Motivatsioonipäev Parimatele Teenindajatele

Motivatsioonipäev Parimatele Teenindajatele

01.10.2014 kell 10:00 - 15:00

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

Motivatsioonipäeva tutvustus

Motivatsioonipäev Parimatele teenindajatele on mõeldud ettevõtete ja asutuste parimatele teenindajatele, kellel on ees pikk sügishooaeg ja kelle motivatsioonitasemest sõltub organisatsiooni teeninduskvaliteet, konkurentsivõime ja aastalõpu head tulemused.
Motivatsioonipäev Parimatele Teenindajatele pakub praktilisi teadmisi ja kasulikke võtteid motivatsiooni hoidmiseks ja kasvatamiseks. Erinevate ettekannete eesmärgiks on anda nõuandeid, kuidas taasleida ja kasvatada oma motivatsiooni.
 
Motivatsioonipäeva viivad läbi osalejatelt parima tagasiside saanud superkoolitajad Alar Ojastu, Romet Nael, Raimo Ülavere ja Jaanus Kangur.
 
Möödunud Motivatsioonipäeval osalenud teenindajad hindasid päeva mõju ootuseid ületavaks, kuna motivatsiooni teemale lähenemine oli erinev klassikalistest motivatsiooni konverentsidest/koolitustest.

Motivatsioonipäeva programm

09.30-10.00 Registreerumine ja hommikukohv 
10:00-10:05 Motivatsioonipäeva sissejuhatus
 
10:05-10:55 Kellele, miks ja kuidas mõjuvad tänapäevased motivaatorid?
Raimo Ülavere, Mindsweeper koolitaja
 
Kellele, miks ja kuidas mõjuvad tänapäevased motivaatorid:
  • Raha?
  • Paramaks saamise soov?
  • Vabadus ise valida ja otsustada?
  • Tegevuste tähendus?
  • Kolleegide arvamus ja tagasiside tööle?
  • Millised motivatsioonitehnikad tagavad pikemaajalise motiveerituse?
 
10:55-12:00 
Kuidas mõtteviisi arendamise kaudu saavutada paremaid töötulemusi?
Romet Nael, Kasvuagentuur, kasvuhaldur-koolitaja                         
  • Milline on väärtusliku töötaja mõtteviis ja kuidas seda arendada?
  • Milline on mõtteviisi mõju inimese töötulemustele?
  • Kuidas mõtteviisi muutmine aitab saavutada paremaid tulemusi?
  • Millised on positiivsed seosed mõtteviisi, tegutsemise ja tulemuse vahel?
 
12:00-13:00 Lõunapaus
 
13:00-14:05 7 soovitust iseenda paremaks juhtimiseks ning stressi peletamiseks 
Jaanus Kangur, Kangur koolitus koolitaja
 
  • Kuidas juhtida enda tundeid, sõnu ja tegusid?
  • Kuidas õppida märkama enda positiivseid ja negatiivseid reaktsioone, emotsioone  - rahutus, sisemine viha, õnnetus, kurbus, rõõm, rahulolu, positiivsus jne.
  • Kuidas suunata enda tähelepanu asjadele, mis teevad rahulolevaks ja õnnelikuks?
  • Kuidas leida sisemised päästikud, mis vallandavad positiivseid emotsioone?
  • Kuidas õppida pidurdama neid sisemisi reaktsioone, millega Sa rahul pole?
  • Kuidas jagada oma positiivseid tundeid teistega enda ümber?
 
14:05-15:00 Kuidas hoida töötuju? Mida teha kui tuju kaob?
Alar Ojastu, Eduelamus.ee, koolitaja
 
Praktiliste näidetega loengul annab Alar vastuseid järgnevatele küsimustele:
  • Kuidas hoida teenindamise tuju ka rasketes teenindusolukordades?
  • Mida teha kui tuju kaob?
  • Kuidas mõjutab probleemsete klientide suhtumine ja käitumine teenindaja töörõõmu?
  • Kuidas mõjutab positiivsus suhteid klientidega ja kaastöötajatega?
 
15:00-15.15 Motivatsioonipäeva kokkuvõte
 

Motivatsioonipäeval osalemise tingimused ja hinnakiri (hind 1 osaleja kohta)

Kui ühest ettevõttest registreerub 4 ja rohkem osalejat, siis on soodushind
  • 85 EUR
Koolitusele eelregistreerumine kuni 30.06.2014
  • 99 EUR
Koolitusele eelregistreerumine ajavahemikul 01.07.2014-05.09.2014
  • 129 EUR
Hind kehtib ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%
 
Osavõtutasu sisaldab: Motivatsioonipäeval osalemist, elektroonilisi materjale, lõunasööki ja hommikukohvi
 
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
 
Eelregistreerimise tähtaeg: 05.september 2014
 
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 31.08.2014, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

Asukoht:


2014-10-01 10:00:00
2014-10-01 15:00:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad