4D teeninduse koolitus
30.08.2017 kell 9:30 - 15:00
Lühiülevaade
4D teenindus on teenindusmudel, mis annab vastuse küsimusele kuidas ületada kliendi ootusi. Ja seda sõltumata kliendist või tema soovist. Veelgi enam, 4D teenindus võimaldab ennetada konflikte ja lahendada ka keerulisemaid olukordi teeninduses.
Ülevaade koolitusest
Koolituspäev saab olema sisukas, uuenduslik, positiivne ja pingevaba. Sul on võimalus igal ajal küsimusi esitada ja kaasa rääkida sinu jaoks olulistel teemadel. Teeme ka harjutusi ja rühmatöid, et tunda end kindlamalt uute suhtlusvõtete kasutamisel päris teenindussituatsioonis.
Mis kasu koolitusel osalemine annab?
- Saad teada neljamõõtmelise teeninduse kasutamise uuenduslikest võimalustest oma klientide teenindamisel
- Saad selgema pildi sellest, mida kliendid tegelikult teeninduses hindavad, mis paneb kliendi silmad särama;
- Saad teada kuidas kliendi ootusi ületada. Ja sa avastad, et see on arvatust palju lihtsam;
- Saad tundma suhtlemiskunsti võlusid: kuidas vaid kõneelementidega suunata klienti koostööle ja hea tuju lainele;
- Saad koolitusel jagatud ideid kohe oma töös kasutusele võtta. Ja see on lausa soovitatav, sest nii avastad kui huvitava elukutse oled sa valinud ja milline teenindusproff sa tegelikult oled
Lisaks on Sul võimalik saada raamatu “Neljamõõtmeline teenindus” omanikuks. Raamatukaante vahelt leiad lisa koolitusel räägitule nii teenindusnäidete, ideede kui harjutuste osas. Raamatu soodushind koolitusel osalejatele on 15€+km.
Kohtumist 30. augustil oodates
Piret Bärg, 4D teeninduse koolitaja
Urmas Kõiv, Heateenindus.ee asutaja ja juht
Programm
09.30-10.00 Koguneme, tutvume ja naudime hommikukohvi
10.00-12.20 Koolituse I tsükkel, kus võtame luubi alla järgmised teemad:
- Mis on 4D teenindus? Milline on 4D teeninduse eelis võrreldes meie igapäevateenindusega
- Mida hindab klient teeninduses kõige enam? Vastus sellele küsimusele on võtmeks 4D teeninduse loomisel
- Mis on teeninduses olulisem, detailid vs tervik?
- Kui suur on tegelikult sinu võim ja võimalused 4D teeninduse loomisel?
- Mis on 4D teeninduse elemendid ja kuidas saad neid kliendile luua? See on teema, millele keskendume enamus ajast: tutvume kõigi nelja dimensiooniga teeninduses ja vaatame kuidas neid klientidele luua
12.20-13.00 Lõunapaus ja seljasirutus mõttetöö ergastamiseks
13.00-15.00 koolitus II tsükkel kus keskendume järgnevatele teemadele:
- Jätkame nelja dimensiooniga tutvumist ja seda läbi tegevuste: rühmatööd, harjutused, situatsioonianalüüsid
- Paneme lõpuks kõik neli dimensiooni kokku ja vaatame kuidas neid korraga teeninduses kasutada
- Iga dimensiooni juures vaatame ka salakarisid, mille otsa võib kergelt komistada. Teades komistuskohti on lihtsam neid vältida
Kell 15.00 saab koolituse ametlik osa punkti, kuid vestlusringid ja küsimustevoorud on jätkuvalt teretulnud. Oluline, et saad kõigile oma küsimustele vastuse.
Koolitaja tutvustus
Piret Bärg on enam kui 20 aastat tegutsenud koolitajana valdkonnas mida saab kokku võtta sõnaga “teenindus”.
Edukas koostöö on olnud traditsiooniliste teenindusasutustega nagu kauplused ja teised teeninduse pakkujad.
Viimasel ajal on Piret tegelenud üha rohkem ka kriitilise ja keerulisema teenusega asutustes nagu Päästeamet, Häirekeskus, haiglad, vanglad jne.
Teeninduskoolitaja töö käigus on Piret analüüsinud tuhandeid teenindussituatsioone (u 1-2 tuhat aastas) ja alati on olnud peamiseks küsimuseks: millist teenindust klient ootab ja hindab kõige enam.
Nii on Pireti koolitustel peamine rõhk anda osalejatele selged ja toimivad juhised kuidas lahendada erinevaid teenindussituatsioone nii, et kõik osapooled oleksid rahul ja enam kui rahul.
Piret on ka populaarse ja uuendusliku raamatu “Neljamõõtmeline teenindus” autor.
4D teeninduse koolitusprogrammi registreerimistingimused
Koolitusele registreerumine kuni 11.08.2017
4 ja enam osalejat 99 EUR
2-3 osalejat 119 EUR
1 osaleja 139 EUR
Koolitusele registreerumine perioodil 12.08.2017 - 23.08.2017
4 ja enam osalejat 119 EUR
2-3 osalejat 139 EUR
1 osaleja 159 EUR
Hind ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub käibemaks 20%
Osavõtutasu sisaldab: Koolituse töövihikut, lõunasööki ja kohvipausi
Registreerimise tähtaeg: 23. august 2017
Koolitusel osaleja saab osta soodushinnaga 15.-eur+km raamatu „Neljamõõtmeline teenindus“, kirjutades soovi kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 23.08.2017, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.