Kiida Teenindajat kampaania info

Märts on juba 15-t aastat Hea Teeninduse Kuu ning seepärast kutsume kõiki organisatsioone, kes peavad oluliseks suurepärast teenindust, taaskord osalema Kiida Teenindajat! kampaanias, mis toimub 2018. aasta märtsikuus. 

Üleriiklik laiaulatuslik kampaania kutsub kliente märkama ning kiitma häid teenindajaid, teenindust ja teenuseid ning tõstab esile teeninduskohti, mis klientidelt enim kiita saavad. 

 Klientidel on tagasiside andmiseks mitu võimalust:

  1. Kirjutada heast teeninduskogemusest aadressil www.heateenindus.ee
  2. Kirjutada kiitus tagasiside sedelitele ja jätta need teeninduskohtades asuvatesse temaatilistesse postkastidesse

Kliendid saavad anda tagasisidet eesti, vene ja inglise keeles ning nendes keeltes on võimalik tellida ka osasid kampaania materjale.

Nendele teeninduskohtadele, kes saavad klientidelt märtsikuu jooksul vähemalt 30 kiitust, väljastame aprillis tunnistuse ja uksekleebise "Kliendid Kiidavad 2018", mis kehtib siis terve järgneva aasta. 

Vaata 2017 aasta enim kiidetud teeninduskohti siit

Kutsume Sinu organisatsiooni osalema "Kiida teenindajat!" kampaanias, paigutades teeninduskohtadesse kampaania materjale (plakatid, kiidu-postkastid, kalendrid, rinnamärgid jne) ja veebilehele "Kiida Teenindajat!" bänneri ning osaleda kasulikel koolitustel ja Parim Teenindaja konkurssidel. 

Kampaaniaga liituda saab kuni 25. jaanuarini 2018 spetsiaalses tellimiskeskkonnas.

Kiida Teenindajat kampaaniaga liitunud organisatsioonidel on võimalik osa võtta järgnevatest tegevustest:

  • Kiida Teenindajat! kampaanias osalemine ja klientidelt positiivse tagasiside kogumine (01.03-30.03.2018)
  • Hea Teeninduse koolitused (01.02-16.05.2018)
  • Recommy soovitusindeksi süsteemi kasutamine (01.03-01.05.2018)
  • Parim Teenindaja 2018 konkurssidel osalemine (05.03-12.04.2018)

Kampaania tegevustega saab liituda ja kampaania materjale saab tellida spetsiaalses teeninduskeskkonnas SIIN

KAMPAANIAS OSALEMINE

  • Toimub üleriiklik  "Kiida Teenindajat" meediakampaania, kus kasutame välireklaami, raadioreklaami, internetiturunduse, sotsiaalmeedia ja trükimeedia kanaleid.
  • Kampaaniaga liitunud organisatsioonid paigutavad oma teeninduskohtadesse kampaania materjale ja veebilehtedele "Kiida Teenindajat!" bännerid.

KLIENTIDE TAGASISIDE KOGUMINE JA ANALÜÜSIMINE

  • Kõigile ettevõtetele, kes kampaanias osalevad, pakume 2-ks kuuks (perioodil 01.03-01.05.2018) kasutada spetsiaalse Soovitusindeksi konto www.recommy.com, kus on võimalik lugeda ja analüüsida konkreetsele teeninduskohale, ettevõttele või teenusele antud klientide vastuseid küsimusele "Kui tõenäoliselt soovitaksid seda ettevõtet teenusepakkujana oma sõbrale?"

KAMPAANIA TULEMUS

  • Teeninduskohad, mida kliendid on kiitnud ja soovitanud kampaania jooksul vähemalt 30 korda, saavad peale kampaania lõppu tunnistuse ja uksekleebise KLIENDID KIIDAVAD 2018.

KOOLITUSTEL OSALEMINE – palun pane koolitustele lingid ka külge

Kiida Teenindajat kampaanias osalemise tasu ühele organisatsioonile, kus töötab rohkem kui 15 teenindajat, on 490.- eur+km ja selles sisaldub:

  1. ühe inimese osalemine Koolitus ja Õpipäeval "Kuidas saada Eesti parimaks teenindajaks 2018?" 01. veebruaril Tallinnas
  2. ühe inimese osalemine Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 14. veebruaril Tallinnas.
  3. ühe inimese osalemine Tartu Hea Teeninduse Päev 14. märtsil Tartus (võimalik on vahetada osalemine ka Tallinna Hea Teeninduse Päevale, kui Tartus või Lõuna-Eestis filiaali pole, saates vastava soovi emailile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
  4. ühe inimese osalemine Tallinna Hea Teeninduse Päev 12. aprillil Tallinnas.
  5. ühe inimese osalemine Tipp Teenindajate Motivatsioonipäev 16. mail Tallinnas. Motivatsioonipäev on mõeldud Kiida Teenindajat kampaanias enim kiitust saanud teenindajatele.
  6. Kiida teenindajat bänner kampaanias osaleva organisatsiooni veebilehele või veebilehtedele

NB! Info väiksematele ettevõtetele: Kiida Teenindajat kampaanias osalemise tasu ühele organisatsioonile, kus töötab vähem kui 15 teenindajat, on 190.- eur+km ja selles sisaldub:

  1. ühe inimese osalemine Koolitus ja Õpipäeval "Kuidas saada Eesti parimaks teenindajaks 2018?" 01. veebruaril Tallinnas
  2. ühe inimese osalemine Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 14. veebruaril Tallinnas.

 

PARIM TEENINDAJA 2018 KONKURSSIDEL OSALEMINE

Märtsis-aprillis valime Eesti, Tallinna, Tartu ja Eesti teiste piirkondade parimad teenindajad. Loodame, et Teie organisatsiooni teenindajad võtavad konkurssidest aktiivselt osa. Tutvustav info

Kampaaniaga liituda ja materjale tellida saab spetsiaalses tellimiskeskkonnas SIIN

perioodil 1.12.2018 kuni 25.01.2018.  

Küsimuste tekkides palun saatke email See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Aktiivset osalemist ja suurepärast teenindamist soovides

Urmas Kõiv

Heateenindus.ee asutaja ja juht

https://www.heateenindus.ee

 

Hea Teeninduse Kuu Sõbrad