E-teeninduse ja teenuste disaini seminar

E-teeninduse ja teenuste disaini seminar

05.03.2014 kell 10:00 - 15:15

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

E-teeninduse ja teenuste disaini seminari põhiküsimused

  • Millised on suurimad muudatused tarbijakaitse regulatsioonides 2014 aastal, mis mõjutavad e-teenindust ja e-kauplemist?
  • Millised on tarbija ootused ja õigused e-teenindusele, e-teenustele ja e-kauplemisele täna?
  • Kuidas planeerida, disainida ja juhtida positiivset kliendikogemust internetis?
  • Kuidas e-teenindus ja e-teenused mõjutavad ettevõtte tulu ja kulu ning loovad konkurentiseelise?
  • Millised olid suuremad takistused e-teeninduse korraldamisel ja teenuste arendamisel ning kuidas neid takistusi ületada?
  • Kuidas raadioside abil teha ettevõtte teenindusprotsess efektiivsemaks?
  • Kuidas Eesti ettevõtetes on e-teenuseid disainitud ja e-teenindust praktiliselt korraldatud?

Seminari programm

9.30-10.00 Seminarile saabumine ja hommikukohv

10.00 Seminari sissejuhatus

10.05-11.00

Kliendisuhte strateegiline juhtimine internetis/e-teeninduses

Ene Raja, G4S teenindusdirektor, juhatuse liige

Hendrek Kraavi, ADM Interactive strateeg

Ettekandes leitakse vastused järgmistele küsimustele:

  • Millised on tarbija ootused e-teenindusele ja e-teenustele täna?
  • Kuidas planeerida, disainida ja juhtida kliendikogemust internetis?
  • Kuidas e-teenindus mõjutab ettevõtte tulu ja kulu ja loob konkurentiseelise?
  • Kuidas luua kliendile hea/kasulik e-teenus ning kuidas e-teenus näitab kätte tegelikud protsessivead?

 

11.00-12.15 

Teenuse disainimise ja e-teeninduse korraldamise praktilised kogemuslood

Selles sessioonis toimub 3 tegijate kogemustel põhinevat ettekannet, milles vastatakse järgmistele küsimustele:

  • kuidas disainida teenuse kasu ja kasutajasõbralikkus kliendile?
  • kuidas töötada välja e-teeninduse protsess?
  • millised olid suuremad takistused teenuste arendamisel ja e-teeninduse korraldamisel ning kuidas neid takistusi ületada?

Kogemusi jagavad:

Peep Kuld, ON24nõukogu liige

  • ON 24 on üks suurimaid ja vanemaid internetikaubamaju Eestis ja Peep Kuld jagab oma ettekandes ON24 pikaajalisi kogemusi e-teenuse, e-kaubanduse ja e-teeninduse väljaarendamisel.

Olle Kaidro, Svipe.com tegevjuht

  • Olle Kaidro räägib oma ettekandes, kuidas Svipe.com arendustiim on välja töötanud erilise ja eristuva teenuse, mis keskendub kliendilojaalsuslahenduste pakkumisele kaardivabalt nutitelefoni vahendusel. Svipe´i mõte on olla ühendus kaupmehe ja kliendi vahel ning turunduskanal, mis teenib kaupmeestele lisatulu.

Holger Haljand, EMT lisateenuste osakonna juhataja

  • EMT on aastaid silma paistnud oma innovaatiliste teenusearenduste poolest. Seminaril räägib Holger Haljand NFC (Near Field Communication)teenuse disainimise kogemusest, läbiviidud pilootprojektist ning võimalikest edasiarendusvaldkondadest. NFC hakkab lähitulevikus mõjutama paljude valdkondade teenindusprotsesse, nagu näiteks maksed kontaktivaba ja virtuaalse pangakaardi abil, kupongide ja tooteinfo edastamine, e- ja m-piletite maksed, autoriseerimise- ja läbipääsusüsteemid, m–võtmed, tervishoius analüüside kogumine, reklaami ja turundusinfo kogumine, vahetus ja edastamine, sotsiaalvõrgustikes autoriseerimine, info jagamine ja kogumine.

 

12.15-13.00 Lõuna

13.00-13.45 

Kuidas raadioside abil teha ettevõtte teenindusprotsess efektiivsemaks?

Erko Ensling, Tehnoturg-T Raadisosidekeskus

Erko Ensling räägib ettekandes:

  • millist efektiivsust ja kokkuhoidu pakub raadioside kasutamine teeninduses?
  • millist tüüpi ettevõtetele raadioside kasutamine kõige suuremat kasu annab?
  • millistes teenindusega seotud protsessides on mõistlik raadioside kasutada?
  • miks ja kuidas on ettevõtted-asutused raadiosidet teeninduses kasutanud?
  • milliseid tehnoloogilisi lahendusi kasutajad soovitavad?

 

13.45-15.00 

Muudatused tarbijakaitse regulatsioonides, mis mõjutavad e-kauplemist ja  e-teenindust

Martin Simmermann, Tarbijakaitseameti turujärelevalve osakonna finants- ja sideteenuste talituse jurist

Martin Simmermann vastab järgmistele küsimustele:

  • millised on suurimad muudatused tarbijakaitse regulatsioonides 2014 aastal?
  • miks muudeti tarbijakaitseseadust ja Võlaõigusseadust?
  • mis muutub tarbijakaitses e-kaupleja jaoks?
  • millised saavad olema tarbijate lisaõigused ja kauplejate kohustused?


15.00-15.15 seminari kokkuvõte

Registreerimistingimused

Korraldaja: Heateenindus.ee
Toimumisaeg: 05. märts 2014
Toimumiskoht: Hotell Euroopa Konverentsikeskus, Paadi 5, Tallinn

Töökeel: Eesti keel

Koolitustunnistus: Igale osalejale, kes osaleb E-teeninduse ja teenuste disaini seminaril, väljastame tunnistuse

E-teeninduse ja teenuste disaini seminaril osalemise hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta):

Koolitusele eelregistreerumine kuni 14.02.2014 

  • 119 EUR


Koolitusele eelregistreerumine ajavahemikul 15.02.2014-26.02.2014

  • 139 EUR

Hind kehtib ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: E-teeninduse ja teenuste disaini seminaril osalemist, elektroonilisi materjale, kohvipause ja lõunasööki

Eelregistreerumine e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele

Eelregistreerimise tähtaeg: 26. veebruar 2014

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud enne 26.02.2014, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

Asukoht:


2014-03-05 10:00:00
2014-03-05 15:15:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad