Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 2014
05.03.2014 kell 10:00 - 16:30
Ettekanded
Kuidas tööandjana vastata tööõnne valemile? (pptx)
Tiina Saar, karjäärinõustaja, koolitaja, Proekspert AS-i personalijuht
Kui suur peaks tegelikult olema teenindaja palk? (pdf)
Kadri Seeder, Palgainfo Agentuur
Mida teha, et teenindajad püsiksid ühe tööandja juures pikemat aega? (pptx)
Mati Ruul, koolitaja ja konsultant, Talent koolitus
Karjäär Swedbankis – kindel investeering iseendasse (pptx)
Signe-Kaurson, Swedbank
Ettevõtte edu sõltub tema töötajatest! (pptx)
Terje Kuusik, EMT
Kuidas hoida inimest? (pptx)
Maria Kütt, Elion
Kust leida häid teenindajaid ja mida teha, et nad püsiksid sama tööandja juures pikemat aega (pptx)
May-Liis Musting, SEB
Millised on töötajate hoidmise levinuimad meetodid? (url)
Martina Põldvere, Playtech
Millised on töötajate hoidmise levinuimad meetodid? (pptx)
Evelin Sohlu, Kaubamaja
Teenindajate hoidmine – väljakutsed Eesti Energia Energiamüügis (pptx)
Eve Vuks, Eesti Energia
Kliendisuhete strateegiline juhtimine Internetis (pdf)
Ene Raja, G4S ja Hendrek Kraavi, ADM Interactive
Teenuse disainimise ja e-teeninduse korraldamise praktilised kogemuslood (pdf)
Olle Kaidro, Svipe.com tegevjuht
Kuidas raadioside abil ettevõtte teenindusprotsess efektiivsemaks muuta? (pdf)
Erko Ensling, Tehnoturg-T Raadiosidekeskus
Muudatused tarbijakaitse regulatsioonides, mis mõjutavad e-kaubandust ja e-teenindust? (pdf)
Martin Simmermann, Tarbijakaitseameti turujärelvalve osakonna jurist
Mida kliendid ootavad ja kuidas Eesti ettevõtted sellega hakkama saavad? (pptx)
Kaidi Kandla, TNS Emor uuringuekspert
Millised on suurimad konfliktid teenindusettevõtete ja klientide vahel ning kuidas on need lahendatud? (odp)
Enn-Toivo Annuk, Eesti TarbijaKaitse Liit
Personalitöö ja tagasiside ning teeninduskvaliteet (ppt)
Karl Laas, Upsteem.com juht
Soovitusindeksi metoodika e. kuidas klientidelt tagasisidet koguda ning seda analüüsida (pdf)
Kuldar Hansen, Recommy.com