Koolitus- ja Õpipäev „Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks 2016?“

Koolitus- ja Õpipäev „Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks 2016?“

04.02.2016 kell 9:30 - 15:30

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

Koolitus- ja Õpipäev ettekanded 04.02.2016

 

Argument kui suhtlusvahend (pdf)

Marleen Pedjasaar, Väitluskoolitus SpeakSmart

Kuidas oma klientides ära tunda erinevaid inimtüüpe ning seeläbi nendega teadlikumalt suhelda? (pdf)

Tiina Saar-Veelmaa, Proeksperditööõnnespetsialist ja Aaretesaar.ee karjäärinõustaja

Kuidas lahendada keerulisi teenindusolukordi? (pdf)

Kairit Reiman, koolitusteenindus.ee

Koolitus- ja Õpipäev ettekanded 05.02.2016

Argument kui suhtlusvahend (pdf)

Marleen Pedjasaar, Väitluskoolitus SpeakSmart

Kuidas oma klientides ära tunda erinevaid inimtüüpe ning seeläbi nendega teadlikumalt suhelda? (pdf)

Tiina Saar-Veelmaa, Proeksperditööõnnespetsialist ja Aaretesaar.ee karjäärinõustaja

Kuidas lahendada keerulisi teenindusolukordi? (pdf)

Kairit Reiman, koolitusteenindus.ee

 

Asukoht:


2016-02-04 09:30:00
2016-02-04 15:30:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad