Seminarisari Eesti majutus-ja toitlustusettevõtetele „SUVEKS VALMIS“
08.06.2021 kell 10:00 - 15:00
Zoom veebikeskkonnas Videokonverentsi-rakenduses Zoom.us
Tutvustus
NB! Kõiki seminare saab järelvaadata SIIT!
Kutsume osalema seminarisarjas „SUVEKS VALMIS“, mis on spetsiaalselt loodud Eesti majutus- ja toitlustussektori ettevõtete praegustele ja tulevastele töötajatele, toetamaks sektori taasavamist.
"Suveks valmis" seminarisarja eesmärk on anda kasulikke ja praktilisi teadmisi klientide paremaks teenindamiseks, uute tiimide loomiseks või taaskäivitamiseks, tiimitöö sujuvamaks toimimiseks, samuti töötajate kaasamiseks ettevõtete ja teeninduskohtade turundamisel sotsiaalmeedias.
Seminarisari koosneb 4st seminarist ja need toimuvad 08.06, 15.06, 17.06, 22.06 Zoomi keskkonnas. Osaleda võib kõikidel seminaridel ja võib valida osalemiseks ka ainult endale kõige vajalikuma teemaga seminari.
Seminaridel osalemine on tasuta tänu Eesti Töötukassa ning Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu (EHRL) toetusele.
Seminaride teemad on valitud vastavalt Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu (EHRL) poolt eelnevalt läbiviidud koolitusvajaduste uuringule, arvestades Covid-19 pandeemia mõju sektori tööjõu oskuste vajadusele.
Seminaride teemad ja osalejaks registreeruumise võimalus on kirjeldatud all järgnevalt:
I SEMINAR: 08.06 kell 10-15 Zoomi keskkonnas
Ettevõtte brändisaadik sotsiaalmeedias – kuidas iga töötaja saaks ja oskaks olla oma ettevõtte brändisaadik ja „storyteller“ sotsiaalmeedia kanalites?
Koolitaja Kairi Killing
Sihtgrupp: kõik sektori ettevõtete praegused ja tulevased töötajad, kes on aktiivsed sotsiaalmeedia kasutajad (või tahavad nendeks saada).
II SEMINAR: 15.06 kell 10-15 Zoomi keskkonnas
Mida ja kuidas öelda klientidele ootamatutes olukordades – pakume teenindajatele konkreetsed näited ja nõuanded, kuidas ja mida öelda erinevates teenindusolukordades;
Koolitaja Kairit Reiman
Sihtgrupp: teenindajad, kel pole veel kogemust või kes on pigem algajad
III SEMINAR: 17.06 kell 10-15 Zoomi keskkonnas
Meeskonna juhtimine muutunud oludes – kuidas (taas)käivitada meeskond, saavutada ühine eesmärgistatud tegutsemine, ära tunda esmased stressi sümptomid ja ennetada läbipõlemist?
Koolitaja Riinu Rätsep
Sihtgrupp: keskastmejuhid ja juhid, vahetuste vanemad, tiimide liidrid
IV SEMINAR: 22.06 kell 10-15 Zoomi keskkonnas
Klienditeenindaja meistriklass – kuidas hea teenindusega eristuda? teenindaja tugevuste leidmine ja kasvatamine
Koolitaja Riinu Rätsep
Sihtgrupp: teenindajad, kes tahavad luua erilisi kliendikogemusi. Sobivad nii algajad kui edasijõudnud.
NB! Koolitustel osalemiseks on vajalik eelregistreeruda igale koolituspäevale eraldi konkreetse koolituse registreerumisvormi kaudu.
NB! Koolitustel osalejatel on võimalus koolitusi järelvaadata 7 päeva jooksul
Selleks, et töötajad oleksid valmis külalislahkuse sektori taasavamiseks kutsub EHRL koostöös Töötukassaga majutus- ja toitlustusettevõtete töötajaid ja lähiajal valdkonna ettevõtetesse tööleminemist planeerivaid inimesi osalema seminarisarjas „SUVEKS VALMIS“.
Eesti Töötukassa
Eesti Hotellide ja Restoranide Liit
Heateenindus.ee
Lisaküsimuste korral palun kirjutage See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Koolitajad
KOOLITAJA: Kairi Killing
Koolitaja Kairi Killing on sotsiaalmeedia strateeg, keda on kolleegid ja eksperdid nimetanud “Social Media Hero”.Ta on aidanud luua bränddele Eestis ühed suurimad ja edukamad sotsiaalmeedia kanalid.
Kairi on koolitajana kogemusi ja ideid jagades alati saanud superhea tagasiside.
KOOLITAJA: Kairit Reiman
Kairit Reiman on kogenud teenindustreener ja teeninduskoolitus.ee asutaja, kes on tegelenud koolitamisega juba üle 6 aasta.Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi, mis on saadud nii teenindaja kui ka personali- ja teenindusjuhi rollis, jagab Kairit pühendunult ja humoorikalt.
Tema teeninduskoolitusi hinnatakse "lihtsa keele" ja professionaalsuse tasakaalu tõttu.
Kairit on valitud 2005.a kõige esimeseks Tartu Parimaks Teenindajaks ning osalenud aktiivselt züriiliikmena Eesti parimate teenindajate väljaselgitamisel.
Kairiti soov on, et teenindus muutus igapäevaselt soojemaks, hoolivamaks ja oskuslikumalt juhitud suhtlemiseks teenindaja ja kliendi (ehk kahe inimese) vahel.
KOOLITAJA: Riinu Rätsep
On olnud seotud toitlustuse valdkonnaga üle 25 aasta:
alustades köögipoole pealt Tallink'i laevadel, töötades peakokana ja restoranijuhina restoranis Paat (AG Toitlustuse AS) ja toitlustuse teenindusjuhina Radisson Blu Hotell Olümpias.
Riinu on olnud mitmete toitlustuskohtade käivitamise juures s.h. kohvik Jardin, kohvik Järve ja restoran Paat peakokana ning tänavatoiduresto Foody Allen restojuhina.
Koolituste valdkonda liikus 2005 aastast, mil viis läbi kokkamiskoolitusi ja alates 2012 Radisson Blu Hotell Olümpias koolistujuhina töötades andis edasi oma teadmisi teenindus- ja juhtimisvaldkonnast. Hetkel koolitab noori algajaid juhte, viib läbi meeskonnatöö, ajajuhtimise, enesejuhtimise, teenindus ja müügialaseid ning toitumisalaseid koolitusi.
Hetkel tegutseb Riinu vabakutselise konsultandi, koolitaja ja toitumisnõustajana ning omandab kogemusi rahvusvahelise müügivaldkonnas. Omab suurt huvi on psühholoogia vastu.
Hariduskäik:
- Rahvatervise Akadeemia toitumisteraapia eriala
- Annely Sootsi Tervisekool funktsionaalse toitumisnõustamise eriala
- Bakalaureuse kraad EBSis rahvusvahelise ärijuhtimise eriala
- Marketingi Instituut - marketing- ja müük eriala
- Eesti Sommeljeede Erakooli juunior sommeljee
- Piccolo Koolituse OÜ-s baarmani algõpe
- Rezidor Hotel Group Business Schoolis läbinud täiskasvanute koolitaja kursused nagu klienditeenindusstandart Yes I can!, Train the Training Techniques, keskastmejuhtide arenguprogramm STAR ja On Job Skills Trainig.