Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 2017
15.02.2017 kell 9:30 - 16:30
Ettekanded
Uuendused kliendiandmete haldamises (pdf)
Andres Ojaver, Isikuandmete kaitse ekspert, Telia
Spetsiaalse teenindussektori innovatsiooniuuringu - Dive Trendid 2017 esitlus (pdf)
Harry Liipa, Dive Eesti juht
Kuidas uuenduslikult juhtida (anda tööjuhiseid) ja juhendada noore põlvkonna teenindajaid? (pdf)
Kai Realo, Circle K Eesti AS, Peadirektor
Onboarding uutele töötajatele, milliseid uuenduslikke meetodeid kasutada? (pdf)
Kei Karlson, GoWorkabit kaasasutaja
Kas teenindaja töökoht on 10 aasta pärast alles või on roboti poolt asendatud? Millised töökohad on teenindussektoris juurde tekkimas ja millised ära kadumas? (pdf)
Kersti Vannas, Instar EBC konsultant/partner
Mis on tööelamus, mis tunde see annab ja kuidas tööelamus saavutada? (pdf)
Klaas-Jan Reincke, VIVIC - The Work Design Lab, kaasasutaja ja konsultant
Milline on tulevikutöö olemus ja selleks vajalikud oskused? (pdf)
Ott Pärna, tulevikuseire ja arendusettevõte ESTCORP www.estcorp.eu juht, majandusekspert ja spordiaktivist. Kuku raadio majandussaate BUUM vedaja
Uuenduslikud meetodid kliendikogemuse juhtimises (pdf)
Terje Ennomäe, Feelingstream juht ja teenuse disainer
Indrek Põldvee, Sorry as a Service, kliendisuhete juht
Kuidas vähendada lõhet selle vahel, mida inimesed töökohalt soovivad ja mida tööandjad on valmis pakkuma? (pdf)
Tiina Saar-Veelmaa, värske raamatu „Tööga õnnelikuks“ (2016) autor, ProEkspert tööõnne spetsialist