Teenindajate Arengupäev

Teenindajate Arengupäev

28.09.2016 kell 9:30 - 15:10

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

Lühiülevaade

Arengupäeval jagavad tippkoolitajad ja kogemustega praktikud nõuandeid ja kogemusi positiivsete harjumuste mõjust, mõjusatest suhtlemisvõtetest, klientide mõistmisest, enesejuhtimisest jpm.

Arengupäev annab teenindajatele häid ideid ja kasulikke mõtteid, mida kliendisuhtluses ja enesejuhtimises igapäevaselt kasutada.

 
 

Teenindajate Arengupäeva programm

09.30-10.00 Registreerumine ja hommikukohv

10:00-10:15 Motivatsioonipäeva sissejuhatus

Arengupäeva alguses anname teenindajatele 3 kasulikku psühholoogia-alast soovitust, mis aitavad arendada positiivset mõtlemist ja olla klientidega suhtlemises enesekindlam.

10:15-11:15 Millised mõtte- ja käitumisharjumused aitavad klientidega atraktiivselt suhelda iga päev?

Harald Lepisk, Inspiratsioonikoolitaja

Inspireeriv ja praktilisi nõuandeid pakkuv ettekanne vastab järgmistele küsimustele:

  • Kuidas anda endast parim iga päev?
  • Kuidas õppida vaimustuma sellest, mida igapäevaselt teed?
  • Milliste harjutustega alustada igat tööpäeva?
  • Kuidas oma tööle positiivne mõte anda?
  • Mis aitab tööle pühendumist suurendada? 

11:15-12:15 Praktikult Praktikule: „Heast töötajast suurepäraseks – kuidas seda saavutada?“

Taivi Pindis, Premia

Külli Vilepill, Tallinna Ülikool

Heidi Pähn, TTÜ

Paneeldiskussioonis jagavad oma kogemusi tööst, õnnestumisest ja saavutamisest erialakonkursside võitjad ja diskussiooni teemad on:

  • Kuidas treenida endas professionaalseid oskusi ja õppida rohkem pingutama?
  • Kuidas enda tugevusi esile tuua?
  • Kuidas ennast ise motiveerida?
  • Milliseid vigu on töökohal tehtud ja kuidas vigu vältida?
  • Kuidas raskeid ülesandeid edukalt lahendada nii tööl kui eraelus?
  • Mida teha kui on raske?

12:15-13:00 Lõunapaus

13.00-14.00 Töötamine, kui atraktiivne etendus - kuidas säravalt suhelda ja luua positiivne õhkkond?

Andres Dvinjaninov, lavastaja, näitleja ja koolitaja

Sisuline ja emotsionaalne ettekanne vastab järgmistele küsimustele:

  • Millisena teised inimesed mind näevad ja tajuvad ning kuidas see mõjutab suhteid? 
  • Kuidas ise paremini mõista teiste inimeste käitumist, mõtlemist ja emotsioone, et nendega sujuvamalt suhelda? 
  • Kuidas suhtlemisega luua positiivne õhkkond ja hea meeleolu? 

14:00-15:00 Kuidas tulla toime keeruliste suhtlusolukordadega? Miks on mõne inimesega keerulisem suhelda kui teistega?

Jaanus Kangur, treener-koolitaja

Praktiline ja kasulik ettekanne annab vastuseid alljärgnevatele küsimustele:

  • Kuidas oskuslikult juhtida oma tundeid, sõnu ja tegusid?
  • Millised on peamised suhtlemisvõtted, mis aitavad keerulisi suhtlemisolukordi lahendada? 
  • Milline on lihtne, ent mõjus probleemilahendusmudel?
  • Kuidas vältida negatiivseid emotsioone keeruliste olukordade ja suhete tekkides?

15:00-15.10 Motivatsioonipäeva kokkuvõte ja lõpetamine

Osalemise tingimused

Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta):

Arengupäevale registreerumine kuni 07.09.2016
üle 4 osaleja 99 EUR                                                                                                  
2-3 osalejat 129 EUR
1 osaleja 169 EUR

Arengupäevale registreerumine perioodil 08.09.2016 - 21.09.2016 
üle 4 osaleja 119 EUR
2-3 osalejat 159 EUR
1 osaleja 199 EUR
 
Hind kehtib ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Arengupäeva elektroonilisi materjale, lõunasööki ja kohvipausi
Registreerimise tähtaeg: 21. september 2016
 
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 21.septembrit 2016, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.


 

Asukoht:


2016-09-28 09:30:00
2016-09-28 15:10:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad