Kliendilojaalsusprogrammide loomine ja haldamine

Kliendilojaalsusprogrammide loomine ja haldamine

21.09.2017 kell 9:30 - 16:00

Bliss Maja konverentsikeskus, Mustamäe tee 17, Tallinn Mustamäe tee 17, 10616 Tallinn, Estonia

Lühiülevaade

Paljud teavad, et säästlikum on hoida olevasolevaid kliente, kui leida uusi juurde. Personaalse teeninduse vajalikkusest räägivad paljud, aga vähesed on jõudnud süsteemsete tegevusteni.

Kui sul on arusaam sellest, mis motiveerib sinu klienti püsima lojaalsena,  siis on Sul aeg minna lojaalsusprogrammide ja kliendibaaside kasutamisvõimaluste teemaga süvitsi.

Kellele Kliendilojaalsusprogrammide koolitus on mõeldud?

Ettevõtetele, kellel on kliendibaasid või kes plaanivad baasi süsteemsemalt looma hakata.

Samuti nendele, kes soovivad ekspertide ning ametikaaslaste kogemustest õppida kuidas kliendibaasides olevat infot kasutada, et olemasolevaid kliente hoida, neile lisamüüki teostada ja uusi kliente võita.

Koolitusel vahetame kogemusi

Koolitusel vahetame kogemusi kuidas kliendisuhtlust täpsemini sihtides ja kliendibaasis olevaid andmeid kasutades paremaid tulemusi teha, lisaks klientide lojaalsust kasvatada ja uusi kliente lihtsamini leida (ainult praktilised kogemused Eesti turult)

Samuti vahetame kogemusi, milliseid lojaalsusprogramme Eesti ettevõtted kasutavad.

Koolitusel käsitletavad teemad

  • Kui tulemuslikud on Eesti ettevõtetes kasutusel olevad kliendilojaalsusprogrammid?
  • Millised on andmebaaside erinevad kasutusvõimalused, et olemasolevaid kliente hoida ja nendele lisamüüki teostada?
  • Mis on lojaalsusprogrammides positiivseid tulemusi andnud ja mis mitte?
  • Milliseid tegevusi tasub mõõta kui ettevõttes on kliendibaas ja kliendilojaalsusprogramm?
  • Millised on sisulised ja tehnilised võimalused teha kliendisuhtlus personaalseks?
  • Millised sisulised ja tehnilised tegevused on aidanud klientides tekitada lojaalsust?
  • Millised sisulised ja tehnilised tegevused on aidanud lisamüüki teostada?
  • Milliste sisuliste ja tehniliste tegevustega on uusi kliente juurde võidetud?
  • Kuidas on tekitatud klientides lojaalsust läbi lojaalsusprogrammi?
  • Kuidas on lojaalsusprogramm pandud raha teenima?
  • Milliseid innovaatilisi võimalusi on kasutusel või lähiajal kasutusele tulemas lojaalsusprogrammides ja personaalses kliendisuhtluses?

Koolitajad ja kogemuste ning parimate praktikate vahetamise moderaatorid on Raul Leppik, analüütikaettevõtte Newbase.ee kaasasutaja, turundusanalüütika konsultant ja koolitaja ning Rait Tasso, kes on olnud Elioni, Olympic Entertainment Group'i ja Starmani turundusjuht. Täna on Rait turunduskonsultant ja partner ettevõttes Turundusjuhid OÜ. 

Ootame Sinu ettevõtte esindajat praktilisele koolitusele, et saaksid süsteemse teadmise kliendilojaalsusprogrammide ja kliendiandmebaaside loomisest ning haldamisest.

Urmas Kõiv

Heateenindus.ee asutaja ja juht

 

Koolituse programmi kirjeldus

09.30 - 10.00 Koolitusele saabumine, hommikukohv

10.00 – 12.00 I OSA SISULISED JA TEHNILISED VÕIMALUSED KLIENTIDE LOJAALSUSE KASVATAMISEKS

Koolitaja ja kogemuste ning parimate praktikate vahetamise moderaator on Raul Leppik, analüütikaettevõtte Newbase.ee kaasasutaja

Koolituse esimeses osas käsitleme järgnevaid teemasid:

  • Olulised asjad lojaalsusprogrammides - miks mõned programmid töötavad ja enamus programmidest ei tööta?
  • Tarkvaradest – millised on erinevad tööriistad, mida Eestis pakutakse ja kasutatakse? Mida võtta, mida jätta? Trendid turul.
  • Kui tulemuslikud on Eesti ettevõtetes kasutusel olevad kliendilojaalsusprogrammid?
  • Millised on sisulised ja tehnilised võimalused klientide lojaalsuse kasvatamiseks?

Osalejad vahetavad kogemusi, mis nende lojaalsusprogrammides  töötab, miks töötab ja millise kliendi suunas töötab

12.00-12.45 Lõuna

12.45-14.15 II OSA

PERSONAALSE KLIENDISUHTLUSE KORRALDAMINE LOJAALSUSPROGRAMMIDE JA KLIENDIANDMEBAASIDE KAUDU

Koolitaja ja koolitusel osalejate kogemuste ning parimate praktikate vahetamise moderaator on Raul Leppik, tanalüütikaettevõtte Newbase.ee kaasasutaja

Koolituse teises osas käsitleme järgnevaid teemasid:

  • Kuidas teostada lojaalsusprogrammide ja kliendibaaside kaudu personaalset, järjepidevat ja süsteemset kliendisuhtlust?
  • Kuidas parandada kliendiandmete kvaliteeti?
  • Millised on andmebaaside erinevad kasutusvõimalused, et olemasolevaid kliente hoida ja nendele lisamüüki teostada?
  • Milliste vahenditega personaalse kliendisuhtluse rahalist tulemuslikkust mõõta?

Osalejad vahetavad kogemusi personaalse kliendisuhtluse korraldamises, andmebaaside haldamises ja tulemuslikkuse mõõtmises.

14.15-14.30 kohvipaus

14.30-16.00 III OSA LIIDRITE KOGEMUSED KLIENDIBAASIDEGA JA MIDA NEIST KASUTADA

Koolitaja ja koolitusel osalejate kogemuste ning parimate praktikate vahetamise moderaator on Rait Tasso, kes on olnud Elioni, Olympic Entertainment Group'i ja Starmani turundusjuht. Täna on Rait turunduskonsultant ja partner ettevõttes Turundusjuhid OÜ. 

Koolituse kolmandas osas käsitleme järgnevaid teemasid:

  • Liidri kogemused - miks on analüütika ja personaalne kliendisuhtlus olulised? mida kasulikku on selles vallas tehtud ning mida peaks lähitulevikus tegema?
  • Tarkvarad mis kliendibaasidega töö lihtsamaks teevad:
    • millised on lihtsad võimalused ja ideaalsed lahendused
    • mis on tarkvara roll ja mida peab siiski inimene tegema?

Osalejad vahetavad kogemusi erinevate tarkvarade kasutamises, mis töötab ja mis ei tööta.

16.00 Koolituse lõpp

 

Registreerimistingimused

Koolitusele registreerumine kuni 23.08.2017
üle 4 osaleja 119 EUR
2-3 osalejat 149 EUR
1 osaleja 199 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 24.08.2017 - 14.09.2017
üle 4 osaleja 149 EUR
2-3 osalejat 199 EUR
1 osaleja 249 EUR

Hind kehtib ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolituse elektroonilisi materjale, lõunasööki ja kohvipause
Registreerimise tähtaeg: 14. september 2017

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisaküsimused koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 14. septembrit 2017, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

2017-09-21 09:30:00
2017-09-21 16:00:00

Heateenindus.ee Toetajad