IV seminar KLIENDITEENINDAJA MEISTRIKLASS Kuidas hea teenindusega eristuda?

IV seminar KLIENDITEENINDAJA MEISTRIKLASS Kuidas hea teenindusega eristuda?

22.06.2021 kell 10:00 - 15:00

Zoom veebikeskkonnas Videokonverentsi-rakenduses Zoom.us

Kliendikeskne ja innukas teenindaja mõjutab positiivselt ettevõtte mainet, kasvatab brändi tuntust ja lojaalsete püsiklientide osakaalu.

Läbi teadliku teeninduskäitumise tekib klientidel soov sooritada kordusoste ja kasutada teenust veel ning soovitada seda edasi oma tuttavatele.

Hea teenindus on rohkem kui naeratus ning ettevõtte edu seisneb tänapäeval iga teenindaja personaalsest hoiakust ja motiveeritusest.

Klienditeenindaja Meistriklassis tutvustame hea teeninduse alustalasid, räägime teenindaja suhtumise ja hoiakute olulisusest nii enda töösse kui  kolleegidesse ja klientidesse, oskusest leida üles oma isiklik motivaator; Õpime kasutama teeninduses toetavat ja suhtlemiseks sobivat sõnavara, edukas teenindusprotsessis looma nautimiseks head atmosfääri ning leiame lahendusi väljakutseid esitavate klientide nõudmistele.

Klienditeenindaja Meistriklass toimub 22. juunil kell 10-15 Zoomi keskkonnas koolitaja loengu, ühiste arutelude, juhtumianalüüside ning grupitöödena.

Meistriklassis käsitletavad teemad:

  • Klienditeenindaja personaalsuse ja isikupära rakendamine ehk kuidas töötada geeniuse tasandil
  • Teenindusprotsessis oma sisemise juhi kasutamine
  • Isiksus klienditeenindaja rollis ja tema käitumise mõju ettevõtte mainele
  • 5 sammu hämmastava kliendisuhte loomiseks
  • Klienditeenindaja sõnavara, mis loob mõlemapoolse pühendunud suhte
  • Personaalne lähenemine vastavalt inimtüüpidele
  • 4 sammu, kuidas taltsutada provokatiivset klienti

Peale meistriklassi läbimist oskab teenindaja:

  • teadlikult luua hämmastavat kliendisuhet
  • jälgida oma sõnavara, mis teeb Sinust pühendunud teenindaja
  • endas esile tuua parimad omadused klienditeenindaja rollis
  • luua ettevõttele lisaväärtust
  • pakkuda vastavalt inimtüübile personaalset teenindust
  • lahendada klientide poolt esitatud väljakutseid                      
  • häälestada ennast külaliste vastuvõtmiseks

Meistriklassi ajakava:

  • 10.00-12.00 Seminari 1 osa
  • 12.00-12.30 Paus
  • 12.30-13.45 Seminari 2 osa
  • 13.45-14.00 Paus
  • 14.00-15.00 Seminari 3 osa
  • 15.00 Seminari lõpp

Koolitaja on Riinu Rätsep, teeninduskoolitaja ja suure kogemusega teeninduspraktik

Meistriklassi korraldaja on Heateenindus.ee

Meistriklassis osalemine on TASUTA. Selleks, et sektori töötajad oleksid Eesti esindamiseks valmis, pakub Eesti Töötukassa koostöös Eesti Hotellide ja Restoranide Liiduga kiiret ja efektiivset seminarisarja majutus- ja toitlustusäride töötajatele ja inspiratsiooniks külalislahkuse valdkonda tööle tulla ja karjääri alustada soovivatele tööotsijatele TASUTA.

Eelregistreerumise tähtaeg: 17.06.2021

Ootame osalema majutus- ja toitlustusäride töötajaid ning külalislahkuse valdkonda tööle tulla ja karjääri alustada soovivaid tööotsijaid.

Eesti Töötukassa

Eesti Hotelide ja Restoranide Liit

Heateenindus.ee

NB! Meistriklass kuulub Eesti majutus-ja toitlustusettevõtete seminarisarja „Suveks valmis“. Teiste selle sarja seminaridega on võimalik tutvuda SIIN


KOOLITAJA: Riinu Rätsep

On olnud seotud toitlustuse valdkonnaga üle 25 aasta:

alustades köögipoole pealt Tallink'i laevadel, töötades peakokana ja restoranijuhina restoranis Paat (AG Toitlustuse AS) ja toitlustuse teenindusjuhina Radisson Blu Hotell Olümpias.

Riinu on olnud mitmete toitlustuskohtade käivitamise juures s.h. kohvik Jardin, kohvik  Järve ja restoran Paat peakokana ning tänavatoiduresto Foody Allen restojuhina. 

Koolituste valdkonda liikus 2005 aastast, mil viis läbi kokkamiskoolitusi ja alates 2012 Radisson Blu Hotell Olümpias koolistujuhina töötades andis edasi oma teadmisi teenindus- ja juhtimisvaldkonnast. Hetkel koolitab noori algajaid juhte, viib läbi meeskonnatöö, ajajuhtimise, enesejuhtimise, teenindus ja müügialaseid ning toitumisalaseid koolitusi.
 
Hetkel tegutseb Riinu vabakutselise konsultandi, koolitaja ja toitumisnõustajana ning omandab kogemusi rahvusvahelise müügivaldkonnas. Omab suurt huvi on psühholoogia vastu.

Hariduskäik:

  • Rahvatervise Akadeemia toitumisteraapia eriala
  • Annely Sootsi Tervisekool funktsionaalse toitumisnõustamise eriala
  • Bakalaureuse kraad EBSis rahvusvahelise ärijuhtimise eriala
  • Marketingi Instituut - marketing- ja müük eriala
  • Eesti Sommeljeede Erakooli  juunior sommeljee
  • Piccolo Koolituse OÜ-s baarmani algõpe
  • Rezidor Hotel Group Business Schoolis läbinud täiskasvanute koolitaja kursused nagu klienditeenindusstandart Yes I can!, Train the Training Techniques, keskastmejuhtide arenguprogramm STAR ja On Job Skills Trainig.


 
img

Registreerun

Asukoht:

2021-06-22 10:00:00
2021-06-22 15:00:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad