Motivatsioonipäev Parimatele Teenindajatele

Motivatsioonipäev Parimatele Teenindajatele

08.10.2015 kell 9:30 - 15:10

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

Sissejuhatus

Traditsiooniline Parimate Teenindajate Motivatsioonipäev pakub praktilisi teadmisi ja kasulikke võtteid motivatsiooni hoidmiseks ja kasvatamiseks, isikliku sära suurendamiseks ja energiataseme tõstmiseks, stressi vähendamiseks ja raskete klientidega toimetulemiseks.
 
NB! Seekordsel Motivatsioonipäeval toimub muuhulgas ka interaktiivne ja ainulaadne töötuba, mis võimaldab teiste teenindajatega praktilisi kogemusi vahetada ja nendelt häid nippe saada.
 
Peamiselt vahetatakse kogemusi teemal mida teised teenindajad teevad, et rasketes olukordades hakkama saada ja negatiivsete tunnete ning emotsioonidega toime tulla.
 
 

Programm

Parimate Teenindajate Motivatsioonipäev 

08. oktoober

Euroopa hotelli konverentsikeskuses, Tallinnas
 
 

09.30-10.00 Registreerumine ja hommikukohv


10:00-10:05 Motivatsioonipäeva sissejuhatus



10:05-11:00 Milline on teenindaja mõju teistele inimestele ja kuidas teised inimesed teenindajat näevad ning tajuvad?

Hede Kerstin Luik, juhtimistreener, arengutugi.com

Sisuline, süsteemne ja interaktiivne ettekanne võimaldab vaadata enda sisse ja vastab küsimustele:

  • Milline on minu mõju teistele inimestele?
  • Millisena teised inimesed mind näevad ja tajuvad?
  • Miks põhimeelelolu on tähtis ja kuidas seda juhtida?
  • Kuidas olla oma parimas vormis ja tõsta oma energiataset?
  • Kuidas tõsta eneseteadlikkust ja enesekindlust? 
  • Kuidas oma sära suurendada?


11:00-12:00 Kuidas teenindaja saab anda endast parima iga päev?

Teeme kohapeal individuaalsed testid ja mõõdame isikliku motivatsioonitaseme hetkeseisu ning teeme motivatsioonivoo plaani.

Klaas-Jan Reincke, Flowtime asutaja (ettekanne on eesti keeles)

Ettekande ajal mõõdame teenindajate isikliku tööalase motivatsiooni (flow) taset ja analüüsime selle põhjusi ja eeldusi. Räägime mis on Flow, miks see oluline on ja kuidas seda mõõta. Igaüks saab koostada endale individuaalse flow edendamise esialgse plaani.


12:00-13:00 Lõunapaus


13.00-14.00 Mida teised teenindajad teevad, et rasketes olukordades hakkama saada ja negatiivsete tunnete ning emotsioonidega toime tulla?

UUS JA AINULAADNE FORMAAT!!! Interaktiivne ja ainulaadne töötuba võimaldab teiste teenindajatega praktilisi kogemusi vahetada ja nendelt häid nippe saada.

Kogemuste vahetamise töötuba viib läbi Heateenindus.ee asutaja ja juht Urmas Kõiv

Kogemusi vahetatakse järgmistel teemadel:

  • Milliseid nippe kasutada, et negatiivsete emotsioonidega toime tulla?
  • Kuidas suunata tähelepanu asjadele, mis loovad positiivseid emotsioone?
  • Kuidas õppida pidurdama neid sisemisi reaktsioone, millega Sa rahul pole?
  • Kuidas jagada oma positiivseid tundeid teistega enda ümber?

 

14.00-15.00 Mis on tööõnn ja kuidas seda ära tunda? Kuidas erineva käitumise ja suhtumisega kliendid ja kolleegid mõjutavad motivatsiooni, tööõnne ja töö kvaliteeti?

Tiina Saar-Veelmaa, Aaretesaar.ee koolitaja ja Proekspert personalijuht

Praktiliste näidetega loengul vastab Tiina järgnevatele küsimustele:

  • Mis on tööõnn ja kuidas seda ära tunda, kasvatada ja hoida iga päev?
  • Miks ja kuidas võib mõjutada inimeste erinev suhtumine ja käitumine Sinu töörõõmu?
  • Kuidas mõjub Sinu motivatsioonile kolleegide arvamus ja tagasiside Sinu tööle?
  • Kuidas hoida töötuju ka rasketes olukordades?
  • Mida teha kui töörõõm ja tuju kaob?

 

15:00-15.10 Motivatsioonipäeva kokkuvõte ja lõpetamine

 

Motivatsioonipäev Parimatele Teenindajatele registreerimistingimused

Parimate Teenindajate Motivatsioonipäev

08. oktoober 2015

Korraldaja: Heateenindus.ee

Toimumisaeg: 08. oktoober 2015
Toimumiskoht: Euroopa hotelli konverentsikeskus, Paadi 5, Tallinn
Töökeel: Eesti keel

Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta):
Koolitusele registreerumine kuni 14.09.2015
üle 4 osaleja 99 EUR
2-3 osalejat 119 EUR
1 osaleja 139 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 15.09.2015 - 28.09.2015 
üle 4 osaleja 119 EUR
2-3 osalejat 149 EUR
1 osaleja 169 EUR

Hind kehtib ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolituse elektroonilisi materjale, lõunasööki ja kohvipausi
Registreerimise tähtaeg: 28. september 2015

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 28. september 2015, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

 

Asukoht:


2015-10-08 09:30:00
2015-10-08 15:10:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad