Koolitus ja Õpipäev: Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks 2020?

Koolitus ja Õpipäev: Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks 2020?

05.02.2020 kell 9:30 - 15:15

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

Koolitus- ja Õpipäev on ametlik eelkoolitus märtsikuus toimuvale Hea Teeninduse Kuule ning Eesti Parima Teenindaja konkursile. 

Koolituspäeva põhieesmärk on anda teenindajatele võimalus arendada oma teenindusalaseid oskuseid ja teadmisi, et olla oma klientidele veelgi parem teenindaja ja saavutada edu ning hea koht konkursil Eesti Parim Teenindaja 2020.

Koolituspäeval annavad tunnustatud koolitajad lisateadmisi kehakeelest ja suhtlemisest, käitumisest, enesekehtestamisest, mälu treenimisest ja kasutamisest, kliendivajaduste märkamisest ja erinevate klienditüüpide tõlgendamisest.

Ootame aktiivset osavõttu

Heateenindus.ee


09.30 – 10.00 Koolitusele saabumine ja registreerumine

10.00-10.10 Koolituspäeva sissejuhatus

10:05–11:00 Kuidas klientide ootusi ületada märkamise, mõistmise, lahenduste ja väärtustamise kaudu?

Piret Bärg, teeninduskoolitaja ja konsultant

Tunnustatud teeninduskoolitaja Piret Bärg jagab teadmisi järgmistel teemadel:

  • Mida kliendid tegelikult teeninduses hindavad, mis paneb kliendi silmad särama?
  • Kuidas kliendi soove märgata ja mõista ning sobiv lahendus välja pakkuda?
  • Kuidas vaid suunata klienti koostööle ja hea tuju lainele?
  • Kuidas kliendi ootusi ületada sõltumata kliendist või tema soovist?

11.00-12.00 Kuidas enesekehtestamist klientidega suhtlemises kasutada? Kuidas konflikte ennetada ja lahendada?

Mats Soomre, KoostööKunstiKool Belbin Eesti partner ja tippkoolitaja

Mats Soomre vastab oma ettekandes järgnevatele küsimustele:

  • Kuidas enesekehtestamist klientidega suhtlemises kasutada? 
  • Miks kardetakse ennast kehtestada?
  • Kuidas arendada „mina sõnumi“ andmise oskust ja millised on kehtestava „mina sõnumi“ kolm komponenti?
  • Kuidas kehtestav käitumine võimaldab konflikte ennetada ja lahendada?
  • Kuidas saavutada kompromiss?
  • Kuidas saavutada konfliktilahendust „võitja-võitja“ mudeli järgi?

12.00 - 12.15 Kuidas Parim Teenindaja 2020 konkursi ülesannete edukaks lahendamiseks ettevalmistada?

Et konkurssidel osalemine sujuks edukalt, annavad Eesti, Tallinna ja Tartu Parima Teenindaja konkursil auhinnalisi kohti saavutanud super-teenindajad näpunäiteid keeruliste teenindus-situatsioonide lahendamises nii veebis kui inimestega otsesuhtluses. Nõuanded on kasulikud nii tavaolukorras kliente teenindades kui ka Parima Teenindaja konkursil osalemiseks!

  • Kuidas ennast konkursi ülesannete edukaks lahendamiseks ettevalmistada?
  • Mida silmas pidada konkursi ülesannete lahendamisel nii kirjalikult kui ka suuliselt?
  • Milline on ülesannete ülesehitus?
  • Mida teha siis, kui „närv sisse tuleb“ ja tekib ebakindlus?
  • Millised võimalused on enda mõtete ja tegude juhtimisel, kui teenindussituatsioon konkursil või igapäevatöös väljub kontrolli alt?

12:15 – 13:00 Lõuna - lõuna ajal pakutakse süüa ja jagatakse olulist informatsiooni Parim Teenindaja konkursi registreerimis- ja osalemistingimuste kohta:

  • Milline on „Eesti Parim Teenindaja 2020“ konkursi formaat ja ajakava?
  • Millistest hindamiskriteeriumitest lähtutakse 2020 aasta Eesti, Tallinna, Tartu ja Eesti teiste piirkondade Parima Teenindaja konkurssidel?
  • Kuidas ja milliste kriteeriumide alusel valitakse edasisaanud, finalistid ning võitjad?
  • Kuidas registreerida end konkreetsele konkursile?

13.00-14.00 Kuidas mõista erinevaid inimtüüpe ja kuidas neile mälutehnikate abil positiivselt mõjuda?  

Tauri Tallermaa, tippkoolitaja

Ettekandes antakse ülevaade klientide hulgas esinevatest inimtüüpidest, nende käitumise ja motivatsiooni/demotivatsiooni eripäradest ning kuidas hea teenindaja erinevate inimtüüpidega suhtlema peaks.

Tauri Tallermaa vastab oma osas järgmistele küsimustele:

  • Kuidas meeldejätmine- ja teenindustöö omavahel seotud on?
  • Kuidas mõista erinevaid inimtüüpe?
  • Kuidas klientidele mälutehnikate abil positiivselt mõjuda?
  • Millised on lihtsad ja toimivad mälutehnikad, et olulist informatsiooni meelde jätta?
  • Millised on lihtsad ja toimivad mälutehnikad, millega kliendi tähelepanu võita?
  • Kuidas mälu ja informatsiooni meeldejätmist treenida?

14.00-15.00 Kuidas luua endast positiivne mulje, kuidas mõjusalt esineda? Kuidas kehakeel enda kasuks tööle panna?

Inga Lunge, näitleja ja koolitaja 

Inga interaktiivne lühikoolitus aitab leida vastuseid järgmistele küsimustele:

  • Millest räägib teistele meie kehakeel ja hääl? Kuidas kehakeel enda kasuks tööle panna?
  • Kuidas hästi valmistuda pingevabaks etteasteks klientide ees?
  • Millised on esinemisega seotud füüsiliste ja psühholoogiliste pingete põhjused ning kuidas pingetest üle saada? 
  • Valmis mõeldud teksti esitlemine – mis juhtub, kui tekst ununeb?

15:00–15:15 Koolitus- ja Õpipäeva kokkuvõte - Milline on minu kui teenindaja konkreetne plaan saada oma organisatsiooni ja kogu Eesti parimaks teenindajaks?

Kokkuvõtte osas kirjutavad osalejad üles vähemalt 5 ideed või mõtet, mida oma töös ja elus järgida, et saada oma organisatsiooni ja kogu Eesti parimaks teenindajaks.


NB! Kiida Teenindajat 2020 kampaaniaga liitunud ettevõttele on 1-e töötaja koolitusel osalemine kampaaniahinna sees. Suurema arvu töötajate registreerimisel kehtib käesolev hinnakiri.

Koolitusele registreerumine kuni 15.01.2020

  • üle 4 ja enam osalejat 109 EUR
  • 2-3 osalejat 139 EUR
  • 1 osaleja 169 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 16.01.2020 - 28.01.2020

  • 4 ja enam osalejat 129 EUR
  • 2-3 osalejat 159 EUR
  • 1 osaleja 199 EUR

Hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolituse elektroonilisi materjale, lõunasööki ja kohvipausi
Registreerimise tähtaeg: 28. jaanuar 2020

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele

Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 28. jaanuari 2020, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.
 


Registreerun

Asukoht:


2020-02-05 09:30:00
2020-02-05 15:15:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad