II seminar MIDA JA KUIDAS ÖELDA KLIENTIDELE OOTAMATUTES OLUKORDADES

II seminar MIDA JA KUIDAS ÖELDA KLIENTIDELE OOTAMATUTES OLUKORDADES

15.06.2021 kell 10:00 - 15:00

Zoom veebikeskkonnas Videokonverentsi-rakenduses Zoom.us

Seminariga liitumine: Vajuta 15.06.2021 kell 09:45 seminariga liitumiseks lingile SIIT. Parool:1506 ja Sinu arvuti seadistab ennast osalema. Seminari ID: 860 0679 8204 (kui link ei peaks töötama või liitud telefonist/tahvelarvutiga)

Keerulistes teenindussituatsioonides määravad teenindaja esimesed sõnad ära selle, milliseks kujuneb kliendikontakt ja kliendi rahuolu pakutava lahendusega.

Olukorrad, kus teenindajal on raske kohe õigesti reageerida, tekivad ootamatult. Ta peab olema valmis sõnastama erinevaid olukordi kiiresti, ilma segadusse sattumata.

Selleks, et teenindajad oleksid valmis ütlema õigeid sõnu õigel ajal, oleme loonud ainulaadse seminari „Mida ja kuidas öelda klientidele ootamatutes olukordades?“

Seminar jälgib kliendikontakti tervitusest hüvastijätuni ning pakub konkreetseid sõnastusi olukordadeks, mil isegi kogenud teenindaja tunneb kimbatust õigete sõnade leidmisel.

Koolitus pakub välja konkreetsed vastused olukordadeks, kui:

  • klient on tootes või teenuses pettunud
  • klient ei suuda otsustada
  • klient ei lase ennast aidata
  • kliendi kommentaarid ja soovid ei ole tööalased
  • kliendile ei ole võimalik öelda "jah", aga klient seda siiski ootab
  • klient on vihane
  • klienti teenindades heliseb telefon
  • kliendid on rahuolematud pika järjekorra või ooteaja pärast
  • kuidas Covid piirangutega seotud olukordades klientidega suhelda?
  • jne. jne.

Seminaril osalenu teab peale seminari läbimist, kuidas nõudliku kliendiga käituda, kuidas kiiresti leida õigeid sõnu!

Seminar on interaktiivne, praktiline ja inimlikke lahendusi pakkuv aktiivtreening, mis on mõeldud nii algajale kui edasijõudnud teenindajale, nii hooaja töötajale kui ka püsitöötajale.

Seminar toimub 15. juunil kell 10-15 Zoomi keskkonnas, mis sisaldab sisaldab koolitaja lühiloenguid ja slaidiprogrammi, õppefilmi vaatamist ja praktilisi harjutusi. Iga osaleja saab koolituselt kaasa töövihiku harjutamiseks.

Seminari ajakava:

  • 10.00-12.00 Seminari 1 osa
  • 12.00-12.30 Paus
  • 12.30-13.45 Seminari 2 osa
  • 13.45-14.00 Paus
  • 14.00-15.00 Seminari 3 osa
  • 15.00 Seminari lõpp

Koolitaja Kairit Reiman on kogenud teenindustreener, kes on tegelenud teenindajate koolitamisega juba üle 8 aasta. Kairit on valitud Tartu Parimaks Teenindajaks ning on ise praktiseerinud teenindaja ja teenindusjuhi tööd tuntud restoranides.

Seminari korraldaja on Heateenindus.ee

Seminaril osalemine on TASUTA. Selleks, et sektori töötajad oleksid Eesti esindamiseks valmis, pakub Eesti Töötukassa koostöös Eesti Hotellide ja Restoranide Liiduga kiiret ja efektiivset seminarisarja majutus- ja toitlustusäride töötajatele ja inspiratsiooniks külalislahkuse valdkonda tööle tulla ja karjääri alustada soovivatele tööotsijatele TASUTA.

Eelregistreerumise tähtaeg: 08.06.2021

Ootame osalema majutus- ja toitlustusäride töötajaid ning külalislahkuse valdkonda tööle tulla ja karjääri alustada soovivaid tööotsijaid.

Eesti Töötukassa

Eesti Hotellide ja Restoranide Liit

Heateenindus.ee

NB! Seminar kuulub Eesti majutus-ja toitlustusettevõtete seminarisarja „Suveks valmis“. Teiste selle sarja seminaridega on võimalik tutvuda SIIN


KOOLITAJA: Kairit Reiman

Kairit Reiman on kogenud teenindustreener ja teeninduskoolitus.ee asutaja, kes on tegelenud koolitamisega juba üle 6 aasta.

Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi, mis on saadud nii teenindaja kui ka personali- ja teenindusjuhi rollis, jagab Kairit pühendunult ja humoorikalt.

Tema teeninduskoolitusi hinnatakse "lihtsa keele" ja professionaalsuse tasakaalu tõttu.

Kairit on valitud 2005.a kõige esimeseks Tartu Parimaks Teenindajaks ning osalenud aktiivselt züriiliikmena Eesti parimate teenindajate väljaselgitamisel.

Kairiti soov on, et teenindus muutus igapäevaselt soojemaks, hoolivamaks ja oskuslikumalt juhitud suhtlemiseks teenindaja ja kliendi (ehk kahe inimese) vahel.
 



img

2021-06-15 10:00:00
2021-06-15 15:00:00

Heateenindus.ee Toetajad