Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 2024

Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 2024

22.02.2024 kell 10:10 - 16:45

Apollo Kino Ülemiste või Zoomi keskkonnas Apollo Kino Ülemiste või Zoomi keskkonnas

21-t korda toimuval, traditsioonilisel Hea Teeninduse Juhtimiskonverentsil räägime uuenduslikest võimalustest, mida klientide teenindamisel, kliendikogemuse ja klienditeekonna kujundamisel ning klientide lojaalsuse kasvatamisel silmas pidada ning kasutusele võtta.

Peamiselt käsitleme konverentsil järgmisi teemasid:

  • Teenindusjuhi ja teenindaja roll kliendikogemuse kujundamisel
  • Klientide parem tundmine
  • Emotsioonide kaudu püsisuhte loomine klientidega
  • Emotsioonide mõõtmine klienditeekonnal
  • UX/UI disainimise võimalused kliendilojaalsuse kasvatamiseks
  • Korduvostude suurendamine
  • Kliente teenindava ChatBoti ise valmistamise võimalused
  • Kliendikogemuse juhtimise töövahendid
  • Kliendikeskse juhi olulised omadused
  • Hea teeninduse ja kliendikogemuste musternäidised

Ainulaadsele konverentsile on oodatud kõik uuendusmeelsed inimesed, kes peavad oluliseks klientidele parima kogemuse pakkumist ka tulevikus.

Ootame osalema

Heateenindus.ee 


09.30-10.00 osalejate registreerimine ja hommikukohv 

10.00-10.10 Konverentsi sissejuhatus

JUHI ROLL KLIENDIKOGEMUSE KUJUNEMISEL

10.10-10.50 Kliendikogemuse juhtimise kasulikud töövahendid ja juhi kompetentsid

Aires Padar, EBS Executive Education koostööpartner ja Kliendikogemuse arenguprogrammi juhtiv õppejõud

TEENINDAJA ROLL KLIENDIKOGEMUSE KUJUNDAMISEL

10.50-11.25 Kliendid vs teenindajad - kes keda emotsionaalselt laeb?

Kliendikogemuse juhtimisel ning klienditeekonna kaardistamisel on väga oluline seada fookus ka emotsionaalsetele teguritele, millel on suur roll nii ostuotsuse langetamisel kui ka hea kliendikogemuse määratlemisel.

Dive esitleb konverentsil reaalseid ja praktilisi näiteid läbi testostude statistika ning tutvustab ka teenindajate seas läbiviidud uuringu tulemusi, mis moel näevad teenindajad tegelikult enda rolli parima kliendikogemuse kujunemisel.

Marilyn Uleksin, Dive Eesti tegevjuht ja Jane Skuin, Dive Eesti projektijuht

EMOTSIOONIDE MÕÕTMINE

11.25-12.00 Kuidas mõõta inimeste emotsioone klienditeekonnal nii füüsilises keskkonnas kui veebis?

Andres Kuusik, Tartu Ülikooli majandusteaduskonna turunduse õppetooli juhataja

12.00-13.00 Lõuna

KLIENTIDE PAREM TUNDMINE

13.00-13.30 Kuidas läbi klientide tundmise pakkuda parimat kasutajakogemust? Kuidas saada teada, mida kasutajad tegelikult mõtlevad ja käituvad? Kuidas areneb klientide lojaalsus? 

Agnes Pulk, Disainivõti teenusedisainer, koolitaja, coach 

ROHKEM KORDUVOSTE JA SUUREM KLIENDILOJAALSUS

13.30-14.00 Kuidas UI/UX disain sinu korduvoste ja müügitulemusi toetab ning kliendilojaalsust kasvatab? 

Andres Kostiv, Futurist.ee

LOOME ISE CHATBOTi

14.00-14.30 Kuida AI töövahendite abil ISE luua kliente teenindav ChatBot?

Terje Ennomäe, Feelingstream asutaja

14.30-15.00 Paus

TEENINDUSEMOTSIOONID JA PÜSISUHE

15.00-15.45 Kuidas läbi teeninduselamuste luua püsisuhet klientidega?

Kati Tikenberg, Aeternum tippkoolitaja

HEA TEENINDUSE JA KLIENDIKOGEMUSE MUSTERNÄIDISED

15.45-16.00 Millest koosneb superäge kliendikogemus ja kuidas me seda enda klientidele pakume?

Osalejate ajurünnak ja konverentsi kokkuvõte

16.00 Konverentsipäeva lõpp


Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta):

Konverentsil on võimalik osaleda nii saalis kui ka veebikeskkonnas. Registreerumisel palume vastav soov ja valik kirja panna.

Kiida Teenindajat 2024 kampaaniaga liitunud ettevõttele on ühe töötaja osalemine konverentsil kampaaniahinna sees.

Konverentsile registreerumine kuni 05.02.2024

  • üle 4 ja enam osalejat 129 EUR
  • 2-3 osalejat 169 EUR
  • 1 osaleja 199 EUR

Konverentsile registreerumine perioodil 06.02.2024 - 14.02.2024

  • 4 ja enam osalejat 159 EUR
  • 2-3 osalejat 199 EUR
  • 1 osaleja 249 EUR

Hindadele lisandub käibemaks.

NB! Kiida Teenindajat 2024 kampaaniaga liitunud ettevõttele on ühe töötaja osalemine kampaaniahinna sees. Suurema arvu töötajate registreerimisel kehtib käesolev hinnakiri.

Osavõtutasu sisaldab: Osalemist konverentsil ja konverentsi elektroonilisi materjale, saalis osalemisel ka lõunasööki ja kohvipausi.

Konverentsile registreerimise tähtaeg: 14. veebruar 2024

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele

Lisainfo konverentsi kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 14. veebruar 2024, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.


2024-02-22 10:10:00
2024-02-22 16:45:00

Heateenindus.ee Toetajad