Märts on Hea Teeninduse Kuu
Märts on Eestis juba 22 aastat Hea Teeninduse Kuu ja sellel kuul pöörame erilist tähelepanu teenindaja ameti väärtustamisele ja organisatsioonide poolt pakutavale heale teenindusele.
Märtsis toimuvad teenindusmissioon MÄRKA, KIIDA JA TUNNUSTA TEENINDAJAT! ning Parim Teenindaja konkurss, kus LEIAME JA TUNNUSTAME TEENINDUSE SUPERSTAARE!
Teenindusmissioon MÄRKA, KIIDA JA TUNNUSTA TEENINDAJAT! kutsub märkama, tunnustama ning kiitma teenindajaid, teenindajate tänuväärset tööd, head teenindust ja teenuseid ning tõstab esile teeninduskohti, mida kliendid enim märkavad ja kiidavad.
Hea teeninduse ning teenindajate kiitmiseks ning tunnustamiseks on mitu võimalust:
- QR-koodi kaudu mobiiltelefoniga teeninduskohtades ja töökohtades
- Arvuti või mobiiltelefoni kaudu veebiaadressil SIIN
- Kiidusedelitele kiituse ja tunnustuse kirjutamine ja nende asetamine teeninduskohtades asuvatesse temaatilistesse postkastidesse
Kliendid saavad kiitusi ja tunnustusi esitada eesti, vene ja inglise keeles.
PARIM TEENINDAJA 2025 KONKURSS toimub 12. märtsil ja on mõeldud eelkõige inimestele, kelle tööks on klientidega suhtlemine. Konkursil osalemine on hea võimalus oma teenindusalaseid teadmisi testida, saada uusi kogemusi, võrrelda teadmisi ametikaaslastega ja saada suuremat tunnustust. 50-le kõige tublimale osalejale anname välja Parim Teenindaja 2025 aunimetuse, mida on hea ka enda CV-sse lisada. Selgub Eesti Parim Teenindaja 2025.
Konkursi kohta leiab täpsemat infot SIIT
Arendame koos ja innuga Eesti teeninduskultuuri
Heateenindus.ee tiim