Mida ja kuidas öelda? koolitus teenindajatele

Mida ja kuidas öelda? koolitus teenindajatele

02.03.2017 kell 10:00 - 14:00

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

Lühiülevaade

Märts on Eestis Hea Teeninduse Kuu ja sellel ajal on teenindajad ning teenindus erilise tähelepanu all. Eelmise aasta märtsis märgati ja kiideti teenindajad üle 45000 korra. Kuna kliendid märkavad teenindajate käitumist rohkem, siis peavad teenindajad osutama kvaliteetset teenindust erilise tähelepanu ja professionaalsusega.

Selleks, et teenindajad oskaksid märtsikuus ja edapidi klientidega veelgi paremini suhelda, pakume välja koolitusprogrammi „Mida ja kuidas öelda?“, sest tihti on just teenindaja esimesed sõnad määravad, milliseks kujuneb kliendikontakt ja kliendi rahuolu pakutava lahendusega.

Koolitus on oluline selleks, et teenindajad oleksid valmis ütlema õigeid sõnu õigel ajal.

Koolitusprogramm jälgib kliendikontakti tervitusest hüvastijätuni ning pakub konkreetseid sõnastusi olukordadeks, mil isegi kogenud teenindaja tunneb kimbatust õigete sõnade leidmisel. Koolitus pakub välja konkreetsed vastused olukordadeks, kui:

  • klient on tootes või teenuses pettunud
  • klient ei suuda otsustada
  • klient ei lase ennast aidata
  • kliendi kommentaarid ja soovid ei ole tööalased
  • kliendile ei ole võimalik öelda "jah", aga klient seda siiski ootab
  • klient on vihane
  • klienti teenindades heliseb telefon
  • kliendid on rahuolematud pika järjekorra või ooteaja pärast
  • jne. jne.

Koolitus MIDA ÖELDA? annab teenindajatele lihtsaid ja praktilisi nõuandeid, kuidas nõudliku kliendiga käituda, kuidas kiiresti leida õigeid sõnu!

Koolitus MIDA ÖELDA? on interaktiivne, praktiline ja inimlikke lahendusi pakkuv aktiivtreening, mis on mõeldud nii algajale kui edasijõudnud teenindajale, nii hooaja töötajale kui ka püsitöötajale.

Koolitus MIDA ÖELDA? on lühike ja intensiivne, mis võimaldab optimaalse ajakuluga anda teenindajatele kohe praktikas rakendatavaid oskusi.

MILLEST PROGRAMM KOOSNEB?

Koolitusprogrammi kestus on 4 akadeemilist tundi, algab kell 10.00 ja lõpeb kell 14.00.

Programm sisaldab treeneri lühiloenguid ja slaidiprogrammi, õppefilmi vaatamist ja praktilisi harjutusi. Iga osaleja saab koolituselt kaasa töövihiku harjutamiseks. 

MIKS OSALEDA KOOLITUSEL?

  • Programm võimaldab väga lühikese ajaga anda baasteadmised klientidega toimetulekuks
  • Programm on lihtsalt kohandatav iga teenindusfirma jaoks
  • Koolitusel õpetatakse, kuidas lihtsalt ja loogiliselt käsitleda kliendi probleeme
  • Koolitusel õpitut saavad teenindajad koheselt praktikas kasutada
  • Koolitust toetab kvaliteetne eesti keelne videomaterjal
  • Koolituse viib läbi kogenud teeninduskoolitaja
  • Koolitusel osalemise hind on soodne

 

Koolitaja tutvustus

Kairit Reiman on kogenud teenindustreener ja teeninduskoolitus.ee asutaja, kes on tegelenud koolitamisega juba üle 6 aasta.

Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi, mis on saadud nii teenindaja kui ka personali- ja teenindusjuhi rollis, jagab Kairit pühendunult ja humoorikalt.

Tema teeninduskoolitusi hinnatakse "lihtsa keele" ja professionaalsuse tasakaalu tõttu.

Kairit on valitud 2005.a kõige esimeseks Tartu Parimaks Teenindajaks ning osalenud aktiivselt züriiliikmena Eesti parimate teenindajate väljaselgitamisel.

Kairiti soov on, et teenindus muutus igapäevaselt soojemaks, hoolivamaks ja oskuslikumalt juhitud suhtlemiseks teenindaja ja kliendi (ehk kahe inimese) vahel.


 
img


 

MIDA ÖELDA? koolitusprogrammi registreerimistingimused

Kui ühest ettevõttest registreerub 3 ja rohkem osalejat kuni 10.02.2017, siis on soodushind

  • 89 EUR

Kui ühest ettevõttest registreerub 3 ja rohkem osalejat ajavahemikul  11.02.2017-23.02.2017, siis on osalemise hind

  • 109 EUR

Kui ühest ettevõttest registreerub 1-2 osalejat kuni 10.02.2017, siis on osalemise soodushind

  • 109 EUR

Kui ühest ettevõttest registreerub 1-2 osalejat ajavahemikul  11.02.2017-23.02.2017, siis on osalemise hind

  • 129 EUR

Hinnad on ühe osaleja kohta ning Hind kehtib ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%

 

Osavõtutasu sisaldab: MIDA ÖELDA koolitusel osalemist ja töövihikut, hommikukohvi ning kerget lõunaeinet

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele

Töökeel:  eesti keel

Eelregistreerimise tähtaeg: 23. veebruar 2017

Küsimuste korral palun saatke email: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult

Kui loobumisest on teatatud peale 23. veebruari 2017, siis tagastatakse 80% osavõtutasust

NB! Kui soovite seda koolitust tellida enda ettevõttesse sisekoolitusena, siis palun kirjutage emailile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Asukoht:


2017-03-02 10:00:00
2017-03-02 14:00:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad