Tallinna Hea Teeninduse Päev 2019
11.04.2019 kell 10:00 - 16:00
Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia
Sissejuhatus
Tallinna Hea Teeninduse Päeval, 11. aprillil 2019, annavad tunnustatud koolitajad ja konsultandid nõu, kuidas lahendada keerulisi teenindusolukordi nii tavateeninduses kui ka e-teeninduses. Lisaks esitatakse põhjalik analüüs ja väljapaistvamad näiteid 2019 aasta Parima teenindaja konkursside võistlejate poolt väljapakutud lahenditest.
Koolituspäeva teises pooles lahendavad keerulisi teenindussituatsioone 2019 aasta 3 Tallinna, 3 Tartu, 3 Eesti teiste piirkondade parimat teenindajat. Parimad lahendused väljapakkunud teenindajast saab Eesti Parim Teenindaja 2019!!!
Veel antakse põhjalik ülevaade sellest, milliseid teenindajaid, ettevõtteid ja teeninduskohti Kiida Teenindajat kampaania raames kõige rohkem kiideti ja kes said kõrgeimad soovitusindeksi skoorid.
Kasuliku sisu ja atraktiivse vormiga koolituspäev annab osalejatele võimaluse avastada uusi oskusi ja teadmisi teenindusolukordade lahendamises.
Ootame osalema
Heateenindus.ee
Programm
10.00 Sissejuhatus
10.10-11.05 Klientide teenindamise tulevikusuunad ja uudsed praktikad
Marko Rillo, innovatsiooni ja strateegia nõustaja, strateegilise juhtimise doktor (Dr.Sc.), EBS strateegia ja innovatsiooni dotsent
11.05-12.15 Mis aitab eesmärke saavutada ja tegevustes paremini õnnestuda? Kuidas ületada raskusi ja takistusi?
Mihkel Raud, ajakirjanik ja kirjanik, eluloolise eneseabi raamatu "Kus ma olen ja kuidas sina võid palju kaugemale jõuda?” autor
12.15-13.00 Lõuna
13.00-13.45 Millised olid väljapaistvamad teenindusülesannete lahendused, mida Parim Teenindaja 2019 konkursi võistlejad konkursil välja pakkusid?
Tairi Leis, Parim Teenindaja konkursi projekti juht ja Eesti Parim Teenindaja 2013
13.45-14.00 Milliseid ettevõtteid ja teeninduskohti ning miks ja mille eest märtsis kiideti?
Urmas Kõiv, Heateenindus.ee asutaja ja juht
14.00-14.15 Energiapaus
KONKURSI „EESTI PARIM TEENINDAJA 2019“ FINAAL – SUUR TEENINDUSÜLESANNETE LAHENDAMINE
14.15-15.30 Eesti Parim Teenindaja Konkursi finaalis lahendavad keerulisi teenindusolukordi 2019 aasta 3 Tallinna, 3 Tartu ja 3 Eesti teiste piirkondade parimat teenindajat.
15.30–16.00 Kliendid Kiidavad teeninduskohtade tunnustamine
Hea Teeninduse Päeva lõpus toimub rõõmsas õhkkonnas märtsis enim kiitusi saanud ettevõtete ja teeninduskohtade tunnustamine, Kliendid Kiidavad tunnistuste ja uksekleepsude kätteandmine.
Selguvad 2019 aasta Eesti Parimad teenindajad!
16.00 Tallinna Hea Teeninduse Päeva lõpp
Hinnakiri
Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta)
NB! Kiida Teenindajat 2019 kampaaniaga liitunud ettevõttele on 1-e töötaja osalemine kampaaniahinna sees. Suurema arvu töötajate registreerimisel kehtib käesolev hinnakiri.
Heateenindus.ee Parim Teenindaja 2019 konkurssidel võistlejana osalenud inimestele on osalustasu 59 EUR+km
Koolitusele registreerumine kuni 20.03.2019
- üle 4 osaleja 99 EUR
- 2-3 osalejat 119 EUR
- 1 osaleja 139 EUR
Koolitusele registreerumine perioodil 21.03.2019 - 05.04.2019
- üle 4 osaleja 119 EUR
- 2-3 osalejat 149 EUR
- 1 osaleja 169 EUR
Hindadele lisandub KM 20%
Osavõtutasu sisaldab: Tallinna Hea Teeninduse Päeval osalemist, elektroonilisi materjale, lõunasööki ja kohvipausi
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Kõigile küsimustele saab vastuseid emaililt: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Eelregistreerimise tähtaeg: 05. aprill 2019
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 05.04. 2019, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.