Koolitus ja Inspiratsioonipäev Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks 2025?
05.02.2025 kell 10:00 - 13:00
Zoom veebikeskkonnas Videokonverentsi-rakenduses Zoom.us
Koolituse programmi kirjeldus
Koolitus- ja Inspiratsioonipäev on ametlik eelkoolitus märtsikuus toimuvale Hea Teeninduse Kuule.
Koolituspäeva põhieesmärk on anda teenindajatele võimalus arendada oma teenindusalaseid oskuseid ja teadmisi erinevate klienditüüpide tõlgendamisest, mälu treenimisest ja kasutamisest, suhtlemisest, kehakeelest, käitumisest, enesekehtestamisest, kliendivajaduste märkamisest jpm.
Koolituspäeval jagavad enda kogemusi Eesti Parim Teenindaja konkursside võitjad läbi 20 aasta.
Et koolitusel saaksid osaleda kõik soovijad üle Eesti, korraldame koolituspäeva Zoomi vahendusel.
Ootame aktiivset osavõttu
Heateenindus.ee
Programm
Koolitus- ja Inspiratsioonipäeva jagavad enda praktilisi kogemusi Eesti Parima Teenindaja tiitliga pärjatud superteenindajad:
- Priit Allik Eesti Parim Teenindaja (II) 2023
- Triin Ollino Eesti Parim Teenindaja 2020
- Mariliis Talvoja Eesti Parim Teenindaja 2016
- Annika Kalbus Eesti Parim Teenindaja 2015
- Teele Adamson Eesti Parim Teenindaja 2014
- Tairi Leis, Eesti Parim Teenindaja 2013
- Kristjan Jasinski Eesti Parim Teenindaja 2009
- Ketlyn Villem Eesti Parim Teenindaja 2008
- Aires Padar Eesti Parim Teenindaja 2006
- Kaia Tammekänd Eesti Parim Teenindaja 2005
Koolituspäeva osalenutel on palju kasulikke vastuseid järgmistele küsimustele:
- Mida klientide teenindamises oluliseks pidada, kuidas kliente ja nende vajadusi paremini ära tunda?
- Mis on tippteenindaja 7 kõige olulisemat omadust ja kuidas neid endas arendada?
- Kuidas raskete klientidega ja mõnikord ka mölaklikkusega parimal viisil toime tulla?
- Kuidas rahulikkust säilitada ja kannatlikku meelt hoida?
- Kuidas erinevaid inimtüüpe ära tunda ja nendega teadlikumalt suhelda?
- Kuidas mälu kasutada, kuidas tähelepanu hallata ja saavutada parem keskendumine igas teenindusolukorras?
- Kuidas luua endast positiivne mulje, kuidas mõjusalt esineda? Kuidas kehakeel enda kasuks tööle panna?
- Kuidas kasutada veenmisoskusi?
- Mis aitab teha konkreetset plaani saada oma organisatsiooni, asukoha, tegevusvaldkonna või kogu Eesti parimaks teenindajaks?
Et koolitusel saaksid osaleda kõik soovijad üle Eesti, korraldame koolituspäeva Zoomi vahendusel.
Koolitus- ja Inspiratsioonipäev on ametlik eelkoolitus märtsikuus toimuvale Hea Teeninduse Kuule ning Eesti Parim Teenindaja 2025 konkursile.
Ootame osalema
Eesti Parimad Teenindajad ja Heateenindus.ee tiim
Hinnakiri
Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta ühest ettevõttest):
NB! Kiida Teenindajat 2025 kampaaniaga liitunud ettevõttele on 4-e töötaja koolitusel osalemine kampaaniahinna sees. Suurema arvu töötajate registreerimisel kehtib käesolev hinnakiri.
Koolitusele registreerumine kuni 20.01.2025
- 5 ja enam osalejat ühest ettevõttest 60 EUR
- 2-4 osalejat ühest ettevõttest 80 EUR
- 1 osaleja 100 EUR
Koolitusele registreerumine perioodil 21.01.2025 - 29.01.2025
- 5 ja enam osalejat 80 EUR
- 2-4 osalejat 100 EUR
- 1 osaleja 120 EUR
Hinnad ühe osaleja kohta ühest ettevõttest ja hindadele lisandub käibemaks
Osavõtutasu sisaldab: Koolitusel osalemist ja koolituse järelvaatamist kuni 12. märtsini 2025.
Registreerimise tähtaeg: 29. jaanuar 2025
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 29. jaanuari 2025, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.