Arenguvestluste tulemuslik läbiviimine
22.01.2020 kell 9:30 - 15:15
Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia
Sissejuhatus
Arenguvestluse potentsiaal töötajaid motiveerida on väga suur. Arenguvestluse oskuslik ettevalmistamine, läbiviimine ja järeltegevused on vestluse õnnestumisel kesksel kohal.
Tegevuste hulka, mida juhid peaks süsteemselt läbi mõtlema ja teostama kuuluvad vestluse eesmärgistamine, vestluse läbiviimine struktuur, vestlusele kutsumine, koha valik, õhkkonna loomine, sujuv ja läbimõeldud suhtlemine, küsimine ja kuulamine, infovahetus, toetavad kokkulepped ja kokkulepitud järeltegevused.
Kuidas siis teostada tulemuslikku arenguvestlust? Sellele ja paljudele teistele olulistele küsimustele saab vastuseid koolituspäeval „Arenguvestluse tulemuslik läbiviimine“.
Koolitusel osalenu saab teada:
- Millised peavad olema arenguvestluse sisu ja eesmärgid ning süsteemne arenguvestluse läbiviimise protsess?
- Millised on olulised suhtlemistehnikad ja olulised tegevused arenguvestluse toimumise eel, arenguvestluse ajal ja järel?
- Kuidas arenguvestlusel anda ja saada tagasisidet, millest on edaspidises arengus kasu?
- Kuidas mõõta ja hinnata arenguvestluse tulemuslikkust?
- Kuidas läbi arenguvestluse töötajaid motiveerida?
- Millised on peamised vead, mida arenguvestlusel tehakse ja kuidas neid vigu vältida?
Koolituspäeva viivad läbi tunnustatud koolitajad Tiina Saar-Veelmaa, Sirje Tammiste ja Katrin Alujev.
Kohtumiseni kasulikul koolitusel 22. jaanuaril
Urmas Kõiv
Heateenindus.ee asutaja ja juht
Programm
09.30-10.00 osalejate registreerimine ja hommikukohv
10.00-10.05 Koolituspäeva sissejuhatus
10.05-11.15 Mis on arenguvestluse sisu ja eesmärgid ning süsteemne arenguvestluse läbiviimise protsess?
Sirje Tammiste, tammistepersonal.ee juht ja tippkoolitaja
Sirje Tammiste interaktiivne lühikoolitus annab vastuseid järgmistele küsimustele:
- Kuidas arenguvestlust eesmärgistada?
- Kuidas arenguvestlust ettevalmistada kui oled juht?
- Kuidas arenguvestlust peab ettevalmistama otsene alluv?
- Milliest koosneb hästi läbiviidud ja tulemuslik arenguvestlus?
- Milliseid teemasid tuleb arenguvestlusel kindlasti käsitleda?
- Milline peab olema süsteemne arenguvestluse läbiviimise protsess?
- Millised on peamised vead, mida arenguvestluse ettevalmistamisel tehakse?
11.15-12.15 Kuidas arenguvestluse tulemusi mõõta ja hinnata? Kuidas läbi arenguvestluse töötajaid motiveerida?
Tiina Saar-Veelmaa, Aaretesaar.ee koolitaja, tööõnne spetsialist
Tiina Saar-Veelmaa lühikoolitus vastab järgmistele küsimustele:
- Kuidas arenguvestluse tulemuslikkust mõõta?
- Millist arenguvestlust peavad töötajad tulemuslikuks?
- Millised on erinevas vanuses töötajate ootused ja vajadused arenguvestlusele?
- Kuidas arenguvestlusi teha töötajaid motiveerivaks ja samas ettevõtte eesmärkide saavutamist toetavaks vahendiks?
- Millised on peamised vead, mida arenguvestluses tehakse, mis inimeste motivatsiooni vähendab?
Lõuna 12.15-13.00
13.00-14.00 Kuidas arenguvestlusel anda ja saada tagasisidet, millest on edaspidises arengus kasu?
Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor
Katrin vastab järgmistele küsimustele:
- Kuidas kuulamise ja küsimise kaudu juhtida arenguvestlust nii, et inimene ISE annab endale tagasisidet?
- Mis toimub inimesega, kui juht analüüsib tema kehva sooritust ja sellega seotud nõrkusi, võtab luubi alla vead?
- Millised on peamised vead, mida tagasiside andmisel ja saamisel tehakse ning kuidas neid vältida?
14.00-15.00 Suhtlemine ja olulised tegevused arenguvestluse toimumise eel, arenguvestluse ajal ja järel
Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor
Katrin teeb põhjaliku ja interaktiivse lühikoolituse ja vastab järgmistele küsimustele:
- Milline peab olema kutse arenguvestlusele?
- Kuidas saavutada vestluses usalduslikku suhet, kuidas vestlust alustada?
- Millised on suhtlemises arenguvestluse tulemuslikku läbiviimist takistavad ja soodustavad tegurid?
- Millised on tulemuslikud suhtlemise tehnikad arenguvestluse ajal (näit. aktiivne kuulamine, küsimine, peegeldamine)
- Milliseid emotsioone arenguvestluses tihti ette tuleb ja kuidas emotsioonidega toime tulla?
- Kuidas teha arenguvestluse kokkuvõte, kuidas vestlus lõpetada?
- Kuidas suhelda arenguvestluse järel, millised on enim levinud vead, mida suhtlemises tehakse?
- Millised on peamised vead, mida arenguvestluse läbiviimisel tehakse ja kuidas neid vältida?
15.00-15.15 Koolituspäeva kokkuvõte ja lõpetamine
Hinnakiri
Koolitusele registreerumine kuni 06.01.2020
- 4 ja enam osalejat 109 EUR
- 2-3 osalejat 139 EUR
- 1 osaleja 169 EUR
Koolitusele registreerumine perioodil 07.01.2020 - 15.01.2020
- 4 ja enam osalejat 129 EUR
- 2-3 osalejat 169 EUR
- 1 osaleja 199 EUR
Hindadele lisandub KM 20%
Osavõtutasu sisaldab: Koolituse materjale, lõunasööki ja kohvipausi
Registreerimise tähtaeg: 15.jaanuar 2020
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil info@heateenindus.ee
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 15.jaanuari 2020, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.