Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 2017

Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 2017

15.02.2017 kell 9:30 - 16:30

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

Ettekanded

Uuendused kliendiandmete haldamises (pdf)

Andres Ojaver, Isikuandmete kaitse ekspert, Telia

Mis on tööelamus, mis tunde see annab ja kuidas tööelamus saavutada? (pdf)

Klaas-Jan Reincke, VIVIC - The Work Design Lab, kaasasutaja ja konsultant

Milline on tulevikutöö olemus ja selleks vajalikud oskused? (pdf)

Ott Pärna, tulevikuseire ja arendusettevõte ESTCORP www.estcorp.eu juht, majandusekspert ja spordiaktivist. Kuku raadio majandussaate BUUM vedaja

Uuenduslikud meetodid kliendikogemuse juhtimises (pdf)

Terje Ennomäe, Feelingstream juht ja teenuse disainer
Indrek Põldvee, Sorry as a Service, kliendisuhete juht

Kuidas vähendada lõhet selle vahel, mida inimesed töökohalt soovivad ja mida tööandjad on valmis pakkuma? (pdf)

Tiina Saar-Veelmaa, värske raamatu „Tööga õnnelikuks“ (2016) autor, ProEkspert tööõnne spetsialist

Asukoht:


2017-02-15 09:30:00
2017-02-15 16:30:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad