Tartu Hea Teeninduse Päev 2023
29.03.2023 kell 10:00 - 15:15
VSpa konverentsikeskus, Riia tn. 2, Tartu VSpa konverentsikeskus, Riia tn. 2, Tartu
Sissejuhatus
Kutsume Tartu linnas ja maakonnas töötavaid teenindajaid, teeninduse juhte, ettevõtjaid ja avaliku sektori esindajaid juba 18-t korda toimuvale Tartu Hea Teeninduse Päevale, mis toimub 29. märtsil VSpa konverentsikeskuses.
Koolituspäev on praktilise ja inspireeriva sisuga ning saadud teadmisi on võimalik teenindustöös kohe kasutama hakata.
Ühe osana koolituspäevast viib Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 tiim läbi külalislahke teeninduse lühikoolituse ja osalejatel on võimalik kohapeal oma teadmisi ka testida. Lühikoolituse edukalt läbinutele väljastatakse Külalislahkuse tunnistus.
Tartu Hea Teeninduse Päeval osalemine on tasuta Tartu linnas ja maakonnas tegutsevate ettevõtete ja asutuste töötajatele.
NB! Kohtade arv on piiratud ja registreerimine on avatud kuni kohti jätkub või kuni 22.märtsini. Mida varem registreeruda, seda suurem on võimalus osalemiseks koht saada.
Koolituspäevale eelregistreerumise saab vormistada SIIN
Ootame aktiivset osavõttu
Urmas Kõiv
Heateenindus.ee asutaja ja juht, koolituspäeva produtsent ja moderaator
Kaili Ojamets
Tartu LV ettevõtluse arengu osakonna juhataja
NB! Tartu Hea Teeninduse Päeva korraldavad Heateenindus.ee ja Tartu LV ettevõtluse arengu osakond ja Heateenindus.ee
Programm
09.45-10.00 kogunemine VSpa konverentsikeskuses
10.00-10.10 Avasõnad ja tervitus Urmas Klaas, Tartu linnapea
I SESSIOON TEENINDAJA TÖÖ JA PROFESSIONAALNE ARENG
10.10-11.00 Kuidas saada järjest paremaks teenindajaks?
Kristine Müürsepp, Tartu Parim Teenindaja 2021
Thor Vaas, Tartu Parim Teenindaja 2018
Mai Kastemäe, Tartu Parim Teenindaja 2017
Tartu Parim Teenindaja 2023 (selgub 24. märtsil)
Tartu Parim Teenindaja tiitliga pärjatud teenindajad jagavad enda kogemusi ja vastavad vestlusringis järgmistele küsimustele:
- mida klientide teenindamisel oluliseks pidada?
- kuidas kliente ja nende vajadusi paremini tundma õppida?
- milliseid teadmisi ja oskusi on oluline endas arendada, et olla superhea teenindaja?
- kuidas raske kliendiga toime tulla ja kuidas endas stressi maha laadida?
11.00-11.05 Lõõgastusminutid (videoklipid)
SESSIOON 2 TEENINDAJALE OLULISED TEADMISED JA OSKUSED
11.05-12.15 Kuidas kasutada teenindustöös olulisi tehnikaid?
Tauri Tallermaa, tippkoolitaja
Lühikoolituses annab tippkoolitaja Tauri Tallermaa osalejatele praktilisi töövõtteid, mida igapäevaselt kasutada:
- Kuulamine
- Tähelepanu, mälu ja info meeldejätmine
- Inimtüüpide tundmine
- Sõnaline ja mittesõnaline eneseväljendus
12.15-13.00 Lõunapaus
SESSIOON 3 KLIENDIKOGEMUSE TRENDID MIS MÕJUTAVAD TEENINDAJA TÖÖD
13.00-13.20 Tarbijakäitumisetrendid, mis mõjutavad teenindustööd
Anna Karolin, käitumisteaduste ekspert, Kantar Emor
13.20-14.15 Mis muutub lähiaastatel klientide ootustes, vajadustes ja käitumises?
Maire Milder ja Mari Arnover, kliendikogemuse praktikud
Maire ja Mari vastavad enda ettekandes järgmistele küsimustele:
- tuleviku kliendikogemuse trendid ja 3 nippi, mida juba täna harjutada
- teenindaja – sina vôi tehisintellekt, keda klient klienditeekonnal eelistab?
- (Info)tehnoloogiaajastu ja inimene – kust me tuleme ja kuhu oleme jõudnud?
- teenindaja roll kliendikogemuse loomisel
SESSIOON 4 KÜLALISLAHKE KLIENDITEENINDUS TARTUS
14.15-15.00 Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 tiim viib läbi külalislahke teeninduse lühikoolituse ja osalejatel on võimalik kohapeal oma teadmisi ka testida. Lühikoolituse edukalt läbinutele väljastatakse Külalislahkuse tunnistus.
Lühikoolitusest inspireerituna paneb iga osaleja kirja 3 ideed või mõtet, mida teenindustöös järgida, et pakkuda parimal tasemel külalislahkuse kogemust klientidele Tartus.
15.00 – 15.15 Tartu Hea Teeninduse Päeva kokkuvõte ja lõpetamine
15.15 Tartu Hea Teeninduse Päeva lõpp
Hinnakiri
Tartu Hea Teeninduse Päeval osalemine on tasuta ning mõeldud ainult Tartu linnas ja maakonnas tegutsevate ettevõtete ja asutuste töötajatele.
Koolituspäevale eelregistreerimise tähtaeg: Kohtade arv on piiratud ja registreerimine on avatud kuni kohti jätkub või kuni 22.märtsini. Mida varem registreeruda, seda suurem on võimalus osalemiseks koht saada.
Koolituspäevale eelregistreerumise saab vormistada SIIN
NB! Kiida Teenindajat kampaaniaga liitunud ettevõtetele oleme broneerinud vähemalt ühe koha kuni 5. märtsini.
Küsimuste tekkides palun kirjutage See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Korraldajad: Tartu linnavalituse ettevõtluse arengu osakond ja Heateenindus.ee