Tore, et sain aidata

Tore, et sain aidata

22.11.2017 kell 10:00 - 14:00

Bliss Maja konverentsikeskus, Mustamäe tee 17, Tallinn Mustamäe tee 17, 10616 Tallinn, Estonia

Lühiülevaade

On ju hea tunne, kui oled klienti tõeliselt aidanud? Mõnikord küll aitamine ei õnnestu, sest kliendil on paha tuju, teenindaja ei leia probleemile kiiret lahendust, back office ei reageeri piisavalt kiiresti vms.... Aga vaatamata takistustele on teenindaja üks olulisemaid ülesandeid luua kliendis tunne, et on olemas selleks, et klienti aidata! 
Ja tunnet tekitab kõige paremini “tore et sain aidata” suhtumine, mida 22.novembril teenindajates arendame.

Miks koolitus toimub seekord just novembri lõpus? Sest jõulud ja aastavahetus on lähedal ja jõuluteeninduse muudab eriliseks „tore, et sain aidata“ teenindus.

Kuna kliendid ootavad jõulude ja aastavahetuse paiku emotsionaalsemat ja isiklikumat teenindust, siis peaksid teenindajad osutama kvaliteetset teenindust erilise abivalmiduse ja suhtumisega. Ja koolitus aitab teenindajaid selleks valmis olla.

Ootame teenindajaid kasulikule koolitusele 22.novembril, et olla valmis pakkuma jõulukuul , aastavahetusel ja ka edaspidi parimal tasemel teenindust.

Kairit Reiman, teeninduse tippkoolitaja

Urmas Kõiv, Heateenindus.ee asutaja ja juht

Koolitaja tutvustus

Kairit Reiman on kogenud teenindustreener ja teeninduskoolitus.ee asutaja, kes on tegelenud koolitamisega juba üle 6 aasta.

Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi, mis on saadud nii teenindaja kui ka personali- ja teenindusjuhi rollis, jagab Kairit pühendunult ja humoorikalt.

Tema teeninduskoolitusi hinnatakse "lihtsa keele" ja professionaalsuse tasakaalu tõttu.

Kairit on valitud 2005.a kõige esimeseks Tartu Parimaks Teenindajaks ning osalenud aktiivselt züriiliikmena Eesti parimate teenindajate väljaselgitamisel.

Kairiti soov on, et teenindus muutus igapäevaselt soojemaks, hoolivamaks ja oskuslikumalt juhitud suhtlemiseks teenindaja ja kliendi (ehk kahe inimese) vahel.


 
img


 

Tore, et sain aidata koolituse programm

Koolitus „Tore, et sain aidata“ on interaktiivne, praktiline ja inimlikke lahendusi pakkuv intensiivtreening, mis on mõeldud nii algajale kui edasijõudnud teenindajale, nii hooajatöötajale kui ka püsitöötajale.

Koolitus „Tore, et sain aidata“ on lühike ja intensiivne, mis võimaldab optimaalse ajakuluga anda teenindajatele kohe praktikas rakendatavaid oskusi.

MILLEST PROGRAMM KOOSNEB?

Koolitusprogrammi kestus on 4 tundi, algab kell 10.00 ja lõpeb kell 14.00.

Programm sisaldab treeneri lühiloenguid ja slaidiprogrammi, õppefilmide vaatamist ja praktilisi harjutusi. Iga osaleja saab koolituselt kaasa töövihiku harjutamiseks. 

MIKS OSALEDA KOOLITUSEL?

  • Programm on lihtsalt kohandatav iga teenindusfirma jaoks
  • Koolitusel õpetatakse, kuidas positiivse suhtumise ja käitumisega käsitleda kliendi probleeme
  • Koolitusel õpitut saavad teenindajad koheselt jõulude ajal ja aastavahetusel praktikas kasutada
  • Koolitust toetab kvaliteetne eesti keelne videomaterjal
  • Koolituse viib läbi kogenud teeninduskoolitaja
  • Koolitusel osalemise hind on soodne

 

Osalemise tingimused

Koolitusele registreerumine kuni 02.11.2017
4 ja enam osalejat 89 EUR
2-3 osalejat 109 EUR
1 osaleja 139 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 03.11.2017 - 15.11.2017 

4 ja enam osalejat 109 EUR
2-3 osalejat 129 EUR
1 osaleja 159 EUR

Hind ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub käibemaks 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolituse töövihikut, kerget lõunasööki ja kohvipausi
Registreerimise tähtaeg:  15. november 2017

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 15.11.2017, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

NB! Kui soovite seda koolitust tellida enda ettevõttesse sisekoolitusena, siis palun kirjutage emailile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

NB! Heateenindus.ee koolitusi loov ja haldav ettevõte Koiv Invest OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner!

Vastavalt 01.07.15 jõustunud Täiskasvanute koolituse seadusele on Heateenindus.ee koolitusi loov ja haldav ettevõte Koiv Invest OÜ kantud Eesti Hariduse Infosüsteemi Täiskasvanute Täienduskoolitusasutusena (Täiskasvanuhariduse majandustegevusteade nr.181377)

2017-11-22 10:00:00
2017-11-22 14:00:00

Heateenindus.ee Toetajad