Koolitus ja Õpipäev: Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks 2018?

Koolitus ja Õpipäev: Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks 2018?

01.02.2018 kell 9:30 - 15:15

Hotell Euroopa Konverentsikeskus, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

Lühiülevaade

Koolitus- ja Õpipäev on ametlik eelkoolitus märtsikuus toimuvale Hea Teeninduse Kuule ning Eesti Parima Teenindaja konkursile.

Koolituspäeva põhieesmärk on anda teenindajatele võimalus arendada oma teenindusalaseid oskuseid ja teadmisi, et olla oma klientidele veelgi parem teenindaja ja saavutada edu ning hea koht konkursil Eesti Parim Teenindaja 2018.

Koolituspäeval annavad tunnustatud koolitajad lisateadmisi argumenteerimisest, kehakeelest ja suhtlemisest, käitumisest, kliendivajaduste märkamisest ja erinevate klienditüüpide tõlgendamisest.

Ootame aktiivset osavõttu

 

Heateenindus.ee

Koolitus ja Õpipäeva programm

09.30 – 10.00 Koolitusele saabumine ja registreerumine

10.00-10.10 Koolituspäeva sissejuhatus

10:05–11:00 Kuidas klientide ootusi ületada märkamise, mõistmise, lahenduste ja väärtustamise kaudu?

Piret Bärg, teeninduskoolitaja ja konsultant

Tunnustatud teeninduskoolitaja Piret Bärg jagab teadmisi järgmistel teemadel:

  • Mida kliendid tegelikult teeninduses hindavad, mis paneb kliendi silmad särama?
  • Kuidas kliendi soove märgata ja mõista ning sobiv lahendus välja pakkuda?
  • Kuidas vaid suunata klienti koostööle ja hea tuju lainele?
  • Kuidas kliendi ootusi ületada sõltumata kliendist või tema soovist?

11.00-12.00 Millal valida argumenteerimine kui parim suhtlusvahend?

Marleen Pedjasaar, SpeakSmart

Tunnustatud väitlusspetsialist Marleen Pedjasaar jagab häid ideid järgmistes teemades:

  • Millal valida argumenteerimist kui kõige paremat suhtlusvahendit ehk millistesse olukordadesse see sobib?
  • Kuidas argumendi mudeli abil oma mõtteid struktureerida ja väiteid põhjendada?
  • Kuidas vastuväiteid esitada ja argumente ümber lükata?
  • Kuidas end teise inimese (kliendi) olukorda asetada ja näha olukorda nii, nagu tema näeb?

12.00 - 12.15 Kuidas Parim Teenindaja 2018 konkursi ülesannete edukaks lahendamiseks ettevalmistada?

Et konkurssidel osalemine sujuks edukalt, annavad Eesti, Tallinna ja Tartu Parima Teenindaja konkursil auhinnalisi kohti saavutanud super-teenindajad näpunäiteid keeruliste teenindus-situatsioonide lahendamises nii veebis kui inimestega otsesuhtluses. Nõuanded on kasulikud nii tavaolukorras kliente teenindades kui ka Parima Teenindaja konkursil osalemiseks!

  • Kuidas ennast konkursi ülesannete edukaks lahendamiseks ettevalmistada?
  • Mida silmas pidada konkursi ülesannete lahendamisel nii kirjalikult kui ka suuliselt?
  • Milline on ülesannete ülesehitus?
  • Mida teha siis, kui „närv sisse tuleb“ ja tekib ebakindlus?
  • Millised võimalused on enda mõtete ja tegude juhtimisel, kui teenindussituatsioon konkursil või igapäevatöös väljub kontrolli alt?

12:15 – 13:00 Lõuna - lõuna ajal pakutakse süüa ja jagatakse olulist informatsiooni Parim Teenindaja konkursi registreerimis- ja osalemistingimuste kohta:

  • Milline on „Eesti Parim Teenindaja 2018“ konkursi formaat ja ajakava?
  • Millistest hindamiskriteeriumitest lähtutakse 2018 aasta Eesti, Tallinna, Tartu ja Eesti teiste piirkondade Parima Teenindaja konkurssidel?
  • Kuidas ja milliste kriteeriumide alusel valitakse edasisaanud, finalistid ning võitjad?
  • Kuidas registreerida end konkreetsele konkursile?

13.00-14.00 Kuidas oma klientides ära tunda erinevaid inimtüüpe ning seeläbi nendega teadlikumalt suhelda? Kuidas kliente eristada käitumise järgi?

Sirje Tammiste, tippkoolitaja

Ettekandes antakse ülevaade klientide hulgas esinevatest inimtüüpidest, nende käitumise ja motivatsiooni/demotivatsiooni eripäradest ning kuidas hea teenindaja erinevate inimtüüpidega suhtlema peaks.

Koolitaja vastab oma osas järgmistele küsimustele:

  • Kuidas erinevate inimtüüpide tundmine aitab kliente paremini teenindada?
  • Millised on erinevad inimtüübid ja nendega suhtlemise parimad viisid?
  • Kuidas inimesi eristada käitumise järgi?
  • Kuidas tõlgendada erinevate inimtüüpide emotsioone?

14.00-15.00 Kuidas luua endast positiivne mulje, kuidas mõjusalt esineda? Kuidas kehakeel enda kasuks tööle panna?

Inga Lunge, näitleja ja koolitaja 

Inga interaktiivne lühikoolitus aitab leida vastuseid järgmistele küsimustele:

  • Millest räägib teistele meie kehakeel ja hääl? Kuidas kehakeel enda kasuks tööle panna?
  • Kuidas hästi valmistuda pingevabaks etteasteks klientide ees?
  • Millised on esinemisega seotud füüsiliste ja psühholoogiliste pingete põhjused ning kuidas pingetest üle saada? 
  • Valmis mõeldud teksti esitlemine – mis juhtub, kui tekst ununeb?

15:00–15:15 Koolitus- ja Õpipäeva kokkuvõte - Milline on minu kui teenindaja konkreetne plaan saada oma organisatsiooni ja kogu Eesti parimaks teenindajaks?

Kokkuvõtte osas kirjutavad osalejad üles vähemalt 5 ideed või mõtet, mida oma töös ja elus järgida, et saada oma organisatsiooni ja kogu Eesti parimaks teenindajaks.

Osalemise tingimused

Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta):

NB! Kiida Teenindajat 2018 kampaaniaga liitunud ettevõttele on 1-e töötaja osalemine kampaaniahinna sees. Suurema arvu töötajate registreerimisel kehtib käesolev hinnakiri.

Koolitusele registreerumine kuni 11.01.2018
üle 4 ja enam osalejat 99 EUR
2-3 osalejat 129 EUR
1 osaleja 159 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 12.01.2018 - 25.01.2018
4 ja enam osalejat 119 EUR
2-3 osalejat 159 EUR
1 osaleja 199 EUR

Hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolituse elektroonilisi materjale, lõunasööki ja kohvipausi
Registreerimise tähtaeg: 25. jaanuar 2018

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele

Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 25. jaanuari 2018, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

 

Registreerun

Asukoht:


2018-02-01 09:30:00
2018-02-01 15:15:00

Hea Teeninduse Kuu Sõbrad