Mälutehnikad teenindus- ja müügitöös

Mälutehnikad teenindus- ja müügitöös

03.11.2016 kell 10:00 - 14:00

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

Sissejuhatus

Teenindus- ja müügitöös on vaja teada tihti peast olulisemaid fakte või mäletada, kust vajalikku infot leida. Tähtis on treenida enda mälu nii, et see töötaks kliendiga suhtlemisel sinu kasuks. Mõne lihtsa mälunipi äraõppimine lisab enesekindlust ja kliendirahulolu ning tõenäoliselt suurendab müüki.

Tauri Tallermaa intensiivtreening “Mälutehnikate kasutamine „Teenindus- ja müügitöös” annab lihtsad seletused ja soovitused, kuidas enda mälu treenida ja kasutada ning seeläbi klientidele positiivselt mõjuda, neid paremini teenindada ja müüki suurendada.

Intensiivtreeningul saab vastuseid järgmistele küsimustele:

  • kuidas inimese aju ja mälu töötavad?
  • mis on 7 tüüpilist normaalse aju viga, mis segavad informatsioonil mällu salvestuda?
  • kuidas meeldejätmise- ja teenindusprotsessid omavahel seotud on?
  • millised on lihtsad ja toimivad mälutehnikad, et olulist informatsiooni meelde jätta? 
  • millised on lihtsad ja toimivad mälutehnikad, millega kliendi tähelepanu võita?
  • kuidas mõista erinevaid inimtüüpe ja kuidas neile mälutehnikate abil positiivselt mõjuda?
  • kuidas mälu ja informatsiooni meeldejätmist treenida?

Koolitusel õpitut saab koheselt rakendama hakata.

Ootame osalema ja mälu treenimisest kasu lõikama

Tauri Tallermaa, mälutreener

Urmas Kõiv, Heateenindus.ee asutaja ja juht

Programm

10.00-11.30 I OSA Kuidas aju, mälu, teenindus ja müük omavahel seotud on? 

  • mis on 7 tüüpilist normaalse aju viga, mis segavad informatsioonil mällu salvestuda?
  • kuidas inimese aju ja mälu töötavad? 
  • kuidas meeldejätmise- ja teenindusprotsessid omavahel seotud on?
  • mida on oluline meelde jätta ja mida mitte?

11.30-12.00 lõunapaus

12.00-14.00 - II OSA Millised on toimivad mälutehnikad ning kuidas neid kasutada teenindus- ja müügitöös?

  • kuidas mälu ja informatsiooni meeldejätmist treenida?
  • millised on lihtsad ja toimivad mälutehnikad, mis töötavad igas olukorras? 
  • kuidas võita kliendi tähelepanu, kasutades mälutehnikaid? 
  • kuidas erinevat tüüpi klientidele mälutehnikate kasutamise abil positiivselt mõjuda?

Osalemise tingimused

Korraldaja: Heateenindus.ee

Koolitaja: Tauri Tallermaa

Toimumisaeg: 03. november 2016
Toimumiskoht: Euroopa hotelli konverentsikeskus, Paadi 5, Tallinn
Töökeel: Eesti keel

Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta):

Koolitusele registreerumine kuni 12.10.2016
üle 4 osaleja 99 EUR
2-3 osalejat 129 EUR
1 osaleja 159 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 13.10.2016 - 26.10.2016
üle 4 osaleja 119 EUR
2-3 osalejat 159 EUR
1 osaleja 199 EUR

Hind kehtib ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolituse materjali, lõunasööki ja hommikukohvi
Registreerimise tähtaeg: 26. oktoober 2016

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisaküsimused koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 26. oktoobrit 2016, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

Asukoht:


2016-11-03 10:00:00
2016-11-03 14:00:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad