MIDA ÖELDA VENE KEELES koolitus

MIDA ÖELDA VENE KEELES koolitus

04.06.2015 kell 10:00 - 14:00

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

Miks teeme Mida öelda koolituse vene keeles?

Paljudel teenindajatel on vajalik suvisel turismihooajal tavalisest rohkem teenindada kliente, kes räägivad ainult vene keelt. Selleks, et teenindajatel ja müüjatel läheks toodete/teenuste müük venekeelsele kliendile ladusamalt, oleme loonud koolitusprogrammi MIDA ÖELDA VENE KEELES.

MIDA ÖELDA VENE KEELES koolitus on mõeldud neile teenindajatele ja müüjatele, kes teenindavad venekeelseid kliente ja kes soovivad venekeelset väljendusoskust parandada või juurde õppida.

MIDA ÖELDA VENE KEELES koolituse lühitutvustus

Keerulistes teenindussituatsioonides määravad teenindaja ja müüja esimesed sõnad ära selle, milliseks kujuneb kliendikontakt ja kliendi rahuolu pakutava lahendusega.

Olukorrad, kus teenindajal on raske kohe õigesti reageerida, tekivad ootamatult. Ta peab olema valmis sõnastama erinevaid olukordi kiiresti, ilma segadusse sattumata.

Selleks, et teenindajad oleksid valmis vene keeles elementaarsel tasandil suhtlema, oleme loonud uue ja ainulaadse koolitusprogrammi MIDA ÖELDA VENE KEELES.

Koolitusprogramm jälgib kliendikontakti tervitusest hüvastijätuni ning pakub konkreetseid venekeelseid sõnastusi olukordadeks, mil isegi kogenud teenindaja tunneb kimbatust õigete sõnade leidmisel. Koolitus pakub välja konkreetsed vene keelseid sõnastusi olukordadeks, kui:

  • klient on tootes või teenuses pettunud
  • klient ei suuda otsustada
  • klient ei lase ennast aidata
  • kliendi kommentaarid ja soovid ei ole tööalased
  • kliendile ei ole võimalik öelda "jah", aga klient seda siiski ootab
  • klient on vihane
  • klienti teenindades heliseb telefon
  • kliendid on rahuolematud pika järjekorra või ooteaja pärast
  • jne. jne.

Koolitus annab teenindajatele ja müüjatele lihtsaid ning praktilisi nõuandeid, kuidas nõudliku kliendiga käituda, kuidas vene keeles kiiresti leida õigeid sõnu!

Koolitus on interaktiivne, praktiline ja inimlikke lahendusi pakkuv aktiivtreening, mis on mõeldud nii algajale kui edasijõudnud teenindajale/müüjale, nii hooaja töötajale kui ka püsitöötajale.

Koolitus on lühike ja intensiivne, mis võimaldab optimaalse ajakuluga anda teenindajatele ja müüjatele kohe praktikas rakendatavaid oskusi.

Millest koolitusprogramm koosneb?

Koolitusprogrammi kestus on 4 akadeemilist tundi, algab kell 10.00 ja lõpeb kell 14.00.

Koolituse selgitav loenguosa ning interaktiivne arutelu toimuvad eesti keeles.

Õppefilm ja praktilised harjutused on vene keeles. Iga osaleja saab koolituselt kaasa vene keelse töövihiku harjutamiseks.

Miks osaleda koolitusel?

  • Programm võimaldab väga lühikese ajaga anda baasteadmised venekeelsete klientidega toimetulekuks
  • Koolitust toetab kvaliteetne vene keelne videomaterjal
  • Koolitust toetab kvaliteetne vene keelne töövihik
  • Koolitusel õpitut saavad teenindajad koheselt praktikas kasutada, koolituse töövihik on ka väga heaks harjutamise töövahendiks
  • Koolituse viib läbi kogenud teenindus ja müügikoolitaja, kes valdab perfektselt eesti ja vene keelt
  • Koolitusel osalemise hind on soodne

Koolitaja tutvustus

2008. aasta desembris asutas Olga Meinson firma - Meinson Konsultatsioonid OÜ. 
 
Olga Meinson on sündinud 1973 aastal. 
 
Täna koolitab ja konsulteerib ta juhte ning töötajaid. Olga teeb koolitusi müügi-, teeninduse-, enesemotivatsiooni, meeskonnatöö ja juhtimise arendamiseks.
 
Septembris 2011 ilmunud 2010 aasta edukamate koolitajate edetabelis saavutas Meinson Konsultatsioonid hinnatava 2. koha.
 
Aastast 2000 kuni 2008 töötas ta Vain&Partnerid koolitajana. 
 
Olga on valitud klientide tagasiside põhjal Vain&Partnerid parimaks koolitajaks kolmel aastal järjest.
 
Enne koolitajaks saamist töötas Olga Hansapangas vanem-tellerina, investeerimiskonsultandina, teenindussaali juhatajana ning Tallinna kontorivõrgu müügijuhina. 

Õppis kolm aastat Tartu Ülikoolis kehakultuuri osakonnas. Lõpetas Eesti-Ameerika Ärikolledžis rahvusvaheliste ärisuhete eriala cum laude. Lõpetas 2010. aastal Holistilise Teraapia Instituudis transpersonaalse psühholoogia eriala.

Olga on teinud koostööd: KPMG, Swedbank (Eesti, Leedu, Moskva, Kaliningrad, St. Peterburg), Nordea Pank, Tele2, Sampo Bank, Sampo Life, Viasat, Exxon Mobil, UniCredit Liising Eesti, Hansabuss (Eesti, Läti), Seesam, NS King, 1Partner Kinnisvara, Vilojett, TNT, Domina, Bristol Myers Lätis ja Eestis, Lundbeck, KRKA, IF Latvia, IF draudimas, SEB Eesti Ühispank, SEB Leasing, Baltika Group, Silberauto, Beiersdorf, Arco Vara Real Estate, AIG Life, Eesti Energia, Toyota Baltic, Eniro, Ragn-Sells, Salon+, Oriflame (Eesti, Läti, Leedu ja Kazahstan), Balsts, Daily Business Newspaper, Estravel Eesti ja Läti, CVO, Lvivtex Ukraina, Elisa Eesti, Olympic Casino (Eesti, Läti ja Leedu), Meriton Hotels, Stockmann, EMT, Reval Hotelligrupp, Nordic Hotel Forum, Intekso St. Peterburg, Maxima, Nordic Hotel Forum, Euro RSCG Idea, Nissan (Eesti, Läti ja Leedu), Addinol, Intexo, EMS, EHRL, Viimsi Lasteaiad, Lindström (Eesti, Läti ja Leedu), Bauhof, KSA silmakeskus, Iizi, MarkIT, Metlife jne.

img
 

MIDA ÖELDA VENE KEELES koolitusel osalemise tingimused ja hinnakiri (hind 1 osaleja kohta)

Korraldaja: Heateenindus.ee

Toimumisaeg: 04. juuni 2015

Toimumiskoht: Hotell Euroopa konverentsikeskus, Paadi 5, Tallinn

Töökeel: eesti keel ja vene keel

Koolitustunnistus: Igale osalejale, kes läbib MIDA ÖELDA VENE KEELES koolitusprogrammi, väljastame tunnistuse

 

Kui ühest ettevõttest registreerub 4 ja rohkem osalejat, siis on soodushind

  • 66 EUR

Koolitusele eelregistreerumine kuni 30.04.2015

  • 75 EUR

Koolitusele eelregistreerumine ajavahemikul 01.05.2015-27.05.2015

  • 99 EUR

Hind kehtib ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%

 

Osavõtutasu sisaldab: MIDA ÖELDA VENE KEELES koolitusel osalemist, töövihikut ja lõunasööki

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele

Eelregistreerimise tähtaeg: 27. mai 2015

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 27.05.2015, siis tagastatakse 80% osavõtutasust

Asukoht:


2015-06-04 10:00:00
2015-06-04 14:00:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad