Tartu Hea Teeninduse Päev 2024
27.03.2024 kell 9:45 - 14:15
Tartu Loomemajanduskeskus, Kalevi 17, Tartu Tartu Loomemajanduskeskus, Kalevi 17, Tartu
Sissejuhatus
Kutsume Tartu linnas ja maakonnas ning Lõuna-Eestis töötavaid teenindajaid, teeninduse juhte, ettevõtjaid ja avaliku sektori esindajaid juba 19-t korda toimuvale Tartu Hea Teeninduse Päevale, mis toimub 27. märtsil Tartu Loomemajanduskeskuses, Kalevi 17.
Koolituspäev on praktilise ja inspireeriva sisuga ning saadud teadmisi on võimalik teenindustöös kohe kasutama hakata.
Koolituspäeval annavad tunnustatud koolitajad lisateadmisi teenindajate ja klientide emotsioonidest, kliendikäitumise psühholoogiast, inimtüüpide tõlgendamisest, teenindaja tööks vajalikest teadmistest ja oskustest, jpm.
Uuringufirma Dive Eesti on teinud spetsiaalse uuringu teenindajate emotsioonide
NB! Kohtade arv on piiratud ja registreerimine on avatud kuni kohti jätkub või kuni 20.märtsini. Mida varem registreeruda, seda suurem on võimalus osalemiseks koht saada.
Ootame aktiivset osavõttu
Urmas Kõiv
Heateenindus.ee asutaja ja juht, koolituspäeva produtsent ja moderaator
Programm
09.45-10.00 osalejate saabumine
10.00-10.10 Meeleolukas sissejuhatus
I SESSIOON TEENINDAJATE JA KLIENTIDE EMOTSIOONID
10.10-10.50 Kliendid vs teenindajad - kes keda emotsionaalselt laeb?
Marilyn Uleksin, Dive Eesti tegevjuht
DIVE SPETSIAALSE UURINGU TUTVUSTUS: Kliendid mõjutavad emotsionaalselt teenindajaid, hea teenindus sõltub palju teenindaja emotsioonidest. Uuringufirma Dive on teinud spetsiaalse uuringu, mis annab ülevaate emotsioonide mõjust parima kliendikogemuse kujunemisel.
SESSIOON 2 KLIENDIKÄITUMISE PSÜHHOLOOGIA
10.50-11.45 Kuidas mõjutada inimeste ostuotsuseid?
Andres Kuusik, Tartu Ülikooli majandusteaduskonna turunduse õppetooli juhataja
Rohkete eluliste ja teaduspõhiste näidetega ettekandes räägib Andres värvikalt järgmistest teemadest:
- Miks inimesed ostavad?
- Mida inimesed märkavad, tähele panevad?
- Kuidas grupimõjud töötavad?
- Kuidas defitsiidi tekitamine inimestele mõjub?
- Kuidas teiste inimeste soovitusi ära kasutada
- Kuidas inimesed teevad otsuseid?
11.45-12.15 Lõunapaus
SESSIOON 3 TEENINDAJALE OLULISED TEADMISED JA OSKUSED
12.15-13.00 Kuidas kasutada teenindustöös olulisi tehnikaid?
Tauri Tallermaa, tippkoolitaja
Lühikoolituses annab tippkoolitaja Tauri Tallermaa osalejatele praktilisi töövõtteid, mida igapäevaselt kasutada:
- Kuulamine
- Tähelepanu, mälu ja info meeldejätmine
- Keskendumine
- Sõnaline ja mittesõnaline eneseväljendus
13.00-14.00 Kuidas oma klientides ära tunda erinevaid inimtüüpe ning seeläbi nendega teadlikumalt suhelda? Kuidas kliente eristada käitumise järgi?
Kaia Tammekänd, rahvusvaheliselt sertifitseeritud Thomas meetodi (DISC) kasutaja, konsultant ja koolitaja. Eesti Parim Teenindaja 2005, Tartu Parim Teenindaja 2007 https://voluelu.eu/
14.00–14.15 Tartu Hea Teeninduse Päeva kokkuvõte ja lõpetamine
14.15 Tartu Hea Teeninduse Päeva lõpp
Hinnakiri
Koolitusele eelregistreerumine kuni 18.03.2024
- 79 EUR
Koolitusele eelregistreerumine ajavahemikul 19.03.2024 – 22.03.2024
- 109 EUR
Kiida Teenindajat 2024 kampaaniaga liitunud ettevõttele on 1-e töötaja osalemine kampaaniahinna sees. Suurema arvu töötajate registreerimisel on ühe osaleja osalustasu 79 EUR.
Hinnad ühe osaleja kohta ühest ettevõttest ja hindadele lisandub käibemaks
Osavõtutasu sisaldab: Koolitusel osalemist, elektroonilisi materjale, kohvipausi ja lõunasööki.
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele.
Lisainfo ja küsimustele vastused: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Registreerimise tähtaeg: 22. märts 2024
Ootame aktiivset osavõttu
Heateenindus.ee tiim