Virtuaalne Tartu Hea Teeninduse Päev 2021

Virtuaalne Tartu Hea Teeninduse Päev 2021

14.04.2021 kell 10:00 - 13:30

Zoom veebikeskkonnas Videokonverentsi-rakenduses Zoom.us

Tänases viirusekriisi olukorras on meil taaskord väljakutse korraldada traditsiooniline Tartu Hea Teeninduse Päev uuel moel.

Kogu Eesti vallutanud eriolukord on seadnud taaskord piirangud ja toonud uusi tõsiseid katsumusi nii ettevõtetele, teenindajatele kui klientidele.

Raskel ajal on oluline hoida rõõmsat meelt, uskuda normaalsuse taastumisse ja leida võimalusi enesearenguks.

Avaldamaks tänu Tartu tublidele teenindajatele, teenindusjuhtidele,  ettevõtjatele ja avaliku sektori esindajatele, korraldame 14. aprillil Tartu Hea Teeninduse Päeva virtuaalselt.

Esinejad on oma valdkonna tunnustatud professionaalid ja esinejate hulgas on ka 3 Eesti Parima Teenindaja konkursi võitjat, säravat ja inspireerivat isiksust.

Tuleb emotsionaalne ja rõõmuenergiat tootev inspiratsioonipäev.

Ootame tänutundega osalema

Virtuaalse Tartu Hea Teeninduse Päeva korraldab Heateenindus.ee koostöös Tartu LV ettevõtluse arengu osakonnaga


09.50-10.00 koolituskeskkonda sisenemine

10.00-10.10 Avasõnad ja tervitus - Urmas Klaas, Tartu linnapea

KLIENDIKESKSUS JA KASUTAJAKOGEMUSE PAKKUMINE

10.10-10.45 Kuidas on ettevõtetes täna lood kliendikesksusega ja positiivse kasutajakogemuse pakkumisega? Spetsiaalselt läbiviidud uuringu tulemuste tutvustus

Marilyn Uleksin, DIVE Eesti tegevjuht

DIVE Eesti tegevjuht Marilyn tutvustab jaanuaris-veebruaris spetsiaalselt läbiviidud kasutajakogemuse ja kliendikesksuse uuringu tulemusi. Millised on tulemused, tähelepanekud?

EMPAATIA KLIENDITEENINDUSES

10.45-11.25 Mis on ja kuidas avaldub empaatiavõime klienditeeninduses?

Mai Kastemäe, Eesti Parim Teenindaja 2017, Tartu Parim Teenindaja 2017

Mai jagab enda kogemusi ja tähelepanekuid, miks empaatia olemasolu ja arendamine klienditeeninduses ning klienditeenindajates on vajalik, kuidas empaatiavõime aitab olla parem teenindaja ja kuidas seda klientide teenindamisel praktiliselt kasutada.

Osalejad saavad kohe ka testida, kui empaatiavõimelised inimesed nad on.

„RAAMIST VÄLJA“ MÕTLEMINE JA SUHTUMINE TEENINDUSES

11.25-12.00 Pöörane klienditeenindus TELE2 moodi

Sirli Seliov, Tele2 klienditeeninduse direktor

Sirli jagab oma kogemust, kuidas Tele2 igasse klienti südamega suhtub, positiivselt üllatada soovib ja kuidas klientidega emotsionaalselt lähedasi suhteid loob

12.00-12.15 Lõunapaus

KÕIK ENDA HEAD MÕTTED TEGUDEKS

12.15-13.10 Kuidas iseendaga paremini läbi saada, kuidas endalt kätte saada parimat teostust, kuidas jõuda TOP tegutsemise olekusse iga päev

Kaido Kubri, konsultant ja koolitaja, rahvusvaheliselt sertifitseeritud, Thomas-meetodi (DISC) kasutaja

EMOTSIOONID JA POSITIIVNE SUHTUMINE IGAPÄEVASEKS

13.10-14.00 Kuidas muutlikes oludes emotsionaalset kergust luua?

Kaia Joy, Rõõmu ja Kerguse maaletooja, Marlen Annabel Kubri poolt loodud kogukonna Turbiin Pluss (turbiinpluss.ee) üks eestvedaja, looja ja hoidja, Eesti Parim Teenindaja 2005, Tartu Parim Teenindaja 2007.

Ketlyn Ingel, Selguse loomise teejuht, Eesti ja Tartu Parim Teenindaja 2008

Kaia ja Ketlyn pakuvad ettekandes rõõmu, kergust ja inspiratsiooni, et muutlikes oludes kõik head mõtted ikka teguseks saaks.

14.00-14.15 Tartu Hea Teeninduse Päeva kokkuvõte ja lõpetamine

Kokkuvõtte osas kirjutavad osalejad üles vähemalt 3 ideed või mõtet, mida oma töös ja elus järgida, et olla teenindusvaldkonna tipptegija nüüd ja edaspidi.


Tänu Tartu linnavalitsuse toele on Tartu ettevõtete töötajatele osalemine tasuta.

Väljaspool Tartu linna tegutsevatele ettevõtetele on osalustasu 69 EUR.

Kiida Teenindajat 2021 kampaaniaga liitunud ettevõttele on 2-e töötaja osalemine kampaaniahinna sees. Suurema arvu töötajate registreerimisel on ühe osaleja osalustasu 69 EUR

Hinnad on ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Virtuaalsel Tartu Hea Teeninduse Päeval osalemist ja elektroonilisi materjale

Küsimustele vastused ja lisainfo: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Koolituspäevale eelregistreerimise tähtaeg: 07. aprill 2021

Korraldajad: Heateenindus.ee ja Tartu linnavalituse ettevõtluse arendamise osakond


Asukoht:

2021-04-14 10:00:00
2021-04-14 13:30:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad