Tartu Hea Teeninduse Päev 2018
14.03.2018 kell 9:30 - 16:00
Ettekanded
Teeninduskvaliteet: Mis on 4D teenindus, kuidas seda kliendid tajuvad ja teenindajad pakkuda võiksid? (pdf)
Piret Bärg, teenindusvaldkonna tippkoolitaja
Parimate teenindajate kogemused: Kuidas on Parim Teenindaja konkursside võitjad teenindusolukordi lahendanud? (pdf)
Tairi Leis, Eesti Parim Teenindaja 2013, Eva Boutique, Kohvik Armastus
Teenindaja tervis: Teenindaja tervise hoidmise ja parandamise harjutused (pdf)
Kersti Poska, Tartu Kutsehariduskeskuse õppejõud
Klientide kuulamine: Klientide kuulamise 8 tõket ja kuidas neid vältida? (pdf)
Anne Uibo, psühholoogia ja suhtlemise õpetaja
Raske klient teeninduses: Kuidas raske kliendiga keerulistes olukordades hakkama saada? (pdf)
Kairit Reiman, teenindusvaldkonna tippkoolitaja
Enesekehtestamine teeninduses: Kuidas ennast tasakaalukalt kehtestada? (pdf)
Inga Lunge, näitleja ja koolitaja
Klientide tundmine: Klientide erinevad inimtüübid, kuidas neid ära tunda ja nendega toime tulla? (pdf)
Andres Dvinjaninov, näitleja, lavastaja, koolitaja, ettevõtja