Tartu Hea Teeninduse Päev 2023

Tartu Hea Teeninduse Päev 2023

29.03.2023 kell 10:00 - 15:15

VSpa konverentsikeskus, Riia tn. 2, Tartu VSpa konverentsikeskus, Riia tn. 2, Tartu

Kutsume Tartu linnas ja maakonnas töötavaid teenindajaid, teeninduse juhte, ettevõtjaid ja avaliku sektori esindajaid juba 18-t korda toimuvale Tartu Hea Teeninduse Päevale, mis toimub 29. märtsil  VSpa konverentsikeskuses.

Koolituspäev on praktilise ja inspireeriva sisuga ning saadud teadmisi on võimalik teenindustöös kohe kasutama hakata.

Ühe osana koolituspäevast viib Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 tiim läbi külalislahke teeninduse lühikoolituse ja osalejatel on võimalik kohapeal oma teadmisi ka testida. Lühikoolituse edukalt läbinutele väljastatakse Külalislahkuse tunnistus.

Tartu Hea Teeninduse Päeval osalemine on tasuta Tartu linnas ja maakonnas tegutsevate ettevõtete ja asutuste töötajatele.

NB! Kohtade arv on piiratud ja registreerimine on avatud kuni kohti jätkub või kuni 22.märtsini. Mida varem registreeruda, seda suurem on võimalus osalemiseks koht saada.

Koolituspäevale eelregistreerumise saab vormistada SIIN

Ootame aktiivset osavõttu

Urmas Kõiv

Heateenindus.ee asutaja ja juht, koolituspäeva produtsent ja moderaator

Kaili Ojamets

Tartu LV ettevõtluse arengu osakonna juhataja

NB! Tartu Hea Teeninduse Päeva korraldavad Heateenindus.ee ja Tartu LV ettevõtluse arengu osakond ja Heateenindus.ee


09.45-10.00 kogunemine VSpa konverentsikeskuses

10.00-10.10 Avasõnad ja tervitus Urmas Klaas, Tartu linnapea

I SESSIOON TEENINDAJA TÖÖ JA PROFESSIONAALNE ARENG

10.10-11.00 Kuidas saada järjest paremaks teenindajaks?

Kristine Müürsepp, Tartu Parim Teenindaja 2021

Thor Vaas, Tartu Parim Teenindaja 2018

Mai Kastemäe, Tartu Parim Teenindaja 2017

Tartu Parim Teenindaja 2023 (selgub 24. märtsil)

Tartu Parim Teenindaja tiitliga pärjatud teenindajad jagavad enda kogemusi ja vastavad vestlusringis järgmistele küsimustele:

  • mida klientide teenindamisel oluliseks pidada?
  • kuidas kliente ja nende vajadusi paremini tundma õppida?
  • milliseid teadmisi ja oskusi on oluline endas arendada, et olla superhea teenindaja?
  • kuidas raske kliendiga toime tulla ja kuidas endas stressi maha laadida?

11.00-11.05 Lõõgastusminutid (videoklipid)

SESSIOON 2 TEENINDAJALE OLULISED TEADMISED JA OSKUSED

11.05-12.15 Kuidas kasutada teenindustöös olulisi tehnikaid?

Tauri Tallermaa, tippkoolitaja

Lühikoolituses annab tippkoolitaja Tauri Tallermaa osalejatele praktilisi töövõtteid, mida igapäevaselt kasutada:

  • Kuulamine
  • Tähelepanu, mälu ja info meeldejätmine
  • Inimtüüpide tundmine
  • Sõnaline ja mittesõnaline eneseväljendus

12.15-13.00 Lõunapaus

SESSIOON 3 KLIENDIKOGEMUSE TRENDID MIS MÕJUTAVAD TEENINDAJA TÖÖD

13.00-13.20 Tarbijakäitumisetrendid, mis mõjutavad teenindustööd

Anna Karolin, käitumisteaduste ekspert, Kantar Emor

13.20-14.15 Mis muutub lähiaastatel klientide ootustes, vajadustes ja käitumises?

Maire Milder ja Mari Arnover, kliendikogemuse praktikud

Maire ja Mari vastavad enda ettekandes järgmistele küsimustele:

  • tuleviku kliendikogemuse trendid ja 3 nippi, mida juba täna harjutada
  • teenindaja – sina vôi tehisintellekt, keda klient klienditeekonnal eelistab?
  • (Info)tehnoloogiaajastu ja inimene – kust me tuleme ja kuhu oleme jõudnud?
  • teenindaja roll kliendikogemuse loomisel

SESSIOON 4 KÜLALISLAHKE KLIENDITEENINDUS TARTUS

14.15-15.00 Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 tiim viib läbi külalislahke teeninduse lühikoolituse ja osalejatel on võimalik kohapeal oma teadmisi ka testida. Lühikoolituse edukalt läbinutele väljastatakse Külalislahkuse tunnistus.

Lühikoolitusest inspireerituna paneb iga osaleja kirja 3 ideed või mõtet, mida teenindustöös järgida, et pakkuda parimal tasemel külalislahkuse kogemust klientidele Tartus.

15.00 – 15.15 Tartu Hea Teeninduse Päeva kokkuvõte ja lõpetamine

15.15 Tartu Hea Teeninduse Päeva lõpp


Tartu Hea Teeninduse Päeval osalemine on tasuta ning mõeldud ainult Tartu linnas ja maakonnas tegutsevate ettevõtete ja asutuste töötajatele.

Koolituspäevale eelregistreerimise tähtaeg: Kohtade arv on piiratud ja registreerimine on avatud kuni kohti jätkub või kuni 22.märtsini. Mida varem registreeruda, seda suurem on võimalus osalemiseks koht saada.

Koolituspäevale eelregistreerumise saab vormistada SIIN

NB! Kiida Teenindajat kampaaniaga liitunud ettevõtetele oleme broneerinud vähemalt ühe koha kuni 5. märtsini.

Küsimuste tekkides palun kirjutage See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Korraldajad: Tartu linnavalituse ettevõtluse arengu osakond ja Heateenindus.ee


2023-03-29 10:00:00
2023-03-29 15:15:00

Heateenindus.ee Toetajad