MIDA ÖELDA? koolitusprogramm EESTI KEELES
18.09.2014 kell 10:00 - 14:00
MIDA ÖELDA? KOOLITUSPROGRAMM 04.02.2015
Keerulistes teenindussituatsioonides määravad teenindaja esimesed sõnad ära selle, milliseks kujuneb kliendikontakt ja kliendi rahuolu pakutava lahendusega.
Olukorrad, kus teenindajal on raske kohe õigesti reageerida, tekivad ootamatult. Ta peab olema valmis sõnastama erinevaid olukordi kiiresti, ilma segadusse sattumata.
Selleks, et teenindajad oleksid valmis ütlema õigeid sõnu õigel ajal, oleme loonud uue ja ainulaadse koolitusprogrammi MIDA ÖELDA?
Koolitusprogramm jälgib kliendikontakti tervitusest hüvastijätuni ning pakub konkreetseid sõnastusi olukordadeks, mil isegi kogenud teenindaja tunneb kimbatust õigete sõnade leidmisel. Koolitus pakub välja konkreetsed vastused olukordadeks, kui:
- klient on tootes või teenuses pettunud
- klient ei suuda otsustada
- klient ei lase ennast aidata
- kliendi kommentaarid ja soovid ei ole tööalased
- kliendile ei ole võimalik öelda "jah", aga klient seda siiski ootab
- klient on vihane
- klienti teenindades heliseb telefon
- kliendid on rahuolematud pika järjekorra või ooteaja pärast
- jne. jne.
Koolitus MIDA ÖELDA? annab teenindajatele lihtsaid ja praktilisi nõuandeid, kuidas nõudliku kliendiga käituda, kuidas kiiresti leida õigeid sõnu!
Koolitus MIDA ÖELDA? on interaktiivne, praktiline ja inimlikke lahendusi pakkuv aktiivtreening, mis on mõeldud nii algajale kui edasijõudnud teenindajale, nii hooaja töötajale kui ka püsitöötajale.
Koolitus MIDA ÖELDA? on lühike ja intensiivne, mis võimaldab optimaalse ajakuluga anda teenindajatele kohe praktikas rakendatavaid oskusi.
MILLEST PROGRAMM KOOSNEB?
Koolitusprogrammi kestus on 4 akadeemilist tundi, algab kell 10.00 ja lõpeb kell 14.00.
Programm sisaldab treeneri lühiloenguid ja slaidiprogrammi, õppefilmi vaatamist ja praktilisi harjutusi. Iga osaleja saab koolituselt kaasa töövihiku harjutamiseks.
MIKS OSALEDA KOOLITUSEL?
- Programm võimaldab väga lühikese ajaga anda baasteadmised klientidega toimetulekuks
- Programm on lihtsalt kohandatav iga teenindusfirma jaoks
- Koolitusel õpetatakse, kuidas lihtsalt ja loogiliselt käsitleda kliendi probleeme
- Koolitusel õpitut saavad teenindajad koheselt praktikas kasutada
- Koolitust toetab kvaliteetne eesti keelne videomaterjal
- Koolituse viib läbi kogenud teeninduskoolitaja
- Koolitusel osalemise hind on soodne
Koolitaja tutvustus
Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi, mis on saadud nii teenindaja kui ka personali- ja teenindusjuhi rollis, jagab Kairit pühendunult ja humoorikalt.
Tema teeninduskoolitusi hinnatakse "lihtsa keele" ja professionaalsuse tasakaalu tõttu.
Kairit on valitud 2005.a kõige esimeseks Tartu Parimaks Teenindajaks ning osalenud aktiivselt züriiliikmena Eesti parimate teenindajate väljaselgitamisel.
Kairiti soov on, et teenindus muutus igapäevaselt soojemaks, hoolivamaks ja oskuslikumalt juhitud suhtlemiseks teenindaja ja kliendi (ehk kahe inimese) vahel.
MIDA ÖELDA? koolitusprogrammi registreerimistingimused
- 85 EUR
- 99 EUR
- 109 EUR