Arenguvestluse läbiviimise koolitus

Arenguvestluse läbiviimise koolitus

21.03.2019 kell 9:30 - 15:30

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

Arenguvestluse potentsiaal töötajaid motiveerida on väga suur. Arenguvestluse oskuslik ettevalmistamine, läbiviimine ja järeltegevused on vestluse õnnestumisel kesksel kohal.

Tegevuste hulka, mida juhid peaks süsteemselt läbi mõtlema ja teostama kuuluvad vestluse eesmärgistamine, vestluse läbiviimine struktuur, vestlusele kutsumine, koha valik, õhkkonna loomine, sujuv ja läbimõeldud suhtlemine, küsimine ja kuulamine, infovahetus, toetavad kokkulepped ja kokkulepitud järeltegevused.

Kuidas siis teostada tulemuslikku arenguvestlust?  Sellele ja paljudele teistele olulistele küsimustele saab vastuseid koolituspäeval „Arenguvestluse tulemuslik läbiviimine“.

Koolitusel osalenu saab teada:

  • Millised peavad olema  arenguvestluse sisu ja eesmärgid ning süsteemne arenguvestluse läbiviimise protsess?
  • Millised on olulised suhtlemistehnikad ja olulised tegevused arenguvestluse toimumise eel, arenguvestluse ajal ja järel?
  • Kuidas arenguvestlusel anda ja saada tagasisidet, millest on edaspidises arengus kasu?
  • Kuidas mõõta ja hinnata arenguvestluse tulemuslikkust?
  • Kuidas läbi arenguvestluse töötajaid motiveerida?
  • Millised on peamised vead, mida arenguvestlusel tehakse ja kuidas neid vigu vältida?

Koolituspäeva viivad läbi tunnustatud koolitajad Ruti Einpalu ja Katrin Alujev.

Kohtumiseni kasulikul koolitusel 21. märtsil

Urmas Kõiv
Heateenindus.ee asutaja ja juht


09.30-10.00 osalejate registreerimine ja hommikukohv

10.00-10.05 Koolituspäeva sissejuhatus

10.05-11.15 Mis on arenguvestluse sisu ja eesmärgid ning süsteemne arenguvestluse läbiviimise protsess?

Ruti Einpalu, juhtide coach ja koolitaja

Ruti Einpalu interaktiivne lühikoolitus annab vastuseid järgmistele küsimustele:

  • Kuidas arenguvestlust eesmärgistada?
  • Kuidas arenguvestlust ettevalmistada kui oled juht?
  • Kuidas arenguvestlust peab ettevalmistama otsene alluv?
  • Milliest koosneb hästi läbiviidud ja tulemuslik arenguvestlus?
  • Milliseid teemasid tuleb arenguvestlusel kindlasti käsitleda?
  • Milline peab olema süsteemne arenguvestluse läbiviimise protsess?
  • Millised on peamised vead, mida arenguvestluse ettevalmistamisel tehakse?

11.15-12.15 Kuidas arenguvestlusel anda ja saada tagasisidet, millest on edaspidises arengus kasu?

Ruti Einpalu, juhtide coach ja koolitaja

Ruti lühikoolitus vastab järgmistele küsimustele:

  • Kuidas kuulamise ja küsimise kaudu juhtida arenguvestlust nii, et inimene ISE annab endale tagasisidet?
  • Mis toimub inimesega, kui juht analüüsib tema kehva sooritust ja sellega seotud nõrkusi, võtab luubi alla vead?
  • Millised on peamised vead, mida tagasiside andmisel ja saamisel tehakse ning kuidas neid vältida?

Lõuna 12.15-13.00

13.00-14.15 Suhtlemine ja olulised tegevused arenguvestluse toimumise eel, arenguvestluse ajal ja järel

Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor

Katrin teeb põhjaliku ja interaktiivse lühikoolituse ja vastab järgmistele küsimustele:

  • Milline peab olema kutse arenguvestlusele?
  • Kuidas saavutada vestluses usalduslikku suhet, kuidas vestlust alustada?
  • Millised on suhtlemises arenguvestluse tulemuslikku läbiviimist takistavad ja soodustavad tegurid?
  • Millised on tulemuslikud suhtlemise tehnikad arenguvestluse ajal (näit. aktiivne kuulamine, küsimine, peegeldamine)
  • Milliseid emotsioone arenguvestluses tihti ette tuleb ja kuidas emotsioonidega toime tulla?
  • Kuidas teha arenguvestluse kokkuvõte, kuidas vestlus lõpetada?
  • Kuidas suhelda arenguvestluse järel, millised on enim levinud vead, mida suhtlemises tehakse?
  • Millised on peamised vead, mida arenguvestluse läbiviimisel tehakse ja kuidas neid vältida?

14.15-15.00 Kuidas arenguvestluse tulemusi mõõta ja hinnata? Kuidas läbi arenguvestluse töötajaid motiveerida?

Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor

Katrin vastab järgmistele küsimustele:

  • Kuidas arenguvestluse tulemuslikkust mõõta?
  • Millist arenguvestlust peavad töötajad tulemuslikuks?
  • Millised on erinevas vanuses töötajate ootused ja vajadused arenguvestlusele?
  • Kuidas arenguvestlusi teha töötajaid motiveerivaks ja samas ettevõtte eesmärkide saavutamist toetavaks vahendiks?
  • Millised on peamised vead, mida arenguvestluses tehakse, mis inimeste motivatsiooni vähendab?

15.00-15.15 Koolituspäeva kokkuvõte ja lõpetamine


Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta):

Koolitusele registreerumine kuni 28.02.2019
4 ja enam osalejat 99 EUR
2-3 osalejat 129 EUR
1 osaleja 159 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 01.03.2019 - 14.03.2019 
4 ja enam osalejat 129 EUR
2-3 osalejat 159 EUR
1 osaleja 199 EUR

Hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolituse elektroonilisi materjale, lõunasööki ja kohvipausi

Registreerimise tähtaeg: 14. märts 2019

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 14. märtsi 2019, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.


Registreerun

Asukoht:


2019-03-21 09:30:00
2019-03-21 15:30:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad