Mida ja kuidas öelda kliente teenindades?

Mida ja kuidas öelda kliente teenindades?

02.11.2023 kell 10:00 - 14:00

Ajakirjandusmaja Pärnu mnt. 67A, Tallinn või Zoomi keskkonnas Ajakirjandusmaja Pärnu mnt. 67A, Tallinn või Zoomi keskkonnas

Keerulistes teenindussituatsioonides määravad teenindaja esimesed sõnad ära selle, milliseks kujuneb kliendikontakt ja kliendi rahuolu pakutava lahendusega.

Olukorrad, kus teenindajal on raske kohe õigesti reageerida, tekivad ootamatult. Ta peab olema valmis sõnastama erinevaid olukordi kiiresti, ilma segadusse sattumata.

Selleks, et teenindajad oleksid valmis ütlema õigeid sõnu õigel ajal, oleme loonud ainulaadse koolitusprogrammi MIDA ÖELDA?

Koolitusprogramm jälgib kliendikontakti tervitusest hüvastijätuni ning pakub konkreetseid sõnastusi olukordadeks, mil isegi kogenud teenindaja tunneb kimbatust õigete sõnade leidmisel. Koolitus pakub välja konkreetsed vastused olukordadeks, kui:

  • klient on tootes või teenuses pettunud
  • klient ei suuda otsustada
  • klient ei lase ennast aidata
  • kliendi kommentaarid ja soovid ei ole tööalased
  • kliendile ei ole võimalik öelda "jah", aga klient seda siiski ootab
  • klient on vihane
  • klienti teenindades heliseb telefon
  • kliendid on rahuolematud pika järjekorra või ooteaja pärast
  • jne. jne.

Koolitusel osalenu teab peale koolituse läbimist, kuidas nõudliku kliendiga käituda, kuidas kiiresti leida õigeid sõnu!

Koolitus MIDA ÖELDA? on interaktiivne, praktiline ja inimlikke lahendusi pakkuv aktiivtreening, mis on mõeldud nii algajale kui edasijõudnud teenindajale, nii hooaja töötajale kui ka püsitöötajale.

Koolitus MIDA ÖELDA? on lühike ja intensiivne, mis võimaldab optimaalse ajakuluga anda teenindajatele kohe praktikas rakendatavaid oskusi.

MILLEST PROGRAMM KOOSNEB?

Koolitusprogrammi kestus on 4 akadeemilist tundi, algab kell 10.00 ja lõpeb kell 14.00.

Programm sisaldab treeneri lühiloenguid ja slaidiprogrammi, õppefilmi vaatamist ja praktilisi harjutusi. Iga osaleja saab koolituselt kaasa töövihiku harjutamiseks. 

MIKS OSALEDA KOOLITUSEL?

  • Programm võimaldab väga lühikese ajaga anda baasteadmised klientidega toimetulekuks
  • Programm on lihtsalt kohandatav iga teenindusfirma jaoks
  • Koolitusel õpetatakse, kuidas lihtsalt ja loogiliselt käsitleda kliendi probleeme
  • Koolitusel õpitut saavad teenindajad koheselt praktikas kasutada
  • Koolitust toetab kvaliteetne eesti keelne videomaterjal
  • Koolituse viib läbi kogenud teeninduskoolitaja
  • Koolitusel osalemise hind on soodne

2023-11-02 10:00:00
2023-11-02 14:00:00

Heateenindus.ee Toetajad