Tartu Hea Teeninduse Päev 2016

Tartu Hea Teeninduse Päev 2016

23.03.2016 kell 9:30 - 16:00

Dorpat konverentsikeskus, Tartu Turu 2, 51013 Tartu, Estonia

Tartu Hea Teeninduse Päeva ettekanded 23.03.2016

Mis aitab paremaid tulemusi saavutada ja kas sul on saavutajaajud? (link)

Raimo Ülavere, Mindsweeper konsultant, koolitaja ja coach

Kuidas kliendiga esmane kontakt saavutada ja kuidas tehing tulemuslikult lõpetada? (pdf)

Remo Jõeorg, Rivervalley ja Edukasnoor.ee personaalne coach

Eestlane ei soovi teenindajalt abi. Kas see on tõsi? Kuidas lugeda kliendi kehakeelt? (pdf)

Elina Vamper, Teenindus- ja müügistruktuuride spetsialist ja koolitaja ettevõttes Eduelamus OÜ

Kuidas heastada, kui klient on Sinu peale vihane? (pdf)

Martin McCloin ja Indrek Põldvee, SorryasaService.com

Kuidas juhtida oma emotsioone ning vähendada tööstressi? (pdf)

Jaanus Kangur, Kangurkoolitus.com treener-koolitaja

Innovatsioon teeninduses ja uued suunad kliendikogemuse juhtimises (pdf)

Indrek Maripuu, koolitus ja disainibüroo Loovusait juhtiv partner, koolitaja ja nõustaja

Asukoht:


2016-03-23 09:30:00
2016-03-23 16:00:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad