Kiida Teenindajat kampaania info

Märts on Eestis juba 18-t aastat Hea Teeninduse Kuu ning seepärast kutsume kõiki organisatsioone, kes peavad oluliseks pakkuda suurepärast teenindust, taaskord osalema Kiida Teenindajat! kampaanias ja Parim Teenindaja konkursil, mis toimub 2021. aasta märtsis ja aprillis.

Kiida Teenindajat kampaania kutsub kliente märkama ning kiitma häid teenindajaid, teenindust ja teenuseid ning tõstab esile teeninduskohti, mis klientidelt enim kiita saavad. Kampaaniaga saab liituda SIIN.

Klientidel on tagasiside andmiseks ja hea teeninduse ning teenindaja kiitmiseks mitu võimalust:

  • UUS VÕIMALUS! Mobiiltelefoniga teeninduskohtades, kasutades QR-koodi
  • Arvuti või mobiiltelefoni kaudu aadressil www.heateenindus.ee/kiidame
  • Kirjutada kiitus tagasiside sedelitele ja jätta need teeninduskohtades asuvatesse temaatilistesse postkastidesse

Kliendid saavad anda tagasisidet eesti, vene ja inglise keeles.

KUTSUME Sinu organisatsiooni osalema "Kiida teenindajat!" kampaanias, paigutades teeninduskohtadesse kampaania materjale (plakatid, kiidu-postkastid, kalendrid, rinnamärgid, QR-koodiga kleebised jne) ja veebilehele "Kiida Teenindajat!" bänneri ning osaleda kasulikel koolitustel ja Parim Teenindaja konkurssidel. 

KAMPAANIAGA LIITUDA on võimalik perioodil 18.01 - 27.01.2021 spetsiaalses tellimiskeskkonnas SIIN.

KAMPAANIA TULEMUS OSALEJALE

Nendele teeninduskohtadele, kes saavad klientidelt märtsikuu jooksul vähemalt 30 kiitust, väljastame aprillis tunnistuse ja uksekleebise "Kliendid Kiidavad 2021", mis kehtib siis terve järgneva aasta. 

KAMPAANIAS OSALEMISE TASU JA MIS SELLES SISALDUB

Kiida Teenindajat kampaanias osalemise tasu ühele organisatsioonile, kus töötab rohkem kui 15 teenindajat, on 590.- eur+km ja selles sisaldub:

  • Kahe inimese osalemine Hea Teeninduse Juhtimiskonverentsil 03.03.2021
  • Kahe inimese osalemine Tartu Hea Teeninduse Päeval 14.04.2021 Tartus (võimalik on vahetada osalemine ka mõne teise üritusega, kui Tartus või Lõuna-Eestis filiaali pole, saates vastava soovi emailile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
  • Kahe inimese osalemine TippTeenindajate Motivatsioonipäeval 19.05.2021 Tallinnas. Motivatsioonipäev on mõeldud Kiida Teenindajat kampaanias enim kiitust saanud teenindajatele.
  • Kiida teenindajat bänner kampaanias osaleva organisatsiooni veebilehele või veebilehtedele

NB! Info väiksematele ettevõtetele: Kiida Teenindajat kampaanias osalemise tasu ühele organisatsioonile, kus töötab vähem kui 15 teenindajat, on 290.- eur+km ja selles sisaldub:

  • Ühe inimese osalemine Hea Teeninduse Juhtimiskonverentsil 03.03.2021
  • Ühe inimese osalemine Tartu Hea Teeninduse Päeval 14.04.2021 Tartus (võimalik on vahetada osalemine ka mõne teise üritusega, kui Tartus või Lõuna-Eestis filiaali pole, saates vastava soovi emailile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
  • Ühe inimese osalemine TippTeenindajate Motivatsioonipäeval 19.05.2021 Tallinnas. Motivatsioonipäev on mõeldud Kiida Teenindajat kampaanias enim kiitust saanud teenindajatele.
  • Kiida teenindajat bänner kampaanias osaleva organisatsiooni veebilehele või veebilehtedele

Kampaaniaga saab liituda SIIN.

Küsimuste tekkides palun saatke email See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Aktiivset osalemist ja suurepärast teenindamist soovides

Urmas Kõiv

Heateenindus.ee asutaja ja juht

www.heateenindus.ee

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad