Kuidas kliendikaart paremini tööle panna?

Kuidas kliendikaart paremini tööle panna?

21.09.2017 kell 9:30 - 16:00

Bliss Maja konverentsikeskus, Mustamäe tee 17, Tallinn Mustamäe tee 17, 10616 Tallinn, Estonia

Sissejuhatav tekst

Paljud teavad, et säästlikum on hoida olevasolevaid kliente, kui otsida uusi. Personaalse suhtluse vajalikkusest räägivad paljud, aga vähesed on jõudnud tegudeni.

Kui Sinu ettevõttes on kliendikaart siis on piisavalt põhjust, et koguda mõtteid, kuidas see korralikult tööle panna. Sest niisama iga ostuga kassas kliendikaarti küsides annab ettevõte kasumit ära mitte ei tekita lojaalsust.

 

Kellele koolitus on mõeldud?

Ettevõtetele, kellel on kliendikaart või kliendibaas või kes plaanivad kliendibaasi looma hakata.

Samuti nendele, kes soovivad ekspertide ning ametikaaslaste kogemustest õppida kuidas kliendibaasis olevat infot kasutada, et olemasolevaid kliente hoida, neile lisamüüki teostada ja uusi kliente võita.

 

Koolitusel vahetame kogemusi

Koolitusel vahetame kogemusi kuidas personaalsema kliendisuhtluse ja kliendibaasi infot kasutades panna kliendid lisaoste tegema ja kasvatada lojaalsust  ja(ainult praktilised kogemused Eesti turult)

Samuti vahetame kogemusi, milliseid lojaalsusprogramme Eesti ettevõtted kasutavad.

 

Koolitusel käsitletavad teemad

  • Kuidas töötavad Eesti ettevõtetes kliendikaardid ja lojaalsusprogrammid?
  • Millised on kliendibaaside erinevad kasutusvõimalused, et olemasolevaid kliente hoida ja nendele lisamüüki teha?
  • Mis on lojaalsusprogrammides positiivseid tulemusi andnud ja mis mitte?
  • Milliseid tegevusi tasub mõõta kui on kliendikaart ja lojaalsusprogramm?
  • Millised on sisulised ja tehnilised võimalused teha kliendisuhtlus personaalseks?
  • Millised tegevused on aidanud lisamüüki teha?
  • Millise info põhjal nutikamalt uusi kliente võita ?
  • Kuidas on tekitatud klientides lojaalsust läbi lojaalsusprogrammi?
  • Milliseid innovaatilisi võimalusi on kasutusel või lähiajal kasutusele tulemas lojaalsusprogrammides ja personaalses kliendisuhtluses?

Koolitajad ja kogemuste ning parimate praktikate vahetamise moderaatorid on Raul Leppik, Newbase.ee kaasasutaja, turundusanalüütika konsultant ja koolitaja ning Rait Tasso, kes on olnud Elioni, Olympic Entertainment Group'i ja Starmani turundusjuht. Täna on Rait turunduskonsultant ja partner ettevõttes Turundusjuhid OÜ 

Ootame Sinu ettevõtte esindajat praktilisele koolitusele, et saaksid hea ülevaate kliendikaardi tegelikust potentsiaalist jalojaalsusprogrammiloomisest ning haldamisest.

 

Urmas Kõiv

Heateenindus.ee asutaja ja juht

Kuidas kliendikaart paremini tööle panna? programm

09.30 - 10.00 Koolitusele saabumine, hommikukohv

10.00 – 12.00 I OSA SISULISED JA TEHNILISED VÕIMALUSED  KLIENDIKAART TÖÖLE PANNA

Koolitaja ja kogemuste ning parimate praktikate vahetamise moderaator on Raul Leppik, analüütikaettevõtte Newbase.ee kaasasutaja

Koolituse esimeses osas käsitleme järgnevaid teemasid:

  • Olulised asjad lojaalsusprogrammides - miks mõned programmid töötavad ja enamus programmidest ei tööta?
  • Tarkvaradest – millised on erinevad tööriistad, mida Eestis pakutakse ja kasutatakse? Trendid turul.
  • Millised on sisulised võimalused klientide lojaalsuse kasvatamiseks?

Osalejad vahetavad kogemusi, mis nende lojaalsusprogrammides  töötab, miks töötab ja millise kliendi suunas töötab

12.00-12.45 Lõuna

12.45-14.15 II OSA

PERSONAALSEKLIENDISUHTLUSE KORRALDAMINE

Koolitaja ja koolitusel osalejate kogemuste ning parimate praktikate vahetamise moderaator on Raul Leppik, Newbase.ee kaasasutaja

Koolituse teises osas käsitleme järgnevaid teemasid:

  • Kuidas klientidega personaalsemalt suhelda ja mis on selle tulemus Kuidas parandada kliendiandmete kvaliteeti?
  • Kuidas nutikamalt olemasolevaid kliente hoida ja nendele lisamüüki teha?
  • Kuidas personaalse kliendisuhtluse rahalist tulemust mõõta?

Osalejad vahetavad kogemusi personaalse kliendisuhtluse korraldamises, ja tulemuste mõõtmises.

14.15-14.30 kohvipaus

14.30-16.00 III OSA LIIDRITE KOGEMUSED KLIENDIKAARDIGA JA MIDA NEIST KASUTADA

Koolitaja ja koolitusel osalejate kogemuste ning parimate praktikate vahetamise moderaator on Rait Tasso, kes on olnud Elioni, Olympic Entertainment Group'i ja Starmani turundusjuht. Täna on Rait turunduskonsultant ja partner ettevõttes Turundusjuhid OÜ 

Koolituse kolmandas osas käsitleme järgnevaid teemasid:

  • Liidri kogemused - miks on personaalne kliendisuhtlus oluline? mida kasulikku on Kaubamajas selles vallas tehtud ning mida peaks lähitulevikus tegema?
  • Tarkvarad mis kliendibaasidega töö lihtsamaks teevad:
    • millised on lihtsad võimalused ja ideaalsed lahendused
    • mis on tarkvara roll ja mida peab siiski inimene tegema?

Osalejad vahetavad kogemusi erinevate tarkvarade kasutamises, mis töötab ja mis ei tööta.

16.00 Koolituse lõpp

Osalemise tingimused

Koolitusele registreerumine kuni 30.08.2017
üle 4 osaleja 119 EUR
2-3 osalejat 149 EUR
1 osaleja 199 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 31.08.2017 - 14.09.2017
üle 4 osaleja 149 EUR
2-3 osalejat 199 EUR
1 osaleja 249 EUR

Hind kehtib ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolituse elektroonilisi materjale, lõunasööki ja kohvipause
Registreerimise tähtaeg: 14. september 2017

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisaküsimused koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 14. septembrit 2017, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.



Asukoht:


2017-09-21 09:30:00
2017-09-21 16:00:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad