 – MÜÜK TEENINDUSES
  • kuidas tegeleda raskete klientidega?
  • kuidas teenindajaid aktiivsemalt müüma suunata?
  • kuidas tulemuslikult lisamüüki sooritada?
  • kuidas müüa kui klient ütleb pakkumisele esialgu "ei"?
  • millised on head Closingu nipid?
14.40-14.55 Kohvipaus
 
14.55-15.55 Teemad 4 – TEENINDAJATE MOTIVEERIMINE JA ARENDAMINE
  • kuidas on teenindajaid motiveeritud rasketel aegadel? 
  • kuidas teenindajatega arenguvestluseid teha? 
  • milliseid psühholoogilisi nippe kasutatakse teenindajate juhtimisel ja motiveerimisel?
15.55-16.00 Koolituspäeva kokkuvõte
 
 

Tingimused

Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta)

Koolitusele registreerumine kuni 13.11.2015 
  • üle 4 osaleja 99 EUR
  • 2-3 osalejat 119 EUR
  • 1 osaleja 139 EUR
 
Koolitusele registreerumine perioodil 14.11.2015 - 19.11.2015 
  • üle 4 osaleja 119 EUR
  • 2-3 osalejat 149 EUR
  • 1 osaleja 169 EUR
 
Hind kehtib ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%
 
Osavõtutasu sisaldab: Koolituse elektroonilisi materjale, lõunasööki ja kohvipausi
Registreerimise tähtaeg: 19. november 2015
 
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 19. novembrit 2015, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.
 

Asukoht:


2015-12-02 10:00:00
2015-12-02 16:00:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad