Tartu Hea Teeninduse Päev 2022
23.03.2022 kell 10:00 - 15:00
Zoom veebikeskkonnas Videokonverentsi-rakenduses Zoom.us
Sissejuhatus
Avaldamaks tänu Tartu tublidele teenindajatele, teenindusjuhtidele, ettevõtjatele ja avaliku sektori esindajatele, korraldame 23. märtsil Tartu Hea Teeninduse Päeva, mis toimub seekord virtuaalkonverentsina Zoomi keskkkonnas.
17. korda toimuval Tartu Hea Teeninduse Päeval ütleb avasõnad Tartu linnapea Urmas Klaas. Esinejate hulgas on ka Rita Rätsepp, Kertu Saks, Inga Lunge, Signe Ventsel, Kuldar Leis, Laine Randjärv jpt.
Toimumas on mitmeid inspireerivaid ettekandeid aktuaalsetel teenindusteemadel ja paneeldiskussioonis arutletakse, mis teeks Tartust veelgi parema teenindusega linna.
Osalejatel on võimalik ka omavahel kogemusi vahetada teenindustöös toimunud muutustest. Päeva lõpus toimub kõigi osalejate osavõtul oluline ajurünnak Tartu teeninduse tuleviku teemal.
Tuleb emotsionaalne ja rõõmuenergiat tootev inspiratsioonipäev.
Ootame tänutundega osalema
Urmas Kõiv
Heateenindus.ee asutaja ja juht
NB! Tartu Hea Teeninduse Päeva korraldab Heateenindus.ee koostöös Tartu LV ettevõtluse arengu osakonnaga
Programm
09.45-10.00 kogunemine Zoomi
10.00-10.10 Avasõnad ja tervitus Urmas Klaas, Tartu linnapea
SPETSIAALSE TEENINDUSUURINGU TULEMUSTE TUTVUSTUS
10.10-10.40 DIVE UURINGU TULEMUSI TUTVUSTAV ETTEKANNE
Milliseks on muutunud teeninduskvaliteet Eestis aastal 2022 võrreldes 2019 aastaga, mida me sellest õpime ja milliseks kujuneb teenindustöö lähitulevik?
DIVE Eesti tegevjuht Marilyn Uleksin tutvustab ettekandes spetsiaalselt Eesti ettevõtete ja asutuste hulgas jaanuaris-veebruaris läbiviidud kasutajakogemuse ja teeninduskvaliteedi uuringu tulemusi. Millised on tulemused ja muutused võrreldes 2019 aasta seisuga? Millised on eeldatavad arengusuunad lähitulevikuks?
TEENINDUS JA TEENINDAJATE TÖÖ HETKESEIS TARTUS
10.40 – 11.00 OSALEJATE KOGEMUSVAHETUS
- Millised on olnud Tartus klientide teenindamisega seotud suuremad muudatused aastatel 2020-2022?
- Millist positiivset või negatiivset efekti on need muudatused kaasa toonud pakutavale teeninduse kvaliteedile ja teenindaja tööle Tartus?
TEENINDAJATE EMOTSIOONID
11.00 - 11.35 Kuidas olla rohkem aega „ma tahan teha“ ja järjest vähem „ma pean tegema“ tsoonis?
Rita Rätsepp, psühholoog ja näitleja annab inspireerivas ettekandes vastuseid järgmistele küsimustele:
- Kuidas tööd ja isiklikku elu mõtestada selliselt, et see põnevam ja nauditavam tunduks?
- Millised on demotiveerivatest, negatiivsetest mõtetest ja emotsioonidest vabanemise tehnikad?
- Kuidas püsida rohkem saavutamise ja „tahan tööd teha“ tsoonis?
TEENINDAJA TÖÖSTRESSIGA TOIMETULEK JA ENESE EEST HOOLITSEMINE
11.35 – 12.15 Kuidas teenindaja saab olla parem enesejuht ja hoolitseda enda vaimse tervise hoidmise ja arendamise eest?
Signe Ventsel, Brandmoon, organisatsioonide arengupartner
12.15 - 13.00 Lõunapaus
UUEL TASEMEL KLIENDITEENINDUS TARTUS
13.00 - 14.00 INSPIRATSIOONITUND “MEIE TARTU TEENINDUS”
Uusi ideid ja inspireerivaid arengumõtteid jagavad ERM-i juht Kertu Saks, näitleja Inga Lunge, Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 juht Kuldar Leis ja endine Tartu linnapea Laine Randjärv.
- Millist uuel tasemel kliendikogemust oodatakse Tartu teenindajatelt?
- Millist ägedat kliendikogemust võiksid pakkuda Tartu toidukohad, pangad, ülikool, linnaasutused, telekomiettevõtted, kaubanduskeskused, jaekauplused, spordisaalid, meelelahutuskohad, tervise- ja raviasutused jne...
14.00 – 14.30 OSALEJATE AJURÜNNAK
Millised omadused iseloomustaksid uuel tasemel klienditeenindust Tartus, meie Tartus?
Millist uuel tasemel kliendikogemust soovivad Tartu teenindajad enda klientidele pakkuda tulevikus?
14.30 – 15.00 Tartu Hea Teeninduse Päeva kokkuvõte ja lõpetamine
Kokkuvõtte osas kirjutavad osalejad üles vähemalt 3-5 ideed või mõtet, mida teenindustöös järgida, et olla teenindusvaldkonna tipptegija nüüd ja edaspidi ning pakkuda uuel tasemel kliendikogemust klientidele Tartus.
15.00 Tartu Hea Teeninduse Päeva lõpp
Hinnakiri
Tänu Tartu linnavalitsuse toele on Tartus tegutsevate ettevõtete ja asutuste töötajatele osalemine tasuta.
Väljaspool Tartu linna tegutsevatele ettevõtetele ja asutustele on osalustasu 69 EUR.
Kiida Teenindajat 2022 kampaaniaga liitunud ettevõttele on 2-e töötaja osalemine kampaaniahinna sees. Suurema arvu töötajate registreerimisel on ühe osaleja osalustasu 69 EUR
Hinnad on ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%
Osavõtutasu sisaldab: Tartu Hea Teeninduse Päeval osalemist ja elektroonilisi materjale
Küsimustele vastused ja lisainfo: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Koolituspäevale eelregistreerimise tähtaeg: 18. märts 2022
Korraldajad: Heateenindus.ee ja Tartu linnavalituse ettevõtluse arendamise osakond