TEHISINTELLEKT 2018

TEHISINTELLEKT 2018

08.11.2018 kell 9:30 - 16:30

Tallinna Ülikooli konverentsikeskus Mare, Uus-Sadama 5, 10120 Tallinn, Estonia

Uudised tehisintellekti kasutuspotentsiaalist ja intelligentsetesse masinatesse tehtud investeeringutest leiavad meedias kõlapinda igapäevaselt.

Põhjus selleks on lihtne – tehisintellekti peetakse interneti loomise järel üheks suurimaks tehnoloogiliseks läbimurdeks, mistõttu üritavad paljud ettevõtted selle potentsiaalist maksimumi võtta.

Ka Eesti ettevõtetel on viimane aeg kaaluda tehisintellekti lahenduste kasutuselevõtmist, et oma äriprotsesse veelgi efektiivsemaks ja kasumlikumaks muuta. Samas, mõned Eesti ettevõtted juba kasutavad tehisintellekti näiteks klienditeeninduses.

Seoses sellega  kutsume Teid ja Teie ettevõtte esindajaid osalema 8. novembril toimuval UUE AJASTU KONVERENTSIL „TEHISINTELLEKT 2018“, kus käsitleme:

  • tehisintellekti mõju , kasutuspotensiaali ja praktilist kasu ettevõtete äritegevusele
  • tehisintellektiga seotud seadusandlust Eestis
  • võimalikke muutusi tööjõuturul ja töökohtades
  • tehisintellekti kasutamise tasuvust
  • tehisintellekti arendamise ja kasutamise näiteid Eestist ning mujalt maailmast
  • tehisintellekti kasutamist klienditeeninduses

Ootame teid osalema konverentsile, mille sarnast Eestis veel seni aset leidnud ei ole.

Heateenindus.ee meeskond


09.30 – 10.00 Kogunemine ja hommikukohv

10.00 – 10.10 Konverentsi sissejuhatus

10.10 – 11.10 Artificial Intelligence as a Global Game Changer (ettekanne on inglise keeles)

Peaesineja: Keith B Strier, EY tehisintellekti valdkonna ja tehnoloogiasektori tippjuht ja eestvedaja

Keith on rohkem kui 150 riigis tegutseva ning ligikaudu 250 000-le inimesele tööd andva ettevõtte EY tehisintellekti valdkonna liider, mistõttu on ta väga hea isik tutvustamaks konverentsil osalejatele tehisintellekti perspektiivi ning näiteid globaalsest vaatenurgast. Muuhulgas räägib Keith tehisintellekti mõjust erinevatele sektoritele ning jagab enda rahvusvahelisi kogemusi ettevõtete ootusest tehisintellekti tehnoloogiale. Pärast Keithi sõnavõttu toimub küsimuste ja vastuste sessioon, mis võimaldab kuulajatel esitada talle küsimusi neid kõige rohkem huvitavatel teemal.

11.10 – 12.00 Mis on Eesti riigi tehisintellekti „plaan“?

Esineja: Siim Sikkut, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi side ja riigi infosüsteemide asekantsler

Selguvad vastused küsimustele:

  • Milliseid samme on Eesti riik tänaseks teinud tehisintellektiga seotud regulatsiooni arendamisel?
  • Mis ajendab Eesti riiki tehisintellekt valdkonnale tähelepanu pöörama?
  • Millega peaks tehisintellekti arendaja ja kasutaja tulevikus juriidiliselt arvestama?
  • Kuidas planeerib riik tehisintellekti kasutuselevõtule Eestis kaasa aidata?
  • Mis tehisintellekti rakendamise trende on nii Eesti turul kui ka naaberriikides näha?
  • Kellele kuulub tehisintellektil põhineva süsteemi vea järel vastutus?

LÕUNA 12.00 – 12.45

12.45 – 13.30 Millist kasu annab tehisintellekt ettevõtetele ja mille peale lahenduste juurutamisel tuleb kindlasti mõelda?

Esineja:  Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonnajuht 

Ettekandes selguvad vastused küsimustele:

  • Miks peaks ettevõte tehisintellekti kasutama?
  • Milliseid kasutegureid ja ohte võib peita endas tehisintellekti kasutamine?
  • Milliseid protsesse muudab tehisintellekt inimesega võrreldes efektiisemaks?
  • Milliseid kompetentse ning kui palju andmeid on tehisintellekti arendamiseks vaja?
  • Kuidas tehisintellekti arendamisel enda riske minimeerida?

Mailiis Ploomann räägib ka headest näidetest (vestlusrobot, kliendikogemuse analüüs jms.), mida Elisas juba kasutatakse või mis on mujalt maailmast silma jäänud ning mis võiks erinevate valdkondade ettevõtetele kasulikud olla.

13.30 – 14.15 Kuidas mõjutab tehisintellekt tuleviku tööturgu? Millised erialad ja töökohad on tulevikus tehisintellektist enim mõjutatud?

Esineja: Liis Paemurru, Proekspert personalijuht

Ettekande põhjal selguvad vastused küsimustele:

  • Millised on personalitöö trendid seoses tehisintellekti arenemisega?
  • Kas ja kui suureks ohuks võib tehisintellekti pidada inimeste töökohtadele? Milles oht seisneb?
  • Milliseid muudatusi on ametikohtade nõudluses juba täna näha ja millised töökohad kaovad seoses tehisintellekti arenemisega? 
  • Millised erialad ja ametid on tulevikus tehisintellektist enim mõjutatud? 
  • Kuidas tehisintellekt aitab õigeid töötajaid värvata ja olemasolevaid töötajaid analüüsida?  
  • Kuidas mõjutab tehisintellekti kasutamine ettevõtte tööjõukulusid?
  • Millised on täna väljatöötatud väljapaistvad tehisintellekti lahendused, mida kasutatakse personalitöös? 

14.15 – 14.45 Kuidas luua tehisintellekti ilma selleks spetsiaalseid inimesi tööle värbamata?

Esineja: Indrek Vainu, AlphaBlues kaasasutaja

Ettekandes selguvad vastused küsimustele:

  • Milliste soovidega pöörduvad kliendid tehisintellekti arendajate poole kõige enam?
  • Kuidas näeb välja protsess kliendile alates tehisintellektil põhineva tarkvarasüsteemi tellimisest kuni selle kasutusele võtuni?
  • Millise aja ning ressursiga peaks tehisintellekti arendamise sisseostmisel arvestama?
  • Kuidas jagunevad arendaja poolt loodud ja kasutaja poolt tellitud tehisintellektiga seotud juriidilised õigused, kohustused ja riskid?
  • Milliseid trende on tehisintellekti arendamisel ja kasutamisel Eesti ettevõtete hulgas näha?

KOHVIPAUS 14.45 – 15.00

15.00 – 15.45 Kuidas ise luua edukat tehisintellekti - näiteid ja kogemusi Eesti ettevõtetelt

Esinejad: Jevgeni Kabanov, Taxify, Chief Product Officer / Nicholas Vandrey, Funderbeam, Head of Data/ Dmitry Zhukov, TransferWise, Software Developer (paneeldiskussioon toimub inglise keeles)

Esinejad annavad paneeldiskussioonis ülevaate tehisintellekti arendamisest ja kasutamisest oma ettevõtetes järgmiste punktide lõikes:

  • Kuidas jõuti otsusele tehisintellekti arendama hakata?
  • Milliseid ülesandeid tehisintellekt vaadeldavas ettevõttes täidab?
  • Kui kaua võtab aega tehisintellekti esmane loomine?
  • Milliseks on kujunenud tehisintellekti kasutamine – kas see on end ära tasunud ning milliseid probleeme on ette tulnud?
  • Milliseid soovitusi on tehisintellekti arendajatel sellega alustajatele jagada? Mis saab ettevõtetest, kes tehisintellekti kasutamisele tähelepanu ei pööra?

15.45 – 16.30 Kuidas maailmas ainulaadne lahendus – tehisintellektil ja masinõppel baseeruv digitaalne ärimentor GROWBY - aitab ettevõtetel arendada ja laiendada oma äritegevust?

Esineja:  Siim Lepisk, SEB innovatsioonijuht

Ettekandes jagab Siim oma praktilisi kogemusi ja vastab järgmistele küsimustele:

  • Miks hakkas pank arendama digitaalset ärinõustajat?
  • Kuidas on digimentor inimestega hakkama saanud?
  • Millised on robotnõustaja tugevused ja nõrkused võrreldes inimnõustajaga?
  • Kuidas hindavad menteed robotmentori kasulikkust?
  • Millised on panga õppetunnid teistest kogemustest tehisintellektiga?

16.30 Konverentsi lõpp


Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta):

Konverentsile registreerumine kuni 17.10.2018

  • 4 ja enam osalejat 99 EUR
  • 2-3 osalejat 129 EUR
  • 1 osaleja 159 EUR

Konverentsile registreerumine perioodil 18.10.2018 - 31.10.2018 

  • 4 ja enam osalejat 129 EUR
  • 2-3 osalejat 159 EUR
  • 1 osaleja 199 EUR

Hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Konverentsi elektroonilisi materjale, lõunasööki ja kohvipause
Registreerimise tähtaeg: 31.oktoober 2018

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 31.oktoober 2018, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.


2018-11-08 09:30:00
2018-11-08 16:30:00

Heateenindus.ee Toetajad