Teeninduse juhtide kogemuskoolitus

Teeninduse juhtide kogemuskoolitus

30.09.2015

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

Sissejuhatus

Teeninduse juhtide kogemuskoolitus on interaktiivne koolituspäev, kus Eesti organisatsioonide teeninduse juhtidel on võimalik temaatilistes töötubades vahetada teenindusalaseid kogemusi ja parimaid praktikaid.

 
Teemad, milles praktilisi kogemusi vahetatakse, on järgnevad:
 
  • millised tegevused aitavad hoida häid teenindajaid organisatsioonis kauem?
  • millised on teenindajate motiveerimise ja tunnustamise parimad meetodid?
  • kuidas teenindajaid aktiivsemalt müüma suunata?
  • kuidas tulemuslikult lisamüüki sooritada?
  • kuidas müüa kui klient ütleb pakkumisele esialgu "ei"?
  • millised on head Closingu nipid?
  • kuidas mõõta teeninduse kvaliteeti ja kaardistada ning analüüsida klientide tagasisidet?
  • millised on teenindajate koolitamise efektiivsed meetodid ja kuidas kaardistada koolitusvajadusi?
  • millised on teeninduse juhtimise suurimad probleemid ning kuidas neid on lahendatud?
  • Millised on luksustoodete müümise ja vastavate kliente teenindamise töötavad meetodid?
 
Kõigil osalejatel on ainulaadsel koolituspäeval võimalik teiste kogemustest õppida ja iseenda kogemusi jagada. Kogemuste vahetamine toimub väiksemates gruppides ja kogenud moderaatorite juhtimisel.
 
NB! Igal osalejal on võimalik välja pakkuda ka enda teema, milles soovib teiste kogemusi kuulda. Lisateema saab sisestada registreerimisvormis "Muu info" kasti. Kõiki väljapakutud lisateemasid käsitletakse koolituspäeval kindlasti.
 
Töötubasid modereerivad kogenud teenindus ja juhtimisasjatundjad Elina Vamper (Põldma Kaubandus), Kairit Reiman (Teeninduskoolitus), Lia Ratnik (Dreamleader) ja Mati Ruul (Talent)
 

Ajakava

 
9.30-10.00 kogunemine ja hommikukohv
 
10.00-10.15 koolituspäeva sissejuhatus
 
10.15-12.15 Teeninduse juhtimise ja korraldamise kogemusi ning parimaid praktikaid vahetatakse järgnevates teemades:
 
Teemad 1:
  • millised tegevused aitavad hoida häid teenindajaid organisatsioonis kauem?
  • millised on teenindajate motiveerimise ja tunnustamise parimad meetodid?
  • millised on teenindajate koolitamise efektiivsed meetodid ja kuidas kaardistada koolitusvajadusi?
Kogemustevahetust juhendab Kairit Reiman (Teeninduskoolitus)
 
Teemad 2:
  • kuidas teenindajaid aktiivsemalt müüma suunata?
  • kuidas tulemuslikult lisamüüki sooritada?
  • kuidas müüa kui klient ütleb pakkumisele esialgu "ei"?
  • millised on head Closingu nipid?
  • Millised on luksustoodete müümise ja vastavate kliente teenindamise töötavad meetodid?
Kogemustevahetust juhendab Mati Ruul (Talent)
 
12.15-13.00 lõuna
 
13.00-16.00 Teeninduse juhtimise ja korraldamise kogemusi ning parimaid praktikaid vahetatakse järgnevates teemades:
 
Müügiteema jätkub Mati Ruuli juhendamisel ka pealelõunal.....
 
13.40-14.40 Teema 3:
  • kuidas mõõta teeninduse kvaliteeti ja kaardistada ning analüüsida klientide tagasisidet?
Kogemustevahetust juhendab Elina Vamper 
 
14.40-14.55 Kohvipaus
 
14.55-15.50 Teema 4:
  • millised on teeninduse juhtimise suurimad probleemid ning kuidas neid on lahendatud?
Kogemustevahetust juhendab Lia Ratnik (Dreamleader) 
 
15.50-16.00 Koolituspäeva kokkuvõte
 

Tingimused

Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta)

Koolitusele registreerumine kuni 24.08.2015 
üle 4 osaleja 99 EUR
2-3 osalejat 119 EUR
1 osaleja 139 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 25.08.2015 - 22.09.2015 
üle 4 osaleja 119 EUR
2-3 osalejat 149 EUR
1 osaleja 169 EUR

Hind kehtib ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolituse elektroonilisi materjale, lõunasööki ja kohvipausi
Registreerimise tähtaeg: 22. september 2015

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 22. september 2015, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

Asukoht:


2015-09-30 00:00:00
0000-00-00 02:00:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad