Heade Teenindajate Motivatsioonipäev

Heade Teenindajate Motivatsioonipäev

09.11.2016 kell 9:30 - 15:10

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

Lühiülevaade

Day-Timers Inc. poolt viidi läbi uuring, mille käigus küsiti enam kui 1000 inimeselt: “Mis aitas teil paremini eesmärke saavutada?”. Küsitlus näitas, et heade tulemuste saavutamiseks peab olema tugev sisemine motivatsioon ja ka väline tugi. Edukalt eesmärke saavutanud inimeste seas olid põhilised motivatsiooni- ja tugiallikad järgmised:

  • 86% tõid välja omaduse mitte alla anda ka siis, kui asjad lähevad raskeks
  • 76% panid paika pikaajalise eesmärgi ning tõotasid sellele pühenduda
  • 76% leppisid tagasilöökidega ja jätkasid vapralt ka peale nende ilmnemist
  • 59% lubasid endale õnnestumise korral väikeseid autasusid
  • 57% rääkisid eesmärkidest teistele inimestele
  • 44% kasutasid pidevaid meeldetuletusi
  • 40% koostasid detailse tegevusplaani
  • 39% küsisid abi ja ei tegutsenud üksinda

Selleks, et head teenindajad suudaksid olla veelgi paremad ja neil jätkuks sisemist motivatsiooni häid tulemusi saavutada, oleme loonud Heade Teenindajate Motivatsioonipäeva.

Motivatsioonipäeval räägime teenindaja tööd ja motivatsiooni mõjutavatest asjadest, mis aitavad olla oma klientidele veelgi parem teenindaja ja kasvatada sisemist motivatsiooni ning töörõõmu.

Motivatsioonipäeva viivad läbi klientidelt parima tagasiside saanud superkoolitajad Tauri Tallermaa,  Jaanus Kangur, Tuuli Vellama ja Harald Lepisk.

Heade Teenindajate Motivatsioonipäeva programm

 09.30-10.00 Registreerumine ja hommikukohv

10:00-10:15 Motivatsioonipäeva sissejuhatus

3 kasulikku soovitust, mis aitavad teenindajal olla töös produktiivne, energiline ja arenev.

Motivatsioonipäeva alguses anname osalejatele 3 kasulikku nippi teeninduspsühholoogiast ning käitumisteadustest, mis aitavad teenindajal olla oma töös produktiivsem, energilisem ning arenevam.

10:15-11:15 Kuidas tulla toime keeruliste inimeste ja suhtlusolukordadega, et säilitada positiivne suhtumine ja hoiak? Kuidas oskuslikult juhtida oma tundeid, sõnu ja tegusid?

Jaanus Kangur, treener-koolitaja

Emotsionaalne ja kasulik ettekanne annab vastuseid alljärgnevatele küsimustele:

  • Miks on mõne inimesega keerulisem suhelda kui teistega?
  • Millised on peamised suhtlemisvõtted, mis aitavad keerulisi suhtlemisolukordi lahendada? 
  • Milline on lihtne, ent mõjus probleemilahendusmudel?
  • Kuidas vältida negatiivseid emotsioone keeruliste olukordade ja suhete tekkides?

 11:15-12:15 Kuidas arendada oma tähelepanu ja keskendumist ning vähendada aeg-ajalt tekkivat hajameelsust ja motivatsioonilangust?

Tauri Tallermaa, mälutreener 

Tauri vastab oma ettekandes järgmistele küsimustele:

  • Miks selge eesmärk motiveerib paremini keskenduma?
  • Kuidas vältida tähelepanu hajumist ja säilitada keskendumine?
  • Kuidas motiveeritult tegeleda ühelaadse tegevusega pikemat aega?
  • Kuidas vähendada aeg-ajalt tekkivat hajameelsust ning motivatsioonilangust? 
  • Kaua inimene jaksab tähelepanelik olla ja kuhu kaob tähelepanu ning motivatsioon?

12:15-13:00 Lõunapaus

 13.00-14.00 Kuidas erineva käitumise ja suhtumisega klientide teenindamine mõjutab teenindaja töörõõmu ja vähendab või suurendab teenindamise kvaliteeti?

Tuuli Vellama, Moreno keskus, koolitaja, psühhodraama grupiterapeut (TEP)

Tuuli vastab oma ettekandes järgmistele küsimustele:

  • Kuidas hoida teenindamisel head tuju? Mida teha kui tuju kaob?
  • Missugused on positiivse ja negatiivse mõtlemise toimemehhanismid?
  • Miks ja kuidas võib mõjutada inimeste erinev suhtumine ja käitumine Sinu ning Su kolleegide töörõõmu? Kuidas töörõõm säilitada?

14:00-15:00 6 harjumust, mis aitavad olla parema energia, motivatsiooni ja fookusega.

Harald Lepisk, Inspiratsioonikoolitaja, www.trainings.ee

  • kuidas alustada iga hommikut positiivne ärkamismotivatsiooniga?
  • kuidas õppida vaimustuma sellest, mida igapäevaselt teed?
  • Mis aitab unistusi ellu viia?
  • Kuidas oma tegemistesse pühendumist suurendada?
  • Kuidas anda endast parim iga päev?

15:00-15.10 Motivatsioonipäeva kokkuvõte ja lõpetamine

 

Osalemise tingimused

Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta):

Koolitusele registreerumine kuni 12.10.2016
üle 4 osaleja 99 EUR
2-3 osalejat 119 EUR
1 osaleja 139 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 13.10.2016 - 02.11.2016 
üle 4 osaleja 119 EUR
2-3 osalejat 149 EUR
1 osaleja 169 EUR

Hind kehtib ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolituse elektroonilisi materjale, lõunasööki ja kohvipausi
Registreerimise tähtaeg: 02. november 2016

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 02.novembrit 2016, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

Asukoht:


2016-11-09 09:30:00
2016-11-09 15:10:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad