Kogemuskonverents: TeenindusTreff 2016

Kogemuskonverents: TeenindusTreff 2016

24.11.2016 kell 10:00 - 16:00

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

Lühiülevaade

TeenindusTreff 2016 on kogemuskoolitus, kus Eesti organisatsioonide teeninduse arendamise ja korraldamise eest vastutajatel  on võimalik ametikaaslastelt saada ja ise jagada teeninduspersonali värbamise, hoidmise ja motiveerimise kogemusi ja parimaid praktikaid.  

Teemad, milles praktilisi kogemusi vahetatakse, on järgnevad:

  • Vanemaealiste (55+) inimeste kasutamise võimalused teenindustöös
  • Noorte (Z-Generatsiooni) kasutamise võimalused teenindustöös
  • teenindajate motiveerimine, et saavutada paremaid müügitulemusi
  • õigete teenindajate värbamine ja hoidmine

NB! Igal osalejal on võimalik välja pakkuda ka enda teema, milles soovib teiste kogemusi kuulda. Teema saab sisestada registreerimisvormis "Lisainformatsiooni“ kasti. Kõiki väljapakutud lisateemasid käsitletakse koolituspäeval kindlasti.

Kogemuskonverents: TEENINDUSTREFF 2016 programm

10.00-10.15 Koolituspäeva sissejuhatus

10.05-11.00 VANEMAEALISTE TÖÖTAJATE KASUTAMINE TEENINDUSTÖÖS

Päeva esimeses teemablokis käsitleme vanemaealiste inimeste teenindustöös kasutamise võimalusi ning vahetame kogemusi järgmistel teemadel:

  • Millist teenindustööd vanemaealised töötajad saaksid ja võiksid teha?
  • Millised on erinevate ettevõtete kogemused vanemaealistega töötamisel ja nende värbamisel?

Kõik osalejad on kaasatud ja saavad oma kogemusi jagada ning teiste kogemusi kuulata vanemaealiste kasutamisest teenindustöös.

11.00-12.00 UUE PÕLVKONNA (Z-GENERATSIOON) KASUTAMINE TEENINDUSTÖÖS

Esitleme lähiajal tööjõuturule tulevate noorte arvamusi järgmistel teemadel:

  • Mida arvab Z-generatsioon töötamisest ja tööelust ning kas tööd on üldse vaja teha või millist tööd tahaks teha?
  • Mida arvab Z-generatsioon juhtidest, inimeste juhtimisest, töökeskkonnast ja töökaaslastest?
  • Millised on erinevate ettevõtete kogemused noortega töötamisel ja nende värbamisel?

Kõik osalejad on kaasatud ja saavad oma kogemusi jagada ning teiste kogemusi kuulata noorte kasutamisest teenindustöös.

12.00-12.45 Lõuna

12.45-13.30 KUIDAS ARENDADA TEENINDAJATE MÜÜGIOSKUSI? KAS NOORE PÕLVKONNA TEENINDAJAD ON VANEMAEALISTEST PAREMAD MÜÜJAD VÕI VASTUPIDI?

Kristjan Seema, Tele2 müügi ja turundusdirektor tutvustab Tele2 arendusprojekti „teenindajate müügioksuste arendamine“ ja käsitleb ka vanemaealiste teenindustöösse kaasamise teemat.

Peale Kristjani ettekannet kaasame kõik osalejad temaatilisse kogemuste vahetamise vestlusringi. Kõik osalejad saavad oma kogemusi jagada ning teiste kogemusi kuulata.

13.30-14.15 KLIENDI RAHUOLU MÕÕTMINE , TAGASISIDE ANALÜÜS JA JÄTKUTEGEVUSED

Kristel Roossaar, Swedbanki valdkonna juht jagab kogemusi:

  • milliseid kasulikke meetodeid ja lahendusi kasutatakse Swedbankis klientidelt tagasiside hankimiseks ja rahulolu mõõtmiseks?
  • Millised on efektiivsed jätkutegevused, mida Swedbankis tehakse klientidelt kogutud tagasiside põhjal?

Peale Kristeli ettekannet loome vestlusringi, kus kõik osalejad saavad sellel teemal oma kogemusi jagada ja teiste kogemusi kuulata.

14.15-15.00 KUIDAS ÕIGEID TEENINDAJAID TÖÖLE SAADA, HOIDA JA MOTIVEERIDA?

MIS ON EALISELT VANEMATE JA NOOREMATE TÖÖTAJATE ERINEVUSED SUHTUMISES KLIENTIDE TEENINDAMISSE JA TÖÖANDJA?

Margit Uusen, Põldma Kaubanduse ja DenimDream teenindusjuht, jagab kogemusi järgnevatel teemadel:

  • kuidas õigeid teenindajaid tööle saada?
  • Millised on erinevused noorema ja vanema põlvkonna teenindustöös?
  • millised tegevused aitavad hoida häid teenindajaid organisatsioonis kauem?
  • millised on teenindajate motiveerimise, tunnustamise ja hoidmise parimad meetodid?
  • Kuidas motiveerida nooremaid ja kuidas vanemaid teenindajaid?

Peale Margiti ettekannet loome vestlusringi, kus kõik osalejad saavad sellel teemal oma kogemusi jagada ja teiste kogemusi kuulata.

15.00 Koolituspäeva kokkuvõte

 

Osalemise tingimused

Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta)

Koolitusele registreerumine kuni 03.11.2016

üle 4 osaleja 99 EUR
2-3 osalejat 129 EUR
1 osaleja 159 EUR
 
Koolitusele registreerumine perioodil 04.11.2016 - 16.11.2016 
üle 4 osaleja 129 EUR
2-3 osalejat 159 EUR
1 osaleja 199 EUR
 
Hind kehtib ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolituse elektroonilisi materjale, lõunasööki ja kohvipausi
Registreerimise tähtaeg: 16. november 2016
 
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 16. novembrit 2016, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.
 

Asukoht:


2016-11-24 10:00:00
2016-11-24 16:00:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad