PARIM TEENINDAJA 2025 KONKURSS
Parim Teenindaja konkursil osalemine on hea võimalus oma teenindusalaseid teadmisi testida, saada uusi kogemusi ja võrrelda teadmisi ametikaaslastega.
2025 aasta märtsis toimub konkurss lihtsamas vormis ning 50-le parimat tulemust näidanud osalejale anname välja Parim Teenindaja 2025 aunimetuse, mida on hea ka enda CV-sse lisada.
Parim Teenindaja Konkurss on mõeldud eelkõige inimestele, kelle tööks on klientidega suhtlemine. Selle aasta parim võib olla teenindusega tegelev töötaja misiganes asutuses. Lisaks müüjatele teenindavad inimesi ka näiteks teenindajad kaubandus- ja toitlustusasutustes, bussi- ja taksojuhid, juuksurid, kosmeetikud, tellerid pangas ja operaatorid kõnekeskustes. Laiemalt võttes puutuvad inimeste teenindamisega kokku isegi ametnikud ja näiteks õpetajad koolides ja lasteaedades.
Konkursile eelregistreerumine on avatud heateenindus.ee alates 5. veebruar 10.00 kuni 12. märts kl 10.00. Konkurss toimub 12. märtsil kell 12-13.
Konkursi täpsemate reeglite ja ajakavaga on võimalik tutvuda SIIN
Küsimuste tekkides kirjuta meile julgelt aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Aktiivset osalemist ja suurepärast teenindamist soovides
Heateenindus.ee tiim
Parim Teenindaja 2024 konkursil võtsid telekommunikatsioonifirmade teenindajad 10 esimest kohta
Märts on Hea Teeninduse Kuu ja Heateenindus.ee on Parim Teenindaja konkurssi korraldanud juba 2004. aastast.
Parim Teenindaja 2024 konkursil osales tänavu pea kolmsada teenindajat üle Eesti ja seekord toimus konkurss lihtsamas vormis. Konkursil osalemine andis eelkõige võimaluse testida oma teenindusalaseid teadmisi, saada uusi kogemusi ja võrrelda tulemust ametikaaslastega.
Konkursil tuli teha põhjalik teenindualaste teadmiste test, mis koosnes 75-st küsimusest ja kokku oli võimalik õigetest vastustest teeninda 102 punkti.
Konkursi 10 parimat olid telekommunikatsiooniettevõtete tippteenindajad:
Andrea | Tapp | Tele2 |
Elisabeth | Erik | Tele2 |
Ave | Treial-Sikkar | Telia |
Helen | Hiiob | Tele2 |
Stella Marii | Tipp | Tele2 |
Birgit | Liivakant | Telia |
Maarja | Pikorainen | Telia |
Darja | Kizant | Telia |
Rasmus | Eelsoo | Telia |
Liis | Jäger | Tele2 |
TOP100 Parimat Teenindajat 2024 leiate SIIT
Konkursi tulemustest on näha, millised ettevõtted ja mis valdkond veab hea teeninduse arengut ja teeninduskultuuri Eestis tervikuna. Teenindajate järjepidev arendamine peaks olema iga ettevõtte DNA.
Konkursi eesmärk on kasvatada teadlikkust teenindaja töö keerukusest, olulisusest ning väärtusest, anda võimalus teenindajatele enda teadmisi proovile panna ja treenida ning üheskoos aidata kaasa Eesti teeninduskultuuri arengule.
PARIM TEENINDAJA 2024 KONKURSS
Parim Teenindaja konkursil osalemine on hea võimalus oma teenindusalaseid teadmisi testida, saada uusi kogemusi ja võrrelda teadmisi ametikaaslastega.
2024 aasta märtsis toimub konkurss lihtsamas vormis ning 50-le parimat tulemust näidanud osalejale anname välja Parim Teenindaja 2024 aunimetuse, mida on hea ka enda CV-sse lisada. 2024 aastal ei anna me välja Tartu, Tallinna, Eesti teiste piirkondade ja Eesti Parima Teenindaja tiitlit. Neid tiitleid hakkame välja andma üle aasta.
Parim Teenindaja Konkurss on mõeldud eelkõige inimestele, kelle tööks on klientidega suhtlemine. Selle aasta parim võib olla teenindusega tegelev töötaja misiganes asutuses. Lisaks müüjatele teenindavad inimesi ka näiteks teenindajad kaubandus- ja toitlustusasutustes, bussi- ja taksojuhid, juuksurid, kosmeetikud, tellerid pangas ja operaatorid kõnekeskustes. Laiemalt võttes puutuvad inimeste teenindamisega kokku isegi ametnikud ja näiteks õpetajad koolides ja lasteaedades.
Konkursile eelregistreerumine on avatud heateenindus.ee alates 7. veebruar 10.00 kuni 12. märts kl 11.00. Konkurss toimub 12. märtsil kell 12-13.
Konkursil osalemiseks 12.03 sisene konkursi keskkonda veidi enne kella 12-t SIIT
Konkursi täpsemate reeglite ja ajakavaga on võimalik tutvuda SIIN
Küsimuste tekkides kirjuta meile julgelt aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Aktiivset osalemist ja suurepärast teenindamist soovides
Heateenindus.ee tiim
Eesti Parim Teenindaja 2023 on Andrus Punt Tartust!
Eesti Parim Teenindaja 2023 on Andrus Punt Tartust. Napilt teiseks jäi Priit Allik Tallinnast ja väärika kolmanda koha sai Kristi Arula Tallinnast. Selle aasta võistlus on äärmiselt tähendusrikas ka Tele2 Eesti AS-le, sest esmakordselt konkursi kahekümne aastases ajaloos töötavad kõik esikolmikusse saanud osalejad ettevõttes Tele2. Heateeninduse tiim soovib palju õnne võitjatele ja ka super tulemuse saavutanud ettevõttele!
Konkursil osales sel aastal pea nelisada teenindajat üle Eesti. Osalejatel tuli esimeses voorus lahendada 75-st küsimusest koosnev test, mis hõlmas endas nii mälu, suhtlemisoskusi kui tarbijakaitse seaduse tundmist puudutavaid teemasid.
Osalejate sooritust hindasid kokku kümme teenindusguru erinevatest Eesti ettevõtetest. Viieliikmeline žürii hindas teist vooru, mis toimus veebis ja viieliikmeline žürii uues koosseisus hindas ka Tallinnas toimunud superfinaali.
Teises voorus tutvustasid 100 teenindajat end Zoomi kaudu ja vastasid žüriiliikmete küsimustele. Veebivoorus hindasid osalejate sooritusi Olga Einasto Tartu Ülikooli Raamatukog
ust, Eleriin Palm Põldma Kaubanduse AS-st, Merit Ausmeel Telia Eesti AS-st, Veiko Reimand Tele2 Eesti AS-st ja konkursi projektijuht Tairi Leis Eva Boutique OÜ-st.
Superfinaali hindasid Merli Viks Rakvere Aqva Hotel & Spa-st, Julia Estreich Telia Eesti AS-st, Kristine Müürsepp Põldma Kaubanduse AS-st, Ivika Kook Tradehouse Ilukaubamajast ja Siim Lääts Tele2 Eesti AS-st.
Staažikas žüriiliige Merli Viks kommenteeris konkurssi alljärgnevalt: "Iga aastaga on teeninduse ja teenindajate tase ainult tõusnud. On tunda, et teenindajad on avatud ja vabad."
Züriiliikmetele oli keeruline mitmete imeliste teenindajate hulgast oma lemmikut valida ja Ivika Kook sõnas superfinaali tulemuste selgudes: "Teenindajate tase on tõesti väga kõrge. Noortel inimestel on seda loomingulisust, mida teenindustöös vaja on." ning Julia Estreich lisas, et: "Meil kõigil on konkursi finalistidelt palju õppida just hoiakute osas teeninduses. Kui igas ettevõttes oleksid just sellised töötajad, oleks Eesti parem koht, kus elada."
Superfinaalis, mis toimus 13. aprillil Ülemiste Apollos, tuli teenindajatel taas end tutvustada, vastata žüriiliikmete küsimustele ja lahendada üks keerukas situatsioon näitlejast kliendiga. Kristine Müürsepp kiitis teenindajate sooritust kliendisituatsiooni lahendamisel: "Teenindajate kuulamisoskus ja leidlikkus lahenduste leidmisel oli positiivselt üllatav." ning Siim Lääts Tele2 Eesti AS-st lisas lõpetuseks: "Mulle ääretult meeldib, et teenindus ei ole ainult naiste teema. Seekord olid ka mehed finaalis ja nagu näha, siis üldse mitte kehva tulemusega. Mul on hea meel, et meil on Eestis nii palju toredaid ja häid teenindajaid, kes toovad klientidele sedavõrd palju naeru ja rõõmu."
Konkurssi Eesti Parim Teenindaja on läbi viidud juba 20 aastat ja seda imeliste toetajate abiga. Ettevõtted on premeerinud igal aastal osalejaid võrratute auhindadega. 2023 aastal panid konkursile oma toetava õla alla Tartu linn, Germund, Aqva Spa, Telia Eesti, Denim Dream, Tele2 Eesti, Mariine Auto, Magaziin, Omniva, Jazz Pesulad, Tradehouse Ilukaubamaja, Bigbank Eesti, R-Kiosk, Armastus, Apollo Kino, Caffeine EE, Gustav Cafe, Audentese spordiklubi.
Aitäh toetajatele ja osalejatele ning konkursi algatajale Urmas Kõiv! Suur tänu ka publikut naerutanud harrastusnäitlejale Stelle Enn!
Eesti Parim Teenindaja 2023 teine voor on lõppenud ja superfinalistid on selgunud
Pea nelisada teenindajat üle Eesti sooritasid 12. märtsil veebikeskkonnas testi, mille paremusjärjestuse alusel selgus 101 osalejat, kes said võimaluse end järgmises voorus proovile panna. Kahe päeva jooksul (21.03 ja 22.03) toimus konkursi teine voor, mil osalejatel paluti Zoomi keskkonnas end 2 minuti jooksul tutvustada ja vastata lisaks ühe minuti jooksul žüriiliikme küsimusele. Konkursi tase oli ääretult kõrge ja žüriil oli keeruline otsust langetada. Teise vooru tulemustes oli neljal osalejal täpselt sama arv punkte ja seega sai 10 finalisti asemel superfinaali hoopis 12 osalejat. Palju õnne edasipääsenutele!
13. aprillil tutvustab Apollo kinosaalis Eesti teenindajate koorekiht end publikule ja lahendada tuleb näitlejast kliendiga üks keeruline teenindusalane situatsioon.
2023 aasta Eesti Parima Teenindaja konkursi superfinalistid on:
Priit Allik (Tele2 Eesti AS) Tallinnast
Andrus Punt (Tele2 Eesti AS) Tartust
Laura Kivijärv (Estonian Plywood AS) Jõgevamaalt
Andri Kompus (Tele2 Eesti AS) Tartust
Anu Ehrlich (Põldma Kaubanduse AS) Tallinnast
Viktoria Vlassenko (Tele2 Eesti AS) Tallinnast
Carolina Roolaht (Põldma Kaubanduse AS) Pärnust
Kristi Arula (Tele2 Eesti AS) Tallinnast
Tiina Soovares (Tele2 Eesti AS) Tallinnast
Marian Piirimägi (Tele2 Eesti AS) Võrust
Rita Poljakov (Eesti Maksu- ja Tolliamet) Tartust
Mariliis Pelberg (Roosikrantsi Hotell OÜ) Tallinnast
Veebivooru hindas žürii koosseisus Olga Einasto Ph.D (Tartu Ülikooli raamatukogu teenindusjuht), Eleriin Palm (Põldma Kaubanduse AS), Merit Ausmeel (Telia Eesti AS), Veiko Reimand (Tele2 Eesti AS) ja Tairi Leis (Eva Boutique OÜ/Sunna OÜ, konkursi projektijuht).
Staažikas žüriiliige Olga Einasto kommenteeris tänavust konkurssi järgnevalt:
"Üldine tase oli megakõrge ja mul on hea meel, et teenindusettevõtetes nii tõsiselt tegeletakse teeninduskultuuri ja - filosoofiaga ning kujundatakse õiget hoiakut kliendi suhtes. Osalejad demonstreerisid, et ka selline teema, nagu "Kuidas panna meie teenindust eristuma" pole üldse võõras. Näha oli, et kõik osalejad tõeliselt armastavad oma tööd.".
Konkursi "Eesti Parim Teenindaja 2023" esimene voor on lõppenud ja teine voor toimub juba 21.03-22.03 Zoomi vahendusel
Testi sooritasid osalejad hästi ja konkurss on olnud väga tasavägine. Kõige enam oli edasipääsenute hulgas Tele2, Põldma Kaubanduse ja Telia töötajaid. Tubli tulemuse tegid ka Alexela, Ergo, Eesti Posti ja Eesti Energia teenindajad. Lisaks oli edasi pääsenute seas töötajaid ettevõtetest ja organisatsioonidest: Swedbank, Biomarket, Tartu Ülikooli Kliinikum, Audentes, Olerex, Estonian Plywood, Matkasport, Rebasesaar, Premier Restaurants, Roosikrantsi Hotell, Hedon Spa, Maidla Resort, Coop, Transcom Eesti, Omniva, Viljandi Valla Noortekeskus, Eesti Maksu- ja Tolliamet, Wolf Group.
Testi sooritasid sajad teenindajad üle Eesti ja järgmisse vooru pääsesid edasi:
Eleri Vilsaar
Heily Voodla
Kristiina Kalistru
Janne Kodumäe
Tiina Soovares
Marje Männisalu
Carolin Jõõts
Taaniel Sepp
Kärt Kruusa
Enari Felman
Krister Erik Etulaid
Kristiina Landberg
Andrus Punt
Anne Golubtsova
Kerli Plado
Liis Pilve
Kärt Tern
Marian Piirimägi
Valeria Kondratjeva
Kaisa Aud
Crissondra-Lisette Galindons
Sigrid Nisloni
Maria Lobina
Kristi Kimmel
Anu Ehrlich
Anneli Freienthal
Anna Bozenko
Marilin Marjo
Andrea Tapp
Diana Deništšik
Moonika Merivälja
Erika Kukharenkova
Monika Kallari
Moonica Kaljund
Anneli Kala
Silva Noormägi
Pille-Riin Tamsalu
Angela Brunnfeldt
Merike Blauberg
Karina Trofimova
Meelis Tammsalu
Eva Iškova
Kristi Arula
Irja Tammeorg
Priit Allik
Arleen Rillo
Jane Maileht
Karin Klaassen
Tomi Rämmer
Anet Aunapuu
Maarja Pikorainen
Kristiina Valper
Ülle-Lea Rebane-Saar
Carola Künnapas
Natasha Mikk
Aureelia Kald
Mailis Madisson
Kadri Kuus
Birgit Pärnaste
Andri Kompus
Jessica Jakobson
Maire Mones
Viktoria Vlassenko
Greete Talas
Artur Näägo
Benita Ott
Margit Ingver
Triin Kliss
Laura Kivijärv
Jana Põldver
Merli Tima
Maria Basalõga
Birjo Vilgats
Liisi Soosaar
Kati Orro
Andra Laarmann
Aiki Aus
Stanislav Fadejev
Carolina Roolaht
Helena Erm
Triin Erismaa
Aili Kaare
Merit Jalonen
Kristi Oolberg
Saskia Laisaar
Jaanika Nuut
Anneli Höövel
Kairi Pärtel
Kärt Tepper
Maarja Ivanova
Kersti Lehis-Õige
Alehsandra-Elisabeth Ulst
Lisette Välja
Anti Sepri
Paula Aavekukk
Karin Remmel
RIta Poljakov
Birgit Mändla
Maili Orro
Marileen Haan
Mariliis Pelberg
Teine voor toimub 21.03-22.03 Zoomi vahendusel. Seal tuleb teenindajatel ette valmistada 2 minutiline enesetutvustus ja vastata žüriiliikme küsimus(t)ele. Hindamiskriteeriumitest on kõige määravam see, mis mulje osaleja žüriile teenindajana jätab. Kas tahaks just selle teenindaja juurde minna, kui on valida? Kas ta mõjub usaldusväärse ja sooja teenindajana, keda saab ka näiteks lepingulistes suhetes usaldada?
Teises voorus kümme kõige parema punktiskoori saanud teenindajat lähevad edasi vabariiklikku superfinaali, mis toimub Tallinnas 13. aprillil. Tallinnas tuleb teenindajatel taas end tutvustada, vastata žüriiliikme küsimus(t)ele ja lahendada üks teenindusalane situatsioon näitlejast kliendiga.
Edu konkursil osalejatele!
KONKURSS "EESTI PARIM TEENINDAJA 2023" AVAVOORUS SAJAD OSALEJAD
Konkurss toimub sel aastal varasemast erinevas formaadis. Sajad osalejad asusid 14. märtsi lõunal tavapäraste situatsioonlahendite kirjutamise asemel sooritama testi, mis sisaldab endas valikvastustega küsimusi nii teenindussituatsioonide, erinevate inimtüüpide äratundmise, mälu, keskendumise, suhtlusoskuste ja tarbijakaitse seaduse kohta.
Test koosnes 75 küsimusest ja küsimustikule sai vastata vaid 1 kord!
Konkursil osalejad saavad oma sooritatud testi punktisummat näha Parim Teenindaja 2023 konkursi veebivooru keskkonnas "Sinu tulemus" all SIIN
Esimeses voorus sada kõige kõrgema punktiskooriga osalejat saavad personaalse kutse enesetutvustuse vooru, mis toimub Zoomi vahendusel 21.03 ja 22.03 kl 10-13. Kõik 2. vooru edasijõudnud avalikustame konkursi lehel "Tulemused" all SIIN
Teise vooru edasipääsenud valmistavad ette 2 minutilise enesetutvustuse ja vastavad 1 minuti jooksul ühele žüriiliikme küsimusele ja teise vooru 10 kõige parema tulemuse saanud osalejat lähevad edasi Tallinnas 13.04 toimuvale superfinaali. Tallinnas tuleb end samuti 2 minuti jooksul tutvustada, vastata žüriiliikme küsimus(t)ele ja lahendada üks teenindusalane situatsioon koos näitlejast kliendiga. Tallinnas selgitame välja, kes kannab tiitlit Eesti Parim Teenindaja 2023! :) Superfinaliste ootavad magusad auhinnad meie toetajatelt ja koostööpartneritelt!
Soovime osalejatele palju edu konkursil!
Parim Teenindaja 2023 konkursile registreerumine on avatud
Tule ja osale konkursil "Parim teenindaja 2023" ja pane end proovile!
Konkursi reeglite ja ajakavaga saab tutvuda SIIN Seekord on konkurss üle-eestiline, enamus konkursist toimub veebis ja osalemine ise võtab vähem aega.
Osalema on oodatud kõik vanad ja uued osalejad ja isegi need, kes hetkel ehk teenindustööst pausil. Kui Sul juhuslikult on tiitel "Eesti parim teenindaja" juba käes, siis Sinu koht on žürii ridades! :) Kui veel mitte, siis tule kribinal-krabinal konkursile registreeruma SIIN
Täname konkursi peatoetajaid Tele2 ja Põldma Kaubandus
Ootame osalema
Tairi Leis
Konkursi "Parim Teenindaja 2023" projektijuht
Urmas Kõiv
Heateenindus.ee asutaja ja juht
MÄRTSIS TOIMUB PARIM TEENINDAJA 2023 KONKURSS
PARIM TEENINDAJA 2023 KONKURSI IDEE on leida, märgata ja tunnustada Eesti teeninduse superstaare ning selgitada välja Eesti Parim teenindaja 2023.
Esmakordselt anname välja kõige tublimatele osalejatele parima teenindaja tiitlid:
- piirkondlikult (Eesti linnad ja maakonnad),
- valdkondlikult (erinevad sektorid ja tegevusalad).
Parim Teenindaja Konkurss on mõeldud eelkõige inimestele, kelle tööks on klientidega suhtlemine. Selle aasta parim võib olla teenindusega tegelev töötaja misiganes asutuses. Lisaks müüjatele teenindavad inimesi ka näiteks ettekandjad toitlustusasutustes, bussi- ja taksojuhid, juuksurid, kosmeetikud, tellerid pangas ja operaatorid kõnekeskustes. Laiemalt võttes puutuvad inimeste teenindamisega kokku isegi ametnikud ja näiteks õpetajad koolides ja lasteaedades. Teenindamise kunst on oskus omaette ja Eesti parimad väärivad märkimist ja tunnustust selle töö tegemisel.
Parim Teenindaja 2023 konkursil osalemine on hea võimalus oma teenindusalaseid teadmisi testida, saada uusi kogemusi ja tunnustust.
Konkursile eelregistreerumine on avatud heateenindus.ee veebilehel 6. veebruaril kella 10.00-st kuni 14. märtsil kl 11.00-ni.
Finaal toimub 13. aprillil Tallinnas algusega kl 13.
Küsimuste tekkides kirjuta meile julgelt aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Aktiivset osalemist ja suurepärast teenindamist soovides
Heateenindus.ee tiim
Konkursi "Eesti parim teenindaja 2021" finaalid on lõppenud ja võitjad on selgunud
27. mai pärastlõunal selgusid Ettevõtluskõrgkoolis Mainor konkursi “Eesti parim teenindaja 2021” tulemused:
I koht Eleriin Palm (Põldma Kaubanduse)
II koht Kristine Oolo (Põldma Kaubanduse)
III koht Tiina Soovares (Tele2)
Palju õnne võitjatele ja ettevõtetele, kus Eesti parimad teenindajad töötavad!
Eesti parima teenindaja konkursi vabariiklikus superfinaalis osalesid lisaks ülaltoodutele ka:
Marje Männisalu (Olerex)
Kai Kamarik (Tele2)
Liis Pilve (Põldma Kaubanduse)
Merit Ausmeel (Telia Eesti)
Stella Marii Tipp (Tele2)
Žanna Fasputins (Swedbank)
Superfinaali kõige tublimad valis välja auväärt žürii koosseisus:
Miina Samlik (Telia Eesti)
Merli Viks (Aqva Spa)
Irina Mamutova (Swedbank)
Helena Viiroja (Tele2)
Jane Kesamaa
Superfinaali toimumiseks panid oma toetava õla alla sponsorid, kellest kõiki finaliste premeerisid:
Aqva Hotel & Spa ööbimise ja spa kasutamise võimalusega,
Tradehouse Ilukaubamaja ilutoodete ja 20.- kinkekaartidega,
Magrada Organic Cosmetics Eesti imeliste ja luksuslike kreemidega,
MyFitness kuu aja pääsmetega spordiklubisse,
Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor / EUAS kotitäie hää ja paremaga, lisaks koolituse kinkekaartidega: esikohale 250.- teisele 200.- ja kolmandale kohale 150.- € väärtuses ning lubas konkursi finaalid oma majas läbi viia imelise võõrustaja Kätlin Onton vastuvõtul.
Esikolmikut premeeris:
Telia Eesti varguskindlate seljakottidega,
Tele2 Eesti uhkete kõrvaklappidega,
Swedbank Eestis kinkekottidega, kus sees tammepuidust lõikelaud, käterätt ja joogipudel.
Eesti parimat teenindaja premeerisid Trahter Postipoiss kinkekaardiga väärtuses 50.-€,
Denim Dream kinkekaardiga väärtuses 150.-€ ja
Ilu Idüll Ilustuudio imeliste ilutoodete ja kinkekaardiga stuudiosse.
Germund premeeris kõiki konkursil osalejaid, lisaks aitas tänada ennast salgava töö eest žüriid, kaamera- ja filmimeest - me imelist abilist Viljar Lillmaa ja võrratut näitlejat Stelle Enn. Ka Aqva Hotel & Spa tänas kõiki žüriiliikmeid soojade sokkide ja meepurgiga.
Konkursi viis läbi projektijuht Tairi Leis.
Aitäh kõigile toetajatele, osalejatele, abilistele ja konkursi loojale Urmas Kõiv! Ainult üheskoos saame jätkata 2004 aastal alguse saanud üritusega, mille käigus kiidame ja tunnustame teenindajaid Eesti ühiskonnas.
SELGUNUD ON TALLINNA JA TEISTE EESTI PIIRKONDADE PARIM TEENINDAJA 2021 KONKURSI VÕITJAD
26. mai pärastlõunal selgusid Ettevõtluskõrgkoolis Mainor Tallinna ja teised Eesti piirkonnad parimad teenindajad. Palju õnne võitjatele ja ettevõtetele, kus parimad teenindajad töötavad! 🙂
Tallinna konkurss:
I koht Eleriin Palm (Põldma Kaubanduse)
II koht Tiina Soovares (Tele2)
III koht Merit Ausmeel (Telia Eesti)
Teised Eesti piirkonnad konkurss:
Kai Kamarik (Tele2)
Liis Pilve (Põldma Kaubanduse)
Stella Marii Tipp (Tele2)
Lisaks ülaltoodud esikolmikutele osalesid
Tallinna finaalis:
Andrea Tapp (Tele2)
Kätlin Nõmm (Ergo Kindlustus)
Annika Nigul (Swedbank)
Kristel Kangur (Põldma Kaubanduse)
Kadri Kuus (Ergo Kindlustuse)
Greta Rae (Tallink)
Mariliis Pelberg (Põldma Kaubanduse)
Teised Eesti piirkonnad finaalis:
Ketly Poderat (Tele2)
Margit Ingver (Olerex)
Marta Luisa Naelapää (Põldma Kaubanduse)
Annely Laats (Bio4You)
Liisi Luigand (Swedband)
Karina Kruberg (Swedbank)
Oksana Jevstratenko (Swedbank)
Tallinn ja teised Eesti piirkonnad osalejaid hindasid žüriiliikmed:
Kai-Riin Pavljutšok (Tele2)
Ethel Laul (Telia Eesti)
Anna Golovtsenko (Swedbank)
Mai Kastemäe (Eva Boutique)
Triin Ollino (Trahter Postipoiss)
Karin Klaassen (Swedbank)
Merli Viks (Aqva Spa)
Maaja Saluvee (Tele2)
Janek Elias (Telia Eesti)
Maia Petraitis (Swedbank)
Margit Uusen (Põldma Kaubanduse)
Grete Hovintal (Tele2)
Jane Kesamaa (Põldma Kaubanduse)
Parimaid teenindajaid premeerisid:
Germund ja Aqva Hotel & Spa aitasid tänada kõiki finaliste, näitlejat, ja žüriid. Germund maitsvate pähklitega ja Aqva Hotel & Spa imeliste kingikottidega, kust võis üllatusena leida nii sooje sokke, mett kui susse! 🙂
Spaa Hotell Viiking teised Eesti piirkonnad tublisid perepiletitega spaasse, Hotell Legend parimale teised Eesti piirkonnad võitjale ööbimise kahele,
Swedbank Eestis kõiki finaliste vahvate elustiili asjadega,
Telia Eesti mõlema piirkonna esikolmikut akupankadega,
Trahter Postipoiss Eesti teised piirkonnad esikolmikut kinkekaartidega kokku 75.- € väärtuses,
Eesti Rahvusraamatukogu / National Library of Estonia Tallinna esikolmikut hää ja paremaga,
Tele2 suussulavate kommidega kõiki finaliste.
Ja suur tänu erilise külalislahkuse eest Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor / EUAS esindajale Kätlin Onton!
Aitäh toetajatele, tublidele osalejatele, žüriile ja näitlejale! 🙂
Päeva viis läbi konkursi projektijuht Tairi Leis Helena Viiroja abil ja näitlejarollis oli Stelle Enn.
SELGUNUD ON TARTU PARIM TEENINDAJA 2021 KONKURSI VÕITJAD
25. mail 2021 selgitati välja Tartu parimad teenindajad, kelleks on:
I koht Kristine Oolo (Põldma Kaubanduse AS)
II koht Žanna Fasputins (Swedbank AS)
III koht Marje Männisalu (Olerex AS)
Lisaks ülaltoodud esikolmikule osalesid finaalis:
Monica Kindsirand (Tele2 AS)
Julija Helm-Katšalov (Swedbank AS)
Kadri Käesel (Swedbank AS)
Ingrid Kabonen (Põldma Kaubanduse AS)
Patricia Pintsaar (Põldma Kaubanduse AS)
Monika Lorvi (Swedbank AS)
Moonika Kaljund (Telia Eesti AS)
Palju õnne võitjatele ja ettevõtetele, kus Tartu parimad töötavad!
2021 aastal osales Tartu parima teenindaja konkursil 91 teenindajat, kellest finaali jõudsid 10 veebivoorus parimaid tulemusi saavutanud osalejat.
Parimaid aitasid välja selgitada veebivoorus ja finaalis:
Olga Einasto (Tartu Ülikooli Raamatukogu)
Marilin Kroon (Tartu Linnavalitsus)
Elika Raal-Kikas (Tartu Kutsehariduskeskus)
Julija Kulakovskaja (Telia Eesti AS)
veebivoorus:
Anna Golovtšenko (Swedbank AS)
finaalis:
Moonika Kutser (Swedbank AS)
Tartu parimaid teenindajaid premeerisid:
Tartu Linnavalitsus 300.- € esimese, 200.- € teise, 100.- € kolmanda koha võitjale,
Germund maitsvate pähklitega nii teenindajaid kui žüriid,
Swedbank Eestis kõiki finaliste vahvate elustiili asjadega,
Telia Eesti esikolmikut akupankadega,
Lõunakeskus esikolmikut 50.- kinkekaartidega,
Kvartal, Coop ja Kaubanduskeskus Eeden esikolmikut hää ja paremaga,
FitLife Tartu kõiki finaliste pääsmetega trenni kuuks ajaks,
Kohvik Armastus esikolmikut kutsega romantilisele õhtusöögile kaaslasega,
Eesti Pubi Ruuni lõhnavate käsitööseepidega
Aitäh toetajatele, tublidele osalejatele, žüriile ja näitlejale!
Päeva viis läbi konkursi projektijuht Tairi Leis ja näitlejarollis oli Anneli Kala.
PARIM TEENINDAJA KONKURSI 2021 FINAALID TOIMUVAD 25-27.MAIL
Tartu Parim Teenindaja konkursi finaal toimub 25.mail Tartus, Loodusmajas.
Tallinna Parim Teenindaja konkursi finaal ja Eesti teiste piirkondade parim teenindaja konkursi finaalid toimuvad 26.mail Tallinnas, Mainori Ettevõtluskõrgkooli ruumides.
Kõigi kolme eelpoolnimetatud konkursi 3 parimat võistlevad 27.mail "Eesti parim teenindaja 2021" suures finaalis, kus selgub "Eesti parim teenindaja 2021" I, II ja III koha võitjad. Finaal toimub Mainori Ettevõtluskõrgkoolis, Tallinnas.
NB! Vastavalt kehtivatele COVID-piirangutele on konkursside ruumides viibimise õigus ainult võistlejatel ja žüriil ning korraldaval personalil.
Jälgige konkursi tulemusi ja uudised 25-27. mail heateenindus.ee/konkurss lehel
Küsimuste korral palun kirjutage e-mailile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Parim Teenindaja konkurss 2021 korraldustiim
PARIMA TEENINDAJA 2021 KONKURSI VEEBIVOORUD ON LÕPPENUD JA KÕIGI PIIRKONDADE KONKURSSIDE FINALISTID ON SELGUNUD!
Konkursi veebivoor on lõppenud ja neljasajast konkursil osalenud teenindajaist enim punkte saanud osalejat jätkavad maikuus toimuvates finaalides.
Palju õnne finalistidele ja ka ettevõtetele, kus need kõige tublimad töötavad!
Konkursi “Tartu Parim Teenindaja 2021” finalistid on:
Kristine Oolo (Põldma Kaubanduse AS)
Monica Kindsirand (Tele2 Eesti AS)
Julija Helm-Katšalov (Swedbank AS)
Kadri Käesel (Swedbank AS)
Ingrid Kabonen (Põldma Kaubanduse AS)
Marje Männisalu (Olerex AS)
Patricia Pintsaar (Põldma Kaubanduse AS)
Monika Lorvi (Swedbank AS)
Žanna Fasputins (Swedbank AS)
Moonica Kaljund (Telia Eesti AS)
Konkursi “Tallinna Parim Teenindaja 2021” finalistid on:
Mariliis Pelberg (Põldma Kaubanduse AS)
Tiina Soovares (Tele2 Eesti AS)
Kätlin Nõmm (ERGO Insurance SE)
Eleriin Palm (Põldma Kaubanduse AS)
Annika Nigul (Swedbank AS)
Kadri Kuus (ERGO Insurance SE)
Anžela Kivi (Swedbank AS)
Merit Ausmeel (Telia Eesti AS)
Kristel Kangur (Põldma Kaubanduse AS)
Greta Rae (Tallink AS)
Andrea Tapp (Tele2 Eesti AS)
Konkursi “Teised Eesti Piirkonnad Parim Teenindaja 2021” finalistid on:
Annely Laats (Albero Verde OÜ, kauplus Bio4You)
Helen Ree (Swedbank AS)
Ketly Poderat (Tele2 Eesti AS)
Margit Ingver (Olerex AS)
Kai Kamarik (Tele2 Eesti AS)
Liis Pilve (Põldma Kaubanduse AS)
Gertrud Laaso (Põldma Kaubanduse AS)
Liisi Luigand (Tele2 Eesti AS)
Kaie Miller (Põldma Kaubanduse AS)
Marta Luisa Naelapää (Põldma Kaubanduse AS)
Stella Marii Tipp (Tele2 Eesti AS)
PARIM TEENINDAJA 2021 KONKURSS ON ALANUD
"Eesti parim teenindaja 2021" konkurss algas 15. märtsil veebivooruga, kus seekord oli vaja lahendada kaks teenindusalast ülesannet ja teha kaks lihtsat testikest.
Konkursist võtab osa ligi 400 teenindajat üle Eesti.
Konkursi esimene osa on veebivoor, kus valitakse välja 10 Tartu, 10 Tallinna ja 10 Eesti teiste piirkondade parimat teenindajat, kes hakkavad maikuus võistlema piirkondlike tiitlite eest.
Iga piirkonna 10 parimat tenindajat selgub hiljemalt 23. märtsil. Tartu Parim Teenindaja selgub 25.mail. Tallinna ja Eesti teiste piirkondade Parimad Teenindajad selguvad 26. mail.
Eesti Parim Teenindaja 2021 selgub 27. mail.
Esmakordselt väljastame tunnistuse "Hea teenindaja 2021" lausa kolmekümnele inimesele igast piirkonnast lisaks neile kümnele, kes piirkondlike konkursside finaali saavad.
Konkursi Peatoetajad on Swedbank, Tartu linnavalitsus ja SkyMedia.
Parim Teenindaja 2021 konkursi korraldustiim
Hea teenindaja,
Tule ja osale konkursil "Eesti parim teenindaja 2021" ja pane end proovile! Juba esmaspäeval, 15. märtsil algab veebivoor, kus seekord on vaja lahendada vaid kaks teenindusalast ülesannet ja teha kaks lihtsat testikest.
Esmakordselt anname tunnistuse "Hea teenindaja" lausa kolmekümnele inimesele igast piirkonnast lisaks neile kümnele, kes finaali said. See tunnistus annab osalejale eelise kuhugi tööle kandideerides teistest eristuda ja rohkem silma paista. Aga võib-olla on see hoopis hea põhjus oma praegusest töökohast palgalisa küsida! :)
Osalema on oodatud kõik vanad ja uued osalejad ja isegi need, kes hetkel ehk tööst pausil. Kui Sul juhustlikult tiitel "Eesti parim teenindaja" juba käes on, siis Sinu koht on žürii ridades! :) Kui veel mitte, siis kribinal-krabinal lehele: www.heateenindus.ee
Vali oma piirkond, kus Sa töötad või tööst pausil olles elad ja registreeru konkursile! (registreerumine on lõppenud!)
Päikseliste tervitustega
Tairi Leis
Konkursi "Eesti Parim Teenindaja 2021" projektijuht
PARIM TEENINDAJA 2021 KONKURSS ON TAAS TULEMAS
Taaskord oleme ettevalmistamas PARIM TEENINDAJA konkurssi, mida oleme korraldanud alates 2004 aastast ja mis on mõeldud eelkõige teenindajatele, müüjatele ja inimestele, kelle tööks on klientidega suhtlemine.
Parim Teenindaja konkursil osalemine on hea võimalus oma teadmisi testida, uusi kogemusi saada ja ametikaaslastega ennast võrrelda.
Ootame osalema!
2021 AASTAL ON VÕIMALIK OSA VÕTTA JÄRGMISTEST PARIM TEENINDAJA 2021 KONKURSSIDEST:
„Tartu parim teenindaja 2021“ – Tartu linna ja maakonna teenindajatele
„Tallinna parim teenindaja 2021“ - Tallinna ja Harjumaa teenindajatele
„Eesti teiste piirkondade parim teenindaja 2021“ - kõikide Eesti teiste piirkondade teenindajatele (va Tartu linna, Tartu maakonna, Tallinna linna ja Harjumaa)
Kõigi kolme eelpoolnimetatud piirkondliku konkursi 3 parimat (kokku 9 osalejat) võistlevad „Eesti parim teenindaja 2021“ suures finaalis, kus selgub „Eesti parim teenindaja 2021“ I, II ja III koha võitjad.
KONKURSIL ON 3 OSA
Parima Teenindaja konkurssidel osalemiseks on Sul vajalik registreeruda oma piirkonna, kus alaliselt elad või töötad, konkursile.
REGISTREERU KONKURSILE SIIN
1. osa – Piirkondlike konkursside VEEBIVOOR mis toimub virtuaalselt ja kus osalejad täidavad konkursi veebikeskkonnas 4 ülesannet (2 valikvastustega testi ja 2 teenindusülesannet). Testide lahendusi hindab automaatne elektrooniline hindamissüsteem, teenindusülesannete lahendusi hindab teenindusprofessionaalidest koosnev žürii.
Iga piirkondliku konkursi 10 parimat, kes on testide ja ülesannete lahendamisel kogunud kõige rohkem punkte, hakkavad võistlema Tartu, Tallinna või Eesti Teiste piirkondade Parim Teenindaja konkursi finaalis.
Iga piirkondliku konkursi 30 parimale väljastab Heateenindus.ee „Hea Teenindaja 2021 Tunnistuse“
2. osa –TARTU, TALLINNA JA EESTI TEISTE PIIRKONDADE PARIM TEENINDAJA KONKURSSIDE FINAALID
- Iga piirkondliku konkursi veebivooru 10 parimat hakkavad edasi võistlema piirkondlike konkursside finaalides.
- Konkursside finaalvoorudes saavad finalistid võimaluse esitleda end žüriile ning koostöös näitleja(te)ga lahendada teenindussituatsioone otse žürii heatahtliku pilgu ning kaamera ees.
- Situatsioonide lahendamised salvestatakse videosse ning kasutatakse Heateenindus.ee kodulehel konkursi tutvustamiseks.
- Iga piirkondliku konkursi 3 parimat hakkavad edasi võistlema Eesti Parim Teenindaja tiitli eest.
3. osa EESTI PARIM TEENINDAJA KONKURSI FINAAL, milles võistlevad iga piirkondliku finaalvõistluse 3 parimat.
NB! Iga piirkondliku konkursi 30 parimale väljastab Heateenindus.ee „Hea Teenindaja 2021 Tunnistuse“. Iga piirkondliku konkursi 10 parimale väljastab Heateenindus.ee Tunnistuse „Parim Teenindaja konkursi 2021 finalist“. Iga piirkondliku konkursi 3 parimal on võimalik võita hinnalisi auhindu. Kogu konkursi võitja pärjatakse tiitliga „Eesti Parim Teenindaja 2021“.
Konkurssidele registreerumine
- Parima Teenindaja konkurssidel osalemiseks on Sul vajalik registreeruda oma piirkonna, kus alaliselt elad või töötad, konkursile.
- Konkurssidele saab registreeruda alates 15.02.2021 kuni 15.03.2021 kell 23:55-ni.
- Registreerumiseks on vajalik täita registreerumise vorm, mille avame 14.02.2021 veebilehel Heateenindus.ee/konkurss.
- Osaleda võid korraga ühel konkursil. Registreerudes pööra tähelepanu sellele, millisel konkursil kavatsed osaleda!
REGISTREERU KONKURSILE SIIN
HINDAMISKRITEERIUMID
- Tähelepanelikkus - tähelepanelikkus ja kuulamisoskus, võime olla kliendi jaoks olemas, oskus selgitada ja mõista, mida klient tõeliselt soovib.
- Hoolivus - hoolivus, empaatiavõime, soov aidata. Valmisolek teha midagi lisaks, tahe leida lahendus.
- Leidlikkus - oskus ja tahe leida lahendus ka siis, kui tundub, et midagi ei anna teha.
- Võit-võit lahendus - oskus pakkuda head ja väärtuslikku lahendit nii kliendile kui organisatsioonile, jäädes seejuures lugupidavaks ka iseenda suhtes.
- Korrektsus - lahend on kirjeldatud üheselt mõistetavalt, sõnakasutus, lausestus ja õigekiri on lihtne, selge ja viisakas; konkursi reeglitest, sh tähemärkide arvust, on kinni peetud ja on kasutatud otsekõnet.
VEEBIVOORU AJAKAVA
- Veebivoor algab 15.03 ja täpsem ajakava esitatakse konkursi veebilehel 01.märtsil.
KONKURSSIDE FINAALID
25.05.2021 „Tartu parim teenindaja 2021“ konkursi finaal Tartus
Finaalis selguvad „Tartu parim teenindaja 2021“ konkursi I koht ning II ja III koht, kes lähevad edasi võistlema „Eesti parim teenindaja 2021“ finaali, mis toimub 27.05.2021
26.05.2021 „Tallinna parim teenindaja 2021” konkursi finaal Tallinnas
Finaalis selguvad „Tallinna parim teenindaja 2021“ konkursi I koht ning II ja III koht, kes lähevad edasi võistlema „Eesti parim teenindaja 2021“ finaali, mis toimub 27.05.2021
26.05.2021 Eesti teiste piirkondade parim teenindaja 2021“ konkursi finaal Tallinnas
Finaalis selguvad „Eesti teiste piirkondade parim teenindaja 2021“ konkursi I koht ning II ja III koht, kes lähevad edasi võistlema „Eesti parim teenindaja 2021“ finaali, mis toimub 27.05.2021
27.05.2021 „Eesti parim teenindaja 2021“ konkursi finaal Tallinnas
„Eesti parim teenindaja 2021“ konkursi finaalis osaleb kokku 9 finalisti: 3 Tartu, 3 Tallinna ja 3 Eesti teiste piirkondade konkursside parimat teenindajat. Teenindusprofessionaalidest koosnev zhürii selgitab välja Eesti Parima Teenindaja!
Lisaküsimuste korral võta meiega julgelt ühendust meilitsi aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Soovime edu konkursil!
Heateenindus.ee tiim
EESTI PARIM TEENINDAJA 2020 ON TRIIN OLLINO PÄRNUST.
TRIIN TÖÖTAB TRAHTERIS POSTIPOISS
19. augustil selgus Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor ruumides Eesti parim teenindaja 2020 konkursi võitja, kelleks on Triin Ollino Pärnust. Triin töötab Trahteris Postipoiss. Teise koha sai Karoliina Omuk ettevõttest Swedbank AS ja kolmanda koha vääriliseks tunnistati Kai-Riin Pavljutšok, kes töötab Tele2 AS-s.
Eesti parim teenindaja 2020 konkursil osales tänavu pea viissada teenindajat üle Eesti, kellest eri piirkondade finaalidesse jõudis 30 väga tublit teenindajat. Eelvoorud toimusid 09.-13. märtsini, mil osalejad pidid finaali jõudmiseks lahendama veebikeskkonnas kolm keerukat teenindussituatsiooni ning vastama suhtlemisoskuste ja tarbijakaitseseaduse tundmise testile. Iga piirkonna konkursil oli 5-liikmeline žürii, kes hindas teenindajate sooritust 5 hindamiskriteeriumi alusel - tähelepanelikkus, hoolivus, leidlikkus, võit-võit lahendus ja korrektsus - ning valis välja 10 tugevaimat kandidaati igasse piirkondlikku finaali. Finaalis hinnati osalejate enesetutvustust, vastuste andmist žüriiliikmete küsimustele, situatsiooni lahendamist näitlejast kliendiga, eneseanalüüsi sooritusest ja üldmuljet teenindajast.
Kõigi piirkondade finalistid lahendasid žürii, kaamera ja pealtvaatajate ees keerulisi teenindussituatsioone näitlejast kliendiga. Konkursi projektijuht Tairi Leis oli väga positiivselt meelestatud, sõnades: "Planeeritust viis kuud hiljem toimunud finaalid läksid väga hästi. Osalejad ja žürii tulid üsna lühikese etteteatamise ajaga kenasti kohale ja saime finaalid ära teha. Superfinaalis sai kajastatud ka praeguses ühiskonnas ärevaks tegev koroona teema. Näitlejast klient oli haigustunnustega ja püüdis teenindaja käest saada ideid, kus ja kuidas oma järele jäänud nädalake puhkust veeta. Parimad teenindajad tajusid ohtu ja soovitasid kliendil ringi käimise asemel hoopis tervisekontrolli minna.".
Osalejad olid ürituse toimumise üle väga õnnelikud. Konkursi võitja Triin Ollino sõnas: "Olen väga tänulik korraldajatele, et selline konkurss Eestis heateeninduse edendamiseks toimub. Loodan, et see julgustab ka noori inimesi, kes alles oma karjäärivalikute ees on. Teenindaja amet ei olene isiksuse tüübist vaid teenindajaks sobivad väga erinevate omadustega inimesed. See mitmekesistab teeninduselamusi- ja maastikku. Koroonast tingitud majanduslikult keerukas olukord on mõjutanud väga paljusid ettevõtteid ja mitmed inimesed on kaotanud töö. Ma julgustan inimesi teenindaja elukutset valima. Hea teenindaja mõistab oma klienti, on empaatiline ja hooliv. Sel aastal oli konkursi tase väga kõrge. Raske oli isegi aimata, kes võiks tulla võitjaks ja missugune võiks olla paremusjärjestus.".
Teise koha võitnud osaleja Karoliina Omuk Swedbank AS-st sõnas: "Seda üritust on teenindajatele väga vaja, et aeg-ajalt meelde tuletada teenindajate väärtust. See konkurss loob võimaluse erinevatest Eesti piirkondadest pärit teenindajatele end proovile panna ja osavõtt on täiesti tasuta ning annab tohutult palju kogemusi juurde."
Kolmanda koha võitnud Kai-Riin Pavljutšok Tele2 AS-st sõnas: "Mul on selle konkursi kohta vaid häid sõnu öelda. See arendab ja julgustab teenindajat oma tööd veelgi paremini tegema ja väljakutseid vastu võtma. Ma olen väga õnnelik ja rõõmus, sest ma tean, et ma teen õiget asja. Sellisel konkursil Eesti parimatest kolme hulka tulemine tunnustab mind minu töös.".
Finalist Monika Lorvi Swedbank AS-st kommenteeris: "See oli tõesti suurepärane kogemus ja ma soovitan kõigil teenindajatel sellest osa võtta. Sellest konkursist osavõtmine annab teenindajale väga hea esinemise kogemuse, juurde julgust ja palju häid säravaid tuttavaid. Sa saad end proovile panna uutes ja huvitavates situatsioonides, kuhu muidu kunagi ei satuks. Mul on väga hea meel, et teeninduskultuur Eestis on niivõrd heal tasemel".
Projektijuht Tairi Leis: "Koroonast tingitud kriisi tagajärjel oli ka sponsoreid raskem saada. Seda enam hindame toetajaid, kes raskel ajal teenindajaid meeles pidasid ja finaliste ja võitjaid premeerisid. Finaalürituse lõppedes olid lauad kingipakke täis ja võitjad lahkusid saalist üliõnnelike ja tänulikena.".
Märtsis koroonakriisi tõttu pooleli jäänud Eesti Parim Teenindaja konkurss 2020 on jõudnud lõpusirgele
"Saime konkursi ikka õige aastanumbri sees ära teha!" hingab konkursi projektijuht Tairi Leis kergendunult. "Mingi hetk oli plaan konkursi finaalid sügisesse edasi lükata, kuid nii palju on räägitud teisest võimalikust koroonaviiruse lainest ja me ei tahtnud sellega riskeerima hakata. Enneolematult vähe aega ette teatades kutsusime kõik osalised kohale ja korraldasime kõik vajaliku selleks, et saaksime finaalidega jätkata. See on lausa hämmastav, kui kiiresti kõik osalejad, žürii ja toetajad asjaga kaasa tulid.".
Vabariiklik finaal toimub 19. augustil Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor ruumides, kus selgitatakse välja "Eesti parim teenindaja 2020" konkursi võitja. "Konkursi superfinaal on avalik üritus ja seda võivad vaatama tulla kõik huvilised. Pealelõunal asutakse lahendama põnevat teenindussituatsiooni žürii, pealtvaatajate ja kaamerate ees ja Eesti parim teenindaja 2020 kuulutatakse välja kl 16.
17.augustil selgus Tartu Loodusmajas toimunud konkursi "Tartu parim teenindaja 2020" finaalvõistlusel Tartu parim teenindaja 2020, kelleks osutus Grete Hovintal ettevõttest Tele2 Eesti "AS. Teise koha sai konkursil Monika Lorvi Swedbank AS ning kolmanda koha vääriliseks tunnistati Kadri Käesel samuti ettevõttest Swedbank AS.
18. augustil "Tallinn parim teenindaja 2020" konkursil tegid esikolmikus puhta töö Tele2 töötajad, kellest esikoha sai Kai-Riin Pavljutšok, teise koha Tiina Soovares ja kolmanda koha vääriliseks tunnistati Viktoria Vlassenko.
"Eesti teiste piirkondade parim teenindaja 2020" on Annely Laats ökopoest Bio4You, teise koha sai Triin Ollino, kelle töökohaks on Trahter Postipoiss ja kolmanda koha vääriliseks tunnistati Karoliina Omuk ettevõttest Swedbank AS.
Finaalsündmustel, mis eriolukorra tõttu viis kuud planeeritust hilisemalt toimusid, kohtusid finalistid žüriiga silmast-silma ning lahendasid kaamera ees koostöös näitlejatest klientidega keerulisi teenindussituatsioone.
Konkursi projektijuhi Tairi Leis sõnul on 2020 konkursiaasta väga eriline ja jääb kauaks meelde. "Nii keerulist konkursi läbiviimist, kui sel aastal, ma tõesti ei mäleta. Kevad ja suvi on olnud keeruline periood nii teenindajatele kui auhinnafondiga toetajatele. Majandussituatsioon on mõne kuuga nii oluliselt halvenenud, et mitmed on oma lubadustest taganenud ja mõned ettevõtted on oma uksed lausa sulgenud. Teenindajatel on olnud raskel ajal meie ühiskonnas väga kandev roll ja õnneks on ettevõtteid ja eraisikuid, kes pole pidanud paljuks ka raskel ajal parimaid teenindajaid premeerida ja anda oma panus konkursi läbiviimise õnnestumiseks. Mõne ära langenud toetaja asemel olen leidnud imelise südamega toetajaid, kellest oli raskel ajal palju abi. Ma olen siiralt tänulik kõigile, kes oma osa ürituse õnnestumiseks andsid. Vaadates näiteks esikohtadele kunstiteosed maalinud kunstnik Merike Läte töid, tuli mul reaalselt pisar silma. Läte on panustanud tohutult oma aega ja raha, maalides armastusest pakatavad teosed ja ostes töödele ümber ka uhked pildiraamid. Mul on südamest hea meel, et on selliseid inimesi ja ettevõtteid, kes hindavad ja tunnustavad parimaid teenindajaid ka raskel ajal, aidates sellega, millega suudavad ja saavad.".
Konkursi eesmärk on kasvatada teadlikkust teenindaja töö keerukusest, olulisusest ning väärtusest, anda võimalus teenindajatele enda oskuseid proovile panna ja treenida ning üheskoos partnerite ja toetajatega aidata kaasa Eesti teeninduskultuuri arengule.
Lisainfo :
Tairi Leis, Heateenindus.ee, konkursi "Eesti parim teenindaja 2020" projektijuht
Tel 555 96886
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
PARIMA TEENINDAJA 2020 KONKURSI VEEBIVOORUD ON LÕPPENUD JA KÕIGI PIIRKONDADE KONKURSSIDE FINALISTID ON SELGUNUD!
Palju õnne finalistidele!
Teenindajatel on ühiskonnas alati kandev roll olnud, ka rasketel aegadel. Eriliselt suur ja sügav kummardus praegu kliente personaalselt teenindavatele teenindajatele, kelle koormus ja haigestumise oht on kordades suurem, kui varem. Teenindajad, te olete vägevad!
Konkursi „Tartu parim teenindaja“ finalistid on:
Monica Kindsirand (33,2 punkti) Tele2 Eesti AS
Elen Pabo (30,4 punkti) Tele2 Eesti AS
Kristiine Oolo (30,4 punkti) Põldma Kaubanduse AS
Grete Hovintal (30,0 punkti) Tele2 Eesti AS
Monika Lorvi (28,8 punkti) Swedbank AS
Merike Blauberg (27,8 punkti) Tele2 Eesti AS
Kadri Käesel (27,6 punkti) Swedbank AS
Laura Kivijärv (27,6 punkti) SeiCom OÜ
Diana Villonen (27,0 punkti) Eva Boutique OÜ
Käthlyn Vahter (27,0 punkti) Põldma Kaubanduse AS
Marje Männisalu (27,0 punkti) Olerex AS
Konkursi „Tallinn parim teenindaja“ finalistid on:
Marija Kisseljova (36,4 punkti) Tele2 Eesti AS
Maarja Kollom (35,6 punkti) Kreeten OÜ
Karina Domanova (35,2 punkti) Tele2 Eesti AS
Tiina Soovares (35,0 punkti) Tele2 Eesti AS
Hedi Remm (34,2 punkti) Swedbank AS
Silver Meier (34,2 punkti) Tele2 Eesti AS
Kai-Riin Pavljutšok (34,0 punkti) Tele2 Eesti AS
Mariliis Pelberg (33,6 punkti) Põldma Kaubanduse AS
Kärt Prantsen (33,4 punkti) Põldma Kaubanduse AS
Tatjana Sjatkovskaja (32,6 punti) Swedbank AS
„Teised Eesti piirkonnad parim teenindaja“ finalistid on:
Ketly Poderat (38,6 punkti) Tele2 Eesti AS
Jaana Söörd (38,0 punkti) Swedbank AS
Triin Ollino (37,0 punkti) Black Bull OÜ
Nele Musten (36,6 punkti) Swedbank AS
Karoliina Omuk (35,8 punkti) Swedbank AS
Annely Laats (35,4 punkti) Hedon Spa
Kärolin Bravõi (35,2 punkti) Tele2 Eesti AS
Gertrud Laaso (34,6 punkti) Põldma Kaubanduse AS
Tiina Puusalu (34,4 punkti) Tele2 Eesti AS
Ann Sepa (34,0 punkti) Swedbank AS
Lea Hainsalu (34,0 punkti) Swedbank AS
PARIM TEENINDAJA 2020 KONKURSI FINAALID LÜKKUVAD OLUKORRA STABILISEERUMISENI EDASI!
Kas Sinust võiks saada järgmine Eesti parim teenindaja?
Osale konkursil ja võida reis Las Vegasesse.
Seekord korraldame Eesti Parima Teenindaja konkurssi koostöös Tele2-ga, kes on võtnud enda sihiks saada parima teeninduskultuuriga ettevõtteks Eestis. Tele2 lennutab võitja Las Vegasesse, kus ootab teda maailma parima klienditeeninduse ettevõtte Zappose WOW-teeninduse koolitus.
Koostöös Tele2-ga oleme oma missiooniks võtnud toetada hea teeninduse arengut ja levikut Eestis. Tahame, et igas Eesti nurgas tõuseks ja areneks klienditeeninduse tase ni,i et kliendid oleksid aina õnnelikumad ja teenindajad ise naudiksid oma tööd rohkem. Konkursi eriline peaauhind on välja pandud selleks, et tänada teenindajaid suure ja sügava kummardusega ning motiveerida neid olema veelgi paremad!
Registreeri ja pane end proovile, sest just Sinust võib saada Eesti Parim Teenindaja 2020 ning just Sina võid nautida reisi Las Vegasesse. Osalemine on TASUTA ning registreerimine lõppeb 09. märtsil 2020 kell 23.55.
Konkursil on 3 piirkondlikku võistlust: Tallinn, Tartu ja teised piirkonnad. Kõigepealt toimuvad veebivoorud, kust valitakse osalejad finaalidesse.
Konkursi täpsem ajakava
- Konkursi eelkoolitused "Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks?" , „Kuidas saada Eesti Parimaks telefoniteenindajaks?“ ja Infopäev toimuvad 05.veebruaril Tallinnas.
- Konkursi koolitus ja infopäev Tartus toimub 5. märtsil Tartu Loodusmajas.
- Konkursi esimene voor e-veebivoor toimub ajavahemikus 09-14. märts 2020 veebilehel www.heateenindus.ee.
- Tartu Parim Teenindaja konkursi finaal toimub 17. märtsil 2020 Tartu Loodusmajas.
- Tartu Hea Teeninduse Päev toimub 18. märtsil 2020 Dorpati konverentsikeskuses. Züriiliikmed ja Tartu konkursi finalistid on oodatud. Kes finaali ei pääsenud, saavad osta pääsme Tartu Hea Teeninduse Päevale heateenindus.ee veebilehelt.
- Tallinna Parim Teenindaja konkurss ja Eesti teiste piirkondade Parim Teenindaja konkursside finaalid toimuvad 25. märtsil 2020 Tallinnas.
- Eesti Parim Teenindaja konkursi finaal toimub 15.aprillil 2020 Hestia Hotel Europa konverentsikeskuses, Paadi 5, Tallinn.
- 16. juulil 2020 sõidab võitja Las Vegasesse Zapposesse WOW-teeninduse koolitusele.
Küsimuste korral võta meiega julgesti ühendust See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Parimaid teeninduselamusi ja edu konkursil!