Tartu Hea Teeninduse Päev 2024

Tartu Hea Teeninduse Päev 2024

27.03.2024 kell 9:45 - 14:15

Tartu Loomemajanduskeskus, Kalevi 17, Tartu Tartu Loomemajanduskeskus, Kalevi 17, Tartu

Kutsume Tartu linnas ja maakonnas ning Lõuna-Eestis töötavaid teenindajaid, teeninduse juhte, ettevõtjaid ja avaliku sektori esindajaid juba 19-t korda toimuvale Tartu Hea Teeninduse Päevale, mis toimub 27. märtsil Tartu Loomemajanduskeskuses, Kalevi 17.

Koolituspäev on praktilise ja inspireeriva sisuga ning saadud teadmisi on võimalik teenindustöös kohe kasutama hakata.

Koolituspäeval annavad tunnustatud koolitajad lisateadmisi teenindajate ja klientide emotsioonidest, kliendikäitumise psühholoogiast, inimtüüpide tõlgendamisest, teenindaja tööks vajalikest teadmistest ja oskustest, jpm.

Uuringufirma Dive Eesti on teinud spetsiaalse uuringu teenindajate emotsioonide

NB! Kohtade arv on piiratud ja registreerimine on avatud kuni kohti jätkub või kuni 20.märtsini. Mida varem registreeruda, seda suurem on võimalus osalemiseks koht saada.

 

Ootame aktiivset osavõttu

Urmas Kõiv

Heateenindus.ee asutaja ja juht, koolituspäeva produtsent ja moderaator

09.45-10.00 osalejate saabumine

10.00-10.10 Meeleolukas sissejuhatus

I SESSIOON TEENINDAJATE JA KLIENTIDE EMOTSIOONID

10.10-10.50 Kliendid vs teenindajad - kes keda emotsionaalselt laeb?

Marilyn Uleksin, Dive Eesti tegevjuht

DIVE SPETSIAALSE UURINGU TUTVUSTUS: Kliendid mõjutavad emotsionaalselt teenindajaid, hea teenindus sõltub palju teenindaja emotsioonidest. Uuringufirma Dive on teinud spetsiaalse uuringu, mis annab ülevaate emotsioonide mõjust parima kliendikogemuse kujunemisel.

SESSIOON 2 KLIENDIKÄITUMISE PSÜHHOLOOGIA

10.50-11.45 Kuidas mõjutada inimeste ostuotsuseid?

Andres Kuusik, Tartu Ülikooli majandusteaduskonna turunduse õppetooli juhataja

Rohkete eluliste ja teaduspõhiste näidetega ettekandes räägib Andres värvikalt järgmistest teemadest:

  • Miks inimesed ostavad?
  • Mida inimesed märkavad, tähele panevad?
  • Kuidas grupimõjud töötavad?
  • Kuidas defitsiidi tekitamine inimestele mõjub?
  • Kuidas teiste inimeste soovitusi ära kasutada
  • Kuidas inimesed teevad otsuseid?

11.45-12.15 Lõunapaus

SESSIOON 3 TEENINDAJALE OLULISED TEADMISED JA OSKUSED

12.15-13.00 Kuidas kasutada teenindustöös olulisi tehnikaid?

Tauri Tallermaa, tippkoolitaja

Lühikoolituses annab tippkoolitaja Tauri Tallermaa osalejatele praktilisi töövõtteid, mida igapäevaselt kasutada:

  • Kuulamine
  • Tähelepanu, mälu ja info meeldejätmine
  • Keskendumine
  • Sõnaline ja mittesõnaline eneseväljendus

13.00-14.00 Kuidas oma klientides ära tunda erinevaid inimtüüpe ning seeläbi nendega teadlikumalt suhelda? Kuidas kliente eristada käitumise järgi?

Kaia Tammekänd, rahvusvaheliselt sertifitseeritud Thomas meetodi (DISC) kasutaja, konsultant ja koolitaja. Eesti Parim Teenindaja 2005, Tartu Parim Teenindaja 2007 https://voluelu.eu/

14.00–14.15 Tartu Hea Teeninduse Päeva kokkuvõte ja lõpetamine

14.15 Tartu Hea Teeninduse Päeva lõpp


Koolitusele eelregistreerumine kuni 18.03.2024

  • 79 EUR

Koolitusele eelregistreerumine ajavahemikul 19.03.2024 – 22.03.2024

  • 109 EUR

Kiida Teenindajat 2024 kampaaniaga liitunud ettevõttele on 1-e töötaja osalemine kampaaniahinna sees. Suurema arvu töötajate registreerimisel on ühe osaleja osalustasu 79 EUR.

Hinnad ühe osaleja kohta ühest ettevõttest ja hindadele lisandub käibemaks

Osavõtutasu sisaldab: Koolitusel osalemist, elektroonilisi materjale, kohvipausi ja lõunasööki.

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele.

Lisainfo ja küsimustele vastused: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Registreerimise tähtaeg: 22. märts 2024


Ootame aktiivset osavõttu

Heateenindus.ee tiim


2024-03-27 09:45:00
2024-03-27 14:15:00

Heateenindus.ee Toetajad