Tippteenindajate Motivatsioonipäev
17.04.2024 kell 10:00 - 15:15
Ülemiste Apollo kino, Tallinn ja Zoomi veebikeskkond Ülemiste Apollo kino, Tallinn ja Zoomi veebikeskkond
Sissejuhatus
Kutsume teid osalema Tippteenindajate Motivatsioonipäeval, kus tunnustatud eksperdid jagavad teadmisi ja kogemusi teenindaja töö tuleviku, tarbijakäitumise psühholoogia, teenindamise kui elustiili ja energiat loovate harjumuste teemadel.
Liituge meiega sellel inspireerival päeval, kus on võimalik avastada uusi vaatenurki teenindusele ning leida praktilisi nõuandeid oma igapäevatöö rikastamiseks ja professionaalseks arenguks.
Koos loome heast teenindusest nauditava ja tulevikku suunatud kogemuse!
Ootame osalema
Heateenindus.ee
Programm
09.45-10.00 Osalejate registreerimine ja hommikukohv
10.00-10.10 Sissejuhatus
10.10-11.00 TEENINDAJA TÖÖ TULEVIK JA TRENDID
Masinad ja inimesed teeninduses täna ja tulevikus
Kristina Judina, Elisa Eesti teenindusjuht
Ettekandes vastab Kristina järgnevatele küsimustele:
- Mis on masinate ja inimeste ülesanded kaasaegses teeninduses?
- Millist kliendikogemust pakub või veel ei paku täna masin ja mida peab kindlasti tegema inimene?
- Milline on seis teeninduses 3-5 aasta pärast - mida teeb masin ja mida inimene?
- Mis on teenindaja töös täna ja lähitulevikus sellist, mida masinad ei suuda asendada?
- Kuidas arendada omnikanalid ühtseks tervikuks?
- Kuidas masinad ja inimesed koostööd tegema panna?
11.00-12.00 TARBIJAKÄITUMISE PSÜHHOLOOGIA
Kuidas mõjutada inimesi ja võita sõpru?
Andres Kuusik, Tartu Ülikooli majandusteaduskonna turunduse õppetooli juhataja, turunduse professor
Rohkete eluliste ja teaduspõhiste näidetega ettekandes räägib Andres värvikalt järgmistest teemadest:
- Miks inimesed ostavad?
- Mida inimesed (kliendid) märkavad, tähele panevad?
- Kuidas grupimõjud töötavad?
- Kuidas defitsiidi tekitamine inimestele mõjub?
- Kuidas teiste inimeste soovitusi ära kasutada?
- Kuidas inimesed teevad otsuseid?
13.00-14.00 Lõuna
TEENINDAMINE KUI ELU MÕTE JA ELUSTIIL
13.00-14.00 Teenindamine kui elu mõte ja elustiil – kuidas me teenindajatena selle lahti mõtestame, teeninduses igapäevaselt kasutame ja suuremat müüki teeme?
Rain Tunger, Restoranide ÜLO, Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu ning Pegasus teenindusmeeskondade juht, inspiratsiooni käivitaja
- Kuidas eesmärgistada enda rolli ja isiklikku arengut teenindajana? Millise tähenduse enda tööle annan?
- Kuidas ennast tööpäevaks häälestada, kuidas alustada head ja positiivset päeva?
- Kuidas juhtida ennast ja enda vajadusi töö juures?
- Kuidas areneda ja kasvada iga päev ja vähendada rutiinis olemist?
- Kuidas vaimustuda teenindustööst ja anda sellele eriline tähendus?
- Kuidas mõõdan enda arengu tulemust?
- Kuidas luua uusi ja värskeid kliendikogemusi ning teha seeläbi suuremat müüki?
MOTIVATSIOONI JA ENERGIAT LOOVAD HARJUMUSED
14.00-15.00 Laetud akud – motivatsiooni ja heaolu loovad harjumused
Harald Lepisk, inspiratsioonikoolitaja, www.inspiratsioon.ee
- Kuidas hoolitseda enda sisemiste akude eest, et jaguks särtsu tegutsemiseks?
- Kuidas taltsutada enda tähelepanu ja hoida see päriselt olulisel?
- Kuidas suikunud motivatsioon endas uuesti üles äratada?
- kuidas õppida vaimustuma sellest, mida igapäevaselt teed?
15.00-15.15 Tippteenindajate Motivatsioonipäeva kokkuvõte ja lõpetamine
Koolitajad
HARALD LEPISK
Koolitaja Harald Lepisk tegutseb selle nimel, et üha rohkem inimesi oleksid imelised kingitused maailmale. Tema loodud Inspiratsioon.ee arengukeskkond aitab ületada elu madalseisusid ja taas läita isu tegutseda. Ta on raamatu „Minu elu kutse“ autor ja podcasti „Elu looming“ saatejuht. Hariduselt Tartu Ülikooli ettevõtluse ja tehnoloogia juhtimise magister. Harald on korduvalt valitud Euroopa top 3 kõnelejate hulka ja tänaseks on ta innustanud inimesi enam kui 1300-l õppesündmusel 20 riigis.
KRISTINA JUDINA
Tänaseks hõlmab Kristina Judina karjäär 10+ aastat juhtimist, millest suurema osa ajast on ta olnud juhtide juht. Lisaks igapäevasele põhitegevusele ok Kristina ka õpetaja, sõiduõpetaja ning lektor.
Suuremateks saavutusteks võib Kristina öelda kahe ettevõtte (Elisa ja Starman) ühinemist, tehisintellekti juurutamist nullist Elisas ning NPS taseme viimist -19 skoorilt 50 tasemele.
Kristina Judina on läbinud mitmeid koolitusi ning täiendkoolitusi, et tagada parimat kompetentsi nii juhtimise, kui ka õpetamise valdkondades.
Kristina on DISC metoodika ametlik esindaja, juhtimismentor, ICF Coach ning hetkel omab kolmandat kõrgharidust psühholoogia valdkonnas.
Hea teeninduse tagamine on Kristinale alati olnud südamelähedane ja oluline, kui mitte öelda peamiseks eesmärgiks, mida saavutada. Elisas anname endast iga päev maksimumi, et tagada meie sise- ning välisklientidele parimat teeninduskogemust.
RAIN TUNGER
Rain Tunger on kahe tütre isa, elukaaslane, poeg, Raadio2 saate "Progressioon" saatejuht, teenindusmeeskondade juht, ekstaatilise tantsu austaja ning lihtsalt hea inimene. Rain huvitub väga paljudest erinevatest valdkondadest. Tööalaselt on tema peamiseks eesmärgiks kujundada teenindust ja hoolitseda selle eest nii, et meeskonnad oleksid ühele eesmärgile häälestatud ja et kõik tunneksid tööst rõõmu.
Raini soovitus kõigile on võtta vastu igat päeva ja hetke nii, nagu see on. Märgata imesid ja head. Tunda ilu väikestest asjadest. Olla üksteisele toetavad jõud. Samuti rõhutab ta tõsiasja, et ainuke asi, mida me omame, on meie keha. Seega õppida iseennast tundma ja hoida oma templit!
Rain on öelnud: "Kõige olulisem aeg millegi tegemiseks on praegune hetk. Kõige olulisem inimene selles hetkes on sinu vastas olev inimene. Kõige olulisem tegevus sellel hetkel on see, et ole tema vastu hea."
ANDRES KUUSIK
Andres Kuusik on lõpetanud 1997. aastal Tartu Ülikooli majandusteaduskonna ning kaitsnud samas 2005. aastal teadusmagistri- ja 2011. aastal doktorikraadi. Ta on töötanud Tartu Ülikoolis teaduri, lektori, dotsendi ja kaasprofessorina ning alates 2022. aastast on ta turunduse professor. Oma uurimistöös on Kuusik keskendunud kliendilojaalsusele, turunduskommunikatsiooni optimeerimisele ja kohaturundusele. Andres Kuusik on 15 aastat juhtinud majandusteaduskonnas turunduse õppetooli ning aastatel 2015–2017 oli ta ülikooli ettevõtlus- ja innovatsioonikeskuse juhataja. Enne Tartu Ülikooli töötas ta erasektoris mitmel turundusega seotud ametikohal, spetsialistist turundusjuhini.
Kuusikut iseloomustab ühiskondlik aktiivsus. Ta on ellu kutsunud Tartu Ülikooli üliõpilastele mõeldud turundusklubi ja Delta majanduskonverentsi ning tema algatatud on Baltikumi suurim ärifestival Startup Day. Praegu juhib Kuusik teadusmahukate iduettevõtete mentorprogrammi CDL-Estonia ning kuulub majandusteaduskonna vilistlasühingu Hermes juhatusse ja Tartu valla volikokku, kus ta on hariduskomisjoni aseesimees.
Hinnakiri
Koolitusel on võimalik osaleda saalis või veebikeskkonnas. Registreerumisel on võimalik vastav soov ja valik kirja panna.
Koolitusele registreerumine kuni 03.04.2023
79.- eurot+km (hind ühe osaleja kohta ühest ettevõttest)
Koolitusele registreerumine perioodil 04.04 - 10.04.2024
109.- eurot+km (hind ühe osaleja kohta ühest ettevõttest)
Osavõtutasu sisaldab: Motivatsioonipäeval osalemist, elektroonilisi materjale, kergeid suupisteid ja karastusjooke
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
NB! Kiida Teenindajat 2024 kampaaniaga liitunud ettevõttele on 2-e töötaja osalemine kampaaniahinna sees. Suurema arvu töötajate registreerimisel kehtib käesolev hinnakiri.
Kõigile küsimustele saab vastuseid e-postilt: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Eelregistreerimise tähtaeg: 10. aprill 2024
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult.
Heateenindus.ee