Koolitus ja Õpipäev: Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks 2019?

Koolitus ja Õpipäev: Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks 2019?

06.02.2019 kell 9:30 - 15:15

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

Koolituspäeva põhieesmärk on anda teenindajatele võimalus arendada oma teenindusalaseid oskuseid ja teadmisi, et olla oma klientidele veelgi parem teenindaja ja saavutada edu ning hea koht konkursil Eesti Parim Teenindaja 2019.

Koolituspäeval annavad tunnustatud koolitajad lisateadmisi kehakeelest ja suhtlemisest, enesekindlast ja kliendikesksest käitumisest, erinevate klienditüüpide äratundmisest, keeruliste teenindusolukordade lahendamisest, tippteenindajaks olemisest jpt.

Koolitus- ja Õpipäev on ka ametlik eelkoolitus märtsikuus toimuvale Hea Teeninduse Kuule ning Eesti Parima Teenindaja konkursile.

Ootame aktiivset osavõttu

Heateenindus.ee


09.30 – 10.00 Koolitusele saabumine ja registreerumine

10.00-10.05 Koolituspäeva sissejuhatus

10:05–11:05 Kuidas saada kõige nõutumaks teenindajaks Eestis?

Rain Tunger, enesearengule pühendunud ettevõtja, Tallinna restoranide Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu, Pegasus ja ÜLO teenindusmeeskondade arendaja ja juht. Muusik ja motivatsiooni ning külalislahkuse eest kõneleja.

Rain Tunger jagab ettekandes oma teadmisi ja kogemusi järgmistel teemadel:

  • Mis on teenindamisel kõige tähtsam?
  • Millest sõltub meie tööalane edu?
  • Kuidas teha oma töö ägedaks ja nauditavaks?
  • Kuidas juhtida ja motiveerida end ise? 

11.00-12.00 Kuidas oma klientides ära tunda erinevaid inimtüüpe ning seeläbi nendega teadlikumalt suhelda? Kuidas kliente eristada käitumise järgi?

Sirje Tammiste, tippkoolitaja

Ettekandes antakse ülevaade klientide hulgas esinevatest inimtüüpidest, nende käitumise ja motivatsiooni/demotivatsiooni eripäradest ning kuidas hea teenindaja erinevate inimtüüpidega suhtlema peaks.

Koolitaja vastab oma osas järgmistele küsimustele:

  • Kuidas erinevate inimtüüpide tundmine aitab kliente paremini teenindada?
  • Millised on erinevad inimtüübid ja nendega suhtlemise parimad viisid?
  • Kuidas inimesi eristada käitumise järgi?
  • Kuidas tõlgendada erinevate inimtüüpide emotsioone?

12.00 - 12.15 Kuidas Parim Teenindaja 2019 konkursi ülesannete edukaks lahendamiseks ettevalmistada?

Et konkurssidel osalemine sujuks edukalt, annavad Eesti, Tallinna ja Tartu Parima Teenindaja konkursil auhinnalisi kohti saavutanud super-teenindajad näpunäiteid keeruliste teenindus-situatsioonide lahendamises nii veebis kui inimestega otsesuhtluses.

12:15 – 13:00 Lõuna - lõuna ajal pakutakse süüa ja jagatakse olulist informatsiooni Parim Teenindaja konkursi registreerimis- ja osalemisvõimaluste ning reeglite kohta.

13.00-14.00 Kuidas lahendada keerulisi teenindusolukordi? Mida öelda? Kuidas käituda? Kuidas kirjutada?

Kairit Reiman, teeninduskoolitaja

Kairit annab konktreetseid nippe, kuidas klientidega keerulistes ja ootamatutes olukordades käituda ja vastab ettekandes järgnevatele küsimustele:

  • Kuidas ootamatutes olukordades õigesti reageerida, mida öelda ja kuidas käituda?
  • Kuidas kliendile kirjutada hea kiri? Kuidas kliendi kirjale vastata?

14.00-15.00 Kuidas luua endast positiivne mulje, kuidas mõjusalt esineda? Kuidas kehakeel enda kasuks tööle panna?

Inga Lunge, näitleja ja koolitaja 

Inga interaktiivne lühikoolitus aitab leida vastuseid järgmistele küsimustele:

  • Millest räägib teistele meie kehakeel ja hääl? Kuidas kehakeel enda kasuks tööle panna?
  • Kuidas mõjuda enesekindlalt ja veenvalt, ilma et närvipinge teistele silma hakkaks?
  • Kuidas hästi valmistuda pingevabaks etteasteks klientide ees?
  • Millised on esinemisega seotud füüsiliste ja psühholoogiliste pingete põhjused ning kuidas pingetest üle saada?
  • Valmis mõeldud teksti esitlemine – mis juhtub, kui tekst ununeb?

15:00–15:15 Koolitus- ja Õpipäeva kokkuvõte - Milline on minu kui teenindaja konkreetne plaan saada oma organisatsiooni ja kogu Eesti parimaks teenindajaks?

Kokkuvõtte osas kirjutavad osalejad üles vähemalt 5 ideed või mõtet, mida oma töös ja elus järgida, et saada oma organisatsiooni ja kogu Eesti parimaks teenindajaks.

15:15 Koolituspäeva lõpp


Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta):

NB! Kiida Teenindajat 2019 kampaaniaga liitunud ettevõttele on 1-e töötaja osalemine kampaaniahinna sees. Suurema arvu töötajate registreerimisel kehtib käesolev hinnakiri.

Koolitusele registreerumine kuni 16.01.2019

  • üle 4 ja enam osalejat 99 EUR                                                                      
  • 2-3 osalejat 129 EUR
  • 1 osaleja 159 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 17.01.2019 - 30.01.2019

  • 4 ja enam osalejat 119 EUR
  • 2-3 osalejat 159 EUR
  • 1 osaleja 199 EUR

Hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolituse elektroonilisi materjale, lõunasööki ja kohvipausi
Registreerimise tähtaeg: 30. jaanuar 2019

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele

Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 30. jaanuari 2019, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.


Registreerun

Asukoht:


2019-02-06 09:30:00
2019-02-06 15:15:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad