Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 2024
22.02.2024 kell 10:10 - 16:45
Apollo Kino Ülemiste või Zoomi keskkonnas Apollo Kino Ülemiste või Zoomi keskkonnas
Sissejuhatus
21-t korda toimuval, traditsioonilisel Hea Teeninduse Juhtimiskonverentsil räägime uuenduslikest võimalustest, mida klientide teenindamisel, kliendikogemuse ja klienditeekonna kujundamisel ning klientide lojaalsuse kasvatamisel silmas pidada ning kasutusele võtta.
Peamiselt käsitleme konverentsil järgmisi teemasid:
- Teenindusjuhi ja teenindaja roll kliendikogemuse kujundamisel
- Klientide parem tundmine
- Emotsioonide kaudu püsisuhte loomine klientidega
- Emotsioonide mõõtmine klienditeekonnal
- UX/UI disainimise võimalused kliendilojaalsuse kasvatamiseks
- Korduvostude suurendamine
- Kliente teenindava ChatBoti ise valmistamise võimalused
- Kliendikogemuse juhtimise töövahendid
- Kliendikeskse juhi olulised omadused
- Hea teeninduse ja kliendikogemuste musternäidised
Ainulaadsele konverentsile on oodatud kõik uuendusmeelsed inimesed, kes peavad oluliseks klientidele parima kogemuse pakkumist ka tulevikus.
Ootame osalema
Heateenindus.ee
Koolituse programm
09.30-10.00 osalejate registreerimine ja hommikukohv
10.00-10.10 Konverentsi sissejuhatus
JUHI ROLL KLIENDIKOGEMUSE KUJUNEMISEL
10.10-10.50 Kliendikogemuse juhtimise kasulikud töövahendid ja juhi kompetentsid
Aires Padar, EBS Executive Education koostööpartner ja Kliendikogemuse arenguprogrammi juhtiv õppejõud
TEENINDAJA ROLL KLIENDIKOGEMUSE KUJUNDAMISEL
10.50-11.25 Kliendid vs teenindajad - kes keda emotsionaalselt laeb?
Kliendikogemuse juhtimisel ning klienditeekonna kaardistamisel on väga oluline seada fookus ka emotsionaalsetele teguritele, millel on suur roll nii ostuotsuse langetamisel kui ka hea kliendikogemuse määratlemisel.
Dive esitleb konverentsil reaalseid ja praktilisi näiteid läbi testostude statistika ning tutvustab ka teenindajate seas läbiviidud uuringu tulemusi, mis moel näevad teenindajad tegelikult enda rolli parima kliendikogemuse kujunemisel.
Marilyn Uleksin, Dive Eesti tegevjuht ja Jane Skuin, Dive Eesti projektijuht
EMOTSIOONIDE MÕÕTMINE
11.25-12.00 Kuidas mõõta inimeste emotsioone klienditeekonnal nii füüsilises keskkonnas kui veebis?
Andres Kuusik, Tartu Ülikooli majandusteaduskonna turunduse õppetooli juhataja
12.00-13.00 Lõuna
KLIENTIDE PAREM TUNDMINE
13.00-13.30 Kuidas läbi klientide tundmise pakkuda parimat kasutajakogemust? Kuidas saada teada, mida kasutajad tegelikult mõtlevad ja käituvad? Kuidas areneb klientide lojaalsus?
Agnes Pulk, Disainivõti teenusedisainer, koolitaja, coach
ROHKEM KORDUVOSTE JA SUUREM KLIENDILOJAALSUS
13.30-14.00 Kuidas UI/UX disain sinu korduvoste ja müügitulemusi toetab ning kliendilojaalsust kasvatab?
Andres Kostiv, Futurist.ee
LOOME ISE CHATBOTi
14.00-14.30 Kuida AI töövahendite abil ISE luua kliente teenindav ChatBot?
Terje Ennomäe, Feelingstream asutaja
14.30-15.00 Paus
TEENINDUSEMOTSIOONID JA PÜSISUHE
15.00-15.45 Kuidas läbi teeninduselamuste luua püsisuhet klientidega?
Kati Tikenberg, Aeternum tippkoolitaja
HEA TEENINDUSE JA KLIENDIKOGEMUSE MUSTERNÄIDISED
15.45-16.00 Millest koosneb superäge kliendikogemus ja kuidas me seda enda klientidele pakume?
Osalejate ajurünnak ja konverentsi kokkuvõte
16.00 Konverentsipäeva lõpp
Hinnakiri
Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta):
Konverentsil on võimalik osaleda nii saalis kui ka veebikeskkonnas. Registreerumisel palume vastav soov ja valik kirja panna.
Kiida Teenindajat 2024 kampaaniaga liitunud ettevõttele on ühe töötaja osalemine konverentsil kampaaniahinna sees.
Konverentsile registreerumine kuni 05.02.2024
- üle 4 ja enam osalejat 129 EUR
- 2-3 osalejat 169 EUR
- 1 osaleja 199 EUR
Konverentsile registreerumine perioodil 06.02.2024 - 14.02.2024
- 4 ja enam osalejat 159 EUR
- 2-3 osalejat 199 EUR
- 1 osaleja 249 EUR
Hindadele lisandub käibemaks.
NB! Kiida Teenindajat 2024 kampaaniaga liitunud ettevõttele on ühe töötaja osalemine kampaaniahinna sees. Suurema arvu töötajate registreerimisel kehtib käesolev hinnakiri.
Osavõtutasu sisaldab: Osalemist konverentsil ja konverentsi elektroonilisi materjale, saalis osalemisel ka lõunasööki ja kohvipausi.
Konverentsile registreerimise tähtaeg: 14. veebruar 2024
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo konverentsi kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 14. veebruar 2024, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.