Hea Teeninduse Innovatsiooniseminar

12.10.2023 kell 10:00 - 14:00

Zoom veebikeskkonnas Videokonverentsi-rakenduses Zoom.us

Tänu tehisintellektile (AI) pole vestlusrobotid enam ainus viis, kuidas klienditeenindust tõhusamaks muuta. Järjest enam kasutatakse tehisintellekti lahendusi klientide teenindamisel ja õigesti rakendatuna võib AI kasutamine oluliselt mõjutada seda, kuidas teie ettevõte klientidega suhtleb ning millise kliendikogemuse osaliseks klient saab.

AI kasutamine aitab igal organisatsioonil täiustada klienditeenindust ja kliendikogemust, pakkudes kiiremaid, täpsemaid ja personaalsemaid lahendusi 24/7.

AI lahenduste kasutamise eelised klienditeeninduses

-  Tööprotsesside efektiivsem haldamine ja teenindustiimi töö sujuvam korraldamine

-  Kiiremad vastused päringutele ja lahendused klientide lihtsamatele küsimustele

-  Klientide käitumise parem prognoosimine, klientide meeleoludega toimetulek

Seminaril anname praktilisi teadmisi, kuidas AI lahenduste kasutamine teeninduses aitab kliente hoida, uusi kliente juurde võita ja aega ning raha kokku hoida.

Hea Teeninduse Innovatsiooniseminari peamised teemad on:

  • Kiire ja täpne klienditoe pakkumine: AI võib analüüsida kliendiküsimusi ning pakkuda kiireid ja täpseid vastuseid. See võimaldab kiiret lahendust paljudele kliendi küsimustele ja muredele, vähendades teenindaja tööd.
  • Klientidele mõeldud automatiseeritud vastuste loomine ja haldamine: AI saab kasutada eelnevalt koostatud vastuste andmebaasi, et automaatselt vastata korduvatele küsimustele, millel on juba olemas kindlad vastused. See hõlbustab klienditeeninduse protsessi, kuna kliendid saavad kiiresti vastused oma küsimustele ilma pikema ooteajata.
  • Tõhusate virtuaalsete abiliste kasutamine: AI võimaldab luua virtuaalseid assistente, näiteks chatbote, mis saavad kliendiga suhelda ja talle vajalikku teavet pakkuda. Virtuaalsed abilised võivad vastata lihtsamatele küsimustele, aidata klientidel leida tooteid või teenuseid, juhendada läbi protsesse ja palju muud, vabastades inimressursse keerukamate probleemide lahendamiseks.
  • Klientide tagasiside küsimine ja analüüs: AI-l on võimekus analüüsida suurt hulka klientide tagasisidet, sealhulgas sotsiaalmeedia kommentaare, ülevaateid ja hinnanguid. See võimaldab ettevõtetel saada sügavamaid teadmisi selle kohta, kuidas kliendid nende toodete ja teenuste kohta mõtlevad ning tuvastada võimalikke valupunkte või täiustamisvõimalusi.
  • Kliendikäitumise ennustamine: AI abiga saab kirjeldada klientide käitumise võimalikke stsenaariume, et leida võimalikke probleeme või murekohti enne, kui need muutuvad suuremaks probleemiks. Samuti tuvastada mustreid, mis näitavad kliendi tulevikuostude tõenäosust.

Hea Teeninduse Innovatsiooniseminaril leiab vastuseid muuhulgas järgnevatele küsimustele:

  • Kuidas AI abil pakkuda klientidele kiiret ja tõhusat tuge 24/7 (vestlusrobotid, virtuaalsed assistendid, sageli esitatud ja lihtsamatele tehnilistele küsimustele vastamine, veebilehel või rakendustes navigeerimise juhendamine, e-mailidele kiire vastamine, emotsioone arvestav klienditeenindus  jne.)?
  • Kuidas vähendada klientidega suhtlemisel ooteaega, korraldada mitut kliendisuhtlust samaaegselt?
  • Kuidas tagada klienditeeninduse parem kvaliteet nõudluse tipphooajal/tipphetkedel?
  • Kuidas AI abil mõista oma kliente paremini, kogudes rohkem andmeid, et pakkuda täpseid lahendusi, mis põhinevad varasematel sisendandmetel?
  • Kuidas AI abil analüüsida klientide tagasisidet ja rahulolu teenuste-toodetega?
  • Kuidas AI abil luua e-mailide mallid, ette valmistada sisulist teenindusinfot klientide päringutele vastamiseks?
  • Kuidas AI vestlusrobotid ja vestlustööriistad suudavad luua sisu erinevates keeltes ja kuidas mitmetes keeltes päringutele vastuseid hallata?
  • Kuidas anda ChatGPT-le ülesanne kliendiinfo sisumaterjali kondikava luua – info struktuur, toote video peamised punktid, nimekiri teemadest, jpm. mis sihtrühmale olulised võivad tunduda?
  • kuidas anda rakendusse lühikese tekstiga sisend ja saada tagasi korrektse ärikeelega kiri?
  • Kuidas efektiivselt luua klientidele juhendeid mõne minuti jooksul?
  • Kuidas rakendus võimaldab sinu antud sisendi põhjal panna kokku teenindusinfo ja soovitada selle juurde sobivat pildimaterjali?
  • Kuidas hääleanalüüsi kasutada teeninduse kvaliteedi parendamiseks?
  • Kuidas ChatGPT abil luua vastuseid klientide päringutele selliselt, et klient arvab end suhtlevat päris inimesega?

Koolitaja on ChatGPT entusiast ja tippkoolitaja Priit Kallas.

Kutsume Sind ja sinu kolleege osalema Hea Teeninduse Innovatsiooniseminaril, et leiaksite enda organisatsioonile sobivaid lahendusi kuidas AI rakenduste abil pakkuda klientidele parimat teenindust 24/7.

Heateenindus.ee ja Priit Kallas


Priit Kallas omab 20 aastast kogemust müügi, turunduse ja kliendisuhtluse alal. 

Ta on juhtinud reklaamiagentuuri, digiagentuuri ja veebiettevõtteid ning omab suurepäraseid teadmisi uuenduslike rakenduste kasutamisest olemasolevate klientide hoidmiseks ja uute võitmiseks.

Priit Kallas on koolitanud tuhandeid inimesi isiklikult. Läbi artiklite jõudnud rohkem kui miljoni lugejani üle maailma. 

Priitu iseloomustab koolitajana eelkõige uuenduslikkus, proaktiivsus, tulemuslikkusele orienteeritud lahendused ja „näoga kliendipoole“ hoiak.

 
img

Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta ühest ettevõttest):

Seminarile registreerumine kuni 25.09.2023

  • 4 ja enam osalejat 139 EUR
  • 2-3 osalejat 169 EUR
  • 1 osaleja 199 EUR

Seminarile registreerumine perioodil 26.09.2023 - 04.10.2023

  • 4 ja enam osalejat 169 EUR
  • 2-3 osalejat 199 EUR
  • 1 osaleja 249 EUR

Hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Seminaril osalemist, koolitaja elektroonilisi materjale, saaliseminari puhul ka lõunasööki ja kohvipausi

Registreerimise tähtaeg: 04. oktoober 2023
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo seminari kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 04. oktoobrit 2023, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

Heateenindus.ee juriidiline isik Koiv Invest OÜ on ka Töötukassa koolituskaardi partner.

2023-10-12 10:00:00
2023-10-12 14:00:00

Heateenindus.ee Toetajad