4D teeninduse koolitus

4D teeninduse koolitus

30.08.2017 kell 9:30 - 15:00

Bliss Maja konverentsikeskus, Mustamäe tee 17, Tallinn Mustamäe tee 17, 10616 Tallinn, Estonia

Lühiülevaade

4D teenindus on teenindusmudel, mis annab vastuse küsimusele kuidas ületada kliendi ootusi. Ja seda sõltumata kliendist või tema soovist. Veelgi enam, 4D teenindus võimaldab ennetada konflikte ja lahendada ka keerulisemaid olukordi teeninduses.

 

Ülevaade koolitusest 

Koolituspäev saab olema sisukas, uuenduslik, positiivne ja pingevaba. Sul on võimalus igal ajal küsimusi esitada ja kaasa rääkida sinu jaoks olulistel teemadel. Teeme ka harjutusi ja rühmatöid, et tunda end kindlamalt uute suhtlusvõtete kasutamisel päris teenindussituatsioonis.  

 

Mis kasu koolitusel osalemine annab?

  • Saad teada neljamõõtmelise teeninduse kasutamise uuenduslikest võimalustest oma klientide teenindamisel
  • Saad selgema pildi sellest, mida kliendid tegelikult teeninduses hindavad, mis paneb kliendi silmad särama;
  • Saad teada kuidas kliendi ootusi ületada.  Ja sa avastad, et see on arvatust palju lihtsam;
  • Saad tundma suhtlemiskunsti võlusid: kuidas vaid kõneelementidega suunata klienti koostööle ja hea tuju lainele;
  • Saad koolitusel jagatud ideid kohe oma töös kasutusele võtta. Ja see on lausa soovitatav, sest nii avastad kui huvitava elukutse oled sa valinud ja milline teenindusproff sa tegelikult oled

 

Lisaks on Sul võimalik saada raamatu “Neljamõõtmeline teenindus” omanikuks. Raamatukaante vahelt leiad lisa koolitusel räägitule nii teenindusnäidete, ideede kui  harjutuste osas. Raamatu soodushind koolitusel osalejatele on 15€+km.

 

Kohtumist 30. augustil oodates

 

Piret Bärg, 4D teeninduse koolitaja

Urmas Kõiv, Heateenindus.ee asutaja ja juht

Programm

09.30-10.00 Koguneme, tutvume ja naudime hommikukohvi

10.00-12.20 Koolituse I tsükkel, kus võtame luubi alla järgmised teemad:

  • Mis on 4D teenindus? Milline on 4D teeninduse eelis võrreldes meie igapäevateenindusega
  • Mida hindab klient teeninduses kõige enam? Vastus sellele küsimusele on võtmeks 4D teeninduse loomisel
  • Mis on teeninduses olulisem, detailid vs tervik?
  • Kui suur on tegelikult sinu võim ja võimalused 4D teeninduse loomisel?
  • Mis on 4D teeninduse elemendid ja kuidas saad neid kliendile luua? See on teema, millele keskendume enamus ajast: tutvume kõigi nelja dimensiooniga teeninduses ja vaatame kuidas neid klientidele luua

12.20-13.00 Lõunapaus ja seljasirutus mõttetöö ergastamiseks

13.00-15.00 koolitus II tsükkel kus keskendume järgnevatele teemadele:

  • Jätkame nelja dimensiooniga tutvumist ja seda läbi tegevuste: rühmatööd, harjutused, situatsioonianalüüsid
  • Paneme lõpuks kõik neli dimensiooni kokku ja vaatame kuidas neid korraga teeninduses kasutada
  • Iga dimensiooni juures vaatame ka salakarisid, mille otsa võib kergelt komistada. Teades komistuskohti on lihtsam neid vältida

Kell 15.00 saab koolituse ametlik osa punkti, kuid vestlusringid ja küsimustevoorud on jätkuvalt teretulnud. Oluline, et saad kõigile oma küsimustele vastuse.

Koolitaja tutvustus

Piret Bärg on enam kui 20 aastat tegutsenud koolitajana valdkonnas mida saab kokku võtta sõnaga “teenindus”.

Edukas koostöö on olnud traditsiooniliste teenindusasutustega nagu kauplused ja teised teeninduse pakkujad.

Viimasel ajal on Piret tegelenud üha rohkem ka kriitilise ja keerulisema teenusega asutustes nagu Päästeamet, Häirekeskus, haiglad, vanglad jne.

Teeninduskoolitaja töö käigus on Piret analüüsinud tuhandeid teenindussituatsioone (u 1-2 tuhat aastas) ja alati on olnud peamiseks küsimuseks: millist teenindust klient ootab ja hindab kõige enam.

Nii on Pireti koolitustel peamine rõhk anda osalejatele selged ja toimivad juhised kuidas lahendada erinevaid teenindussituatsioone nii, et kõik osapooled oleksid rahul ja enam kui rahul.

Piret on ka populaarse ja uuendusliku raamatu  “Neljamõõtmeline teenindus” autor.

img


 

4D teeninduse koolitusprogrammi registreerimistingimused

Koolitusele registreerumine kuni 11.08.2017

4 ja enam osalejat 99 EUR
2-3 osalejat 119 EUR
1 osaleja 139 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 12.08.2017 - 23.08.2017

4 ja enam osalejat 119 EUR
2-3 osalejat 139 EUR
1 osaleja 159 EUR

Hind ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub käibemaks 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolituse töövihikut, lõunasööki ja kohvipausi
Registreerimise tähtaeg:  23. august 2017

Koolitusel osaleja saab osta soodushinnaga 15.-eur+km raamatu „Neljamõõtmeline teenindus“, kirjutades soovi kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 23.08.2017, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

Asukoht:


2017-08-30 09:30:00
2017-08-30 15:00:00

Hea Teeninduse Kuu Sõbrad