Koolitus ja Õpipäev „Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks 2024“
07.02.2024 kell 10:00 - 15:15
Zoom veebikeskkonnas Videokonverentsi-rakenduses Zoom.us
Koolituse programmi kirjeldus
Koolitus- ja Õpipäev on ametlik eelkoolitus märtsikuus toimuvale Hea Teeninduse Kuule.
Koolituspäeva põhieesmärk on anda teenindajatele võimalus arendada oma teenindusalaseid oskuseid ja teadmisi, et olla oma klientidele veelgi parem teenindaja, saada kasulikke kogemusi ja saada palju kiituseid klientidelt nii märtsikuus kui edaspidi.
Koolituspäeval annavad tunnustatud koolitajad lisateadmisi erinevate klienditüüpide tõlgendamisest, mälu treenimisest ja kasutamisest, suhtlemisest, kehakeelest, käitumisest, enesekehtestamisest, kliendivajaduste märkamisest jpm.
Koolituspäeval jagavad enda kogemusi ka Eesti Parim Teenindaja konkursside võitjad.
Et koolitusel saaksid osaleda kõik soovijad üle Eesti, korraldame koolituspäeva Zoomi vahendusel.
Ootame aktiivset osavõttu
Heateenindus.ee
Programm
10.00-10.05 Koolituspäeva sissejuhatus
10:05–11:00 Kuidas saada Eesti parimaks teenindajaks? Milliseid positiivseid omadusi endas arendada, mida klientide teenindamises oluliseks pidada, milliseid teadmisi ja oskusi on oluline õppida, kuidas kliente ja nende vajadusi paremini tundma õppida?
- Eleriin Palm, Eesti Parim Teenindaja 2021
- Triin Ollino, Eesti Parim Teenindaja 2020
- Priit Allik, Eesti Parim Teenindaja 2023 II koht
11.00-12.15 Kuidas oma klientides ära tunda erinevaid inimtüüpe ning seeläbi nendega teadlikumalt suhelda? Kuidas kliente eristada käitumise järgi?
Kaia Tammekänd, rahvusvaheliselt sertifitseeritud Thomas meetodi (DISC) kasutaja, konsultant ja koolitaja. Eesti Parim Teenindaja 2005, Tartu Parim Teenindaja 2007 https://voluelu.eu/
12:15–13:00 Lõuna
13.00-14.00 Mälu, tähelepanu- ja keskendumisoskus klientide teenindamisel. Kuidas mälu kasutada, kuidas tähelepanu hallata ja saavutada parem keskendumine igas teenindusolukorras?
Tauri Tallermaa, mälutreener
14.00-15.00 Kuidas luua endast positiivne mulje, kuidas mõjusalt esineda? Kuidas kehakeel enda kasuks tööle panna?
Veikko Täär, näitleja ja koolitaja
15:00–15:15 Koolitus- ja Õpipäeva kokkuvõte - Milline on minu kui teenindaja konkreetne plaan saada oma organisatsiooni, asukoha, tegevusvaldkonna või kogu Eesti parimaks teenindajaks?
15:15 Koolituspäeva lõpp
Hinnakiri
Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta ühest ettevõttest):
NB! Kiida Teenindajat 2024 kampaaniaga liitunud ettevõttele on 3-e töötaja koolitusel osalemine kampaaniahinna sees. Suurema arvu töötajate registreerimisel kehtib käesolev hinnakiri.
Koolitusele registreerumine kuni 18.01.2024
10 ja enam osalejat ühest ettevõttest 89 EUR
- 4-9 osalejat ühest ettevõttest 109 EUR
- 2-3 osalejat 139 EUR
- 1 osaleja 169 EUR
Koolitusele registreerumine perioodil 19.01.2024 - 31.01.2024
- 4 ja enam osalejat 129 EUR
- 2-3 osalejat 159 EUR
- 1 osaleja 199 EUR
Hinnad ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub käibemaks
Osavõtutasu sisaldab: Koolituse elektroonilisi materjale
Registreerimise tähtaeg: 31. jaanuar 2024
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 31. jaanuari 2024, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.