MIDA ÖELDA? koolitusprogramm VENE KEELES

MIDA ÖELDA? koolitusprogramm VENE KEELES

08.10.2014 kell 10:00 - 14:00

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

MIDA ÖELDA koolitusprogramm VENE KEELES tutvustus

Miks teeme Mida öelda koolituse vene keeles?
 
Mitmed kliendid on andnud meile tagasisidet, et MIDA ÖELDA? koolitus võiks toimuda ka vene keeles. MIDA ÖELDA? koolitus vene keeles on mõeldud neile teenindajatele, kellel on uusi teadmisi lihtsam omandada oma emakeeles.

Mida öelda koolituse lühitutvustus

Keerulistes teenindussituatsioonides määravad teenindaja esimesed sõnad ära selle, milliseks kujuneb kliendikontakt ja kliendi rahuolu pakutava lahendusega.
 
Olukorrad, kus teenindajal on raske kohe õigesti reageerida, tekivad ootamatult. Ta peab olema valmis sõnastama erinevaid olukordi kiiresti, ilma segadusse sattumata.
 
Selleks, et teenindajad oleksid valmis ütlema õigeid sõnu õigel ajal, oleme loonud uue ja ainulaadse koolitusprogrammi MIDA ÖELDA?
 
Koolitusprogramm jälgib kliendikontakti tervitusest hüvastijätuni ning pakub konkreetseid vene keelseid sõnastusi olukordadeks, mil isegi kogenud teenindaja tunneb kimbatust õigete sõnade leidmisel. Koolitus pakub välja konkreetsed vene keelseid vastused olukordadeks, kui:
 
  • klient on tootes või teenuses pettunud
  • klient ei suuda otsustada
  • klient ei lase ennast aidata
  • kliendi kommentaarid ja soovid ei ole tööalased
  • kliendile ei ole võimalik öelda "jah", aga klient seda siiski ootab
  • klient on vihane
  • klienti teenindades heliseb telefon
  • kliendid on rahuolematud pika järjekorra või ooteaja pärast
  • jne. jne.
 
Koolitus MIDA ÖELDA? annab vene keeles teenindajatele lihtsaid ja praktilisi nõuandeid, kuidas nõudliku kliendiga käituda, kuidas kiiresti leida õigeid sõnu!
 
Koolitus MIDA ÖELDA? on interaktiivne, praktiline ja inimlikke lahendusi pakkuv aktiivtreening, mis on mõeldud nii algajale kui edasijõudnud teenindajale, nii hooaja töötajale kui ka püsitöötajale.
 
Koolitus MIDA ÖELDA? on lühike ja intensiivne, mis võimaldab optimaalse ajakuluga anda teenindajatele kohe praktikas rakendatavaid oskusi.

MILLEST PROGRAMM KOOSNEB?

Koolitusprogrammi kestus on 4 akadeemilist tundi, algab kell 10.00 ja lõpeb kell 14.00.
 
Programm sisaldab treeneri vene keelseid lühiloenguid ja slaidiprogrammi, vene keelse õppefilmi vaatamist ja praktilisi harjutusi. Iga osaleja saab koolituselt kaasa vene keelse töövihiku harjutamiseks.

MIKS OSALEDA KOOLITUSEL?

  • Programm võimaldab väga lühikese ajaga anda baasteadmised klientidega toimetulekuks
  • Programm on lihtsalt kohandatav iga teenindusfirma jaoks
  • Koolitusel õpetatakse, kuidas lihtsalt ja loogiliselt käsitleda kliendi probleeme
  • Koolitusel õpitut saavad teenindajad koheselt praktikas kasutada
  • Koolitust toetab kvaliteetne vene keelne videomaterjal
  • Koolituse viib läbi kogenud teenindus ja müügikoolitaja
  • Koolitusel osalemise hind on soodne

Koolitaja tutvustus

2008. aasta desembris asutas Olga Meinson firma - Meinson Konsultatsioonid OÜ. 
 
Olga Meinson on sündinud 1973 aastal. 
 
Täna koolitab ja konsulteerib ta juhte ning töötajaid. Olga teeb koolitusi müügi-, teeninduse-, enesemotivatsiooni, meeskonnatöö ja juhtimise arendamiseks.
 
Septembris 2011 ilmunud 2010 aasta edukamate koolitajate edetabelis saavutas Meinson Konsultatsioonid hinnatava 2. koha.
 
Aastast 2000 kuni 2008 töötas ta Vain&Partnerid koolitajana. 
 
Olga on valitud klientide tagasiside põhjal Vain&Partnerid parimaks koolitajaks kolmel aastal järjest.
 
Enne koolitajaks saamist töötas Olga Hansapangas vanem-tellerina, investeerimiskonsultandina, teenindussaali juhatajana ning Tallinna kontorivõrgu müügijuhina. 
 
Õppis kolm aastat Tartu Ülikoolis kehakultuuri osakonnas. Lõpetas Eesti-Ameerika Ärikolledžis rahvusvaheliste ärisuhete eriala cum laude. Lõpetas 2010. aastal Holistilise Teraapia Instituudis transpersonaalse psühholoogia eriala.
 
Olga on teinud koostööd: KPMG, Swedbank (Eesti, Leedu, Moskva, Kaliningrad, St. Peterburg), Nordea Pank, Tele2, Sampo Bank, Sampo Life, Viasat, Exxon Mobil, UniCredit Liising Eesti, Hansabuss (Eesti, Läti), Seesam, NS King, 1Partner Kinnisvara, Vilojett, TNT, Domina, Bristol Myers Lätis ja Eestis, Lundbeck, KRKA, IF Latvia, IF draudimas, SEB Eesti Ühispank, SEB Leasing, Baltika Group, Silberauto, Beiersdorf, Arco Vara Real Estate, AIG Life, Eesti Energia, Toyota Baltic, Eniro, Ragn-Sells, Salon+, Oriflame (Eesti, Läti, Leedu ja Kazahstan), Balsts, Daily Business Newspaper, Estravel Eesti ja Läti, CVO, Lvivtex Ukraina, Elisa Eesti, Olympic Casino (Eesti, Läti ja Leedu), Meriton Hotels, Stockmann, EMT, Reval Hotelligrupp, Nordic Hotel Forum, Intekso St. Peterburg, Maxima, Nordic Hotel Forum, Euro RSCG Idea, Nissan (Eesti, Läti ja Leedu), Addinol, Intexo, EMS, EHRL, Viimsi Lasteaiad, Lindström (Eesti, Läti ja Leedu), Bauhof, KSA silmakeskus, Iizi, MarkIT, Metlife jne.
 
img
 

MIDA ÖELDA? vene keelsel koolitusel osalemise tingimused ja hinnakiri (hind 1 osaleja kohta)

Korraldaja: Heateenindus.ee
 
Toimumisaeg: 08. oktoober 2014
 
Toimumiskoht: Hotell Euroopa konverentsikeskus, Paadi 5, Tallinn
 
Töökeel: Vene keel
 
Koolitustunnistus: Igale osalejale, kes läbib MIDA ÖELDA? koolitusprogrammi vene keeles, väljastame tunnistuse
 
 
Kui ühest ettevõttest registreerub 4 ja rohkem osalejat, siis on soodushind
  • 55 EUR
Koolitusele eelregistreerumine kuni 30.06.2014
  • 75 EUR
Koolitusele eelregistreerumine ajavahemikul 01.07.2014-31.08.2014
  • 99 EUR
Hind kehtib ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%
 
 
Osavõtutasu sisaldab: MIDA ÖELDA? vene keelsel koolitusel osalemist, elektroonilisi materjale ja lõunasööki
 
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
 
Eelregistreerimise tähtaeg: 31.august 2014
 
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 31.08.2014, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

Asukoht:


2014-10-08 10:00:00
2014-10-08 14:00:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad