Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 2018

Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 2018

14.02.2018 kell 9:30 - 16:00

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

Konverentsi ettekanded

KLIENDITEEKONNA, KLIENDIKOGEMUSE JA TEENINDUSAHELA VISIOON Milline on kaupade ja teenuste ostmise ja klientide teenindamise tulevik? (pdf)

Arno Kütt, maailma tippu kuuluva pakiautomaatide ja -robotite tehnoloogia arendaja Cleveron asutaja ja juhatuse esimees

KLIENDIKOGEMUSE PUUTEPUNKTID JA EMOTSIOON (pdf)

Kersten Jõgi, Kantar Emor kliendikogemuse valdkonna ekspert

KLIENTIDE KUULAMINE JA MÕISTMINE (pdf)

Katri Rohesalu, Sustinere OÜ partner

KLIENDIKOGEMUSE KUJUNDAMINE LOJAALSUSPROGRAMMIDE JA KLIENDIANDMEBAASIDE KAUDU (pdf)

Raul Leppik, analüütikaettevõtte Newbase asutaja ja juht

Asukoht:


2018-02-14 09:30:00
2018-02-14 16:00:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad