Tartu Hea Teeninduse Päev
12.03.2014 kell 10:00 - 15:30
Ettekanded
Milline peab olema eriline teenindus ja teenindaja rehkendusoskus? (pptx)
Romet Nael, REN Koolitus
Konfliktiga toimetuleku oskused (pdf)
Indrek Rahi, OPTI Partners
Milliseid omadusi peaks eneses arendama, et saada suurepäraseks teenindajaks? (pptx)
Mati Ruul, koolitaja ja konsultant, Talent koolitus
Sisemine tasakaal (pptx)
Katrin Hauk, psühholoog-koolitaja
Teenuste disain (pdf)
Tiina Merkuljeva, Teeninduskvaliteedi instituut
Parimate teenindajate kogemuslood "Miks ja Kuidas" (ppt)
Ketlyn Villem, Tairi Leis, Kaia Tammekänd, Eesti Parimad teenindajad
Kuidas igapäevaselt treenida ennast paremaks teenindajaks? (pptx)
Kaia Tammekänd, Parem Elu Koolitused
Millised on suurimad konfliktid teenindusettevõtete ja klientide vahel ning kuidas on need lahendatud? (pptx)
Enn-Toivo Annuk, Eesti TarbijaKaitse Liit
Kuidas nõudliku kliendiga käituda? Kuidas leida õigeid sõnu ja mida öelda? (pptx)
Kairit Reiman, Teeninduskoolitus
Soovitusindeksi metoodika e. kuidas klientidelt tagasisidet koguda ning seda analüüsida (pdf)
Kuldar Hansen, Recommy.com
Millised emotsioonid on teenindajatele lubatud? (pptx)
Ülo Vihma, Meeskonnakoolitus
Kuidas klienti kuulata nii, et klient räägiks ja rääkida nii, et klient kuulaks? (pptx)
Videoklipp (Youtube)
Signe Iisrael, Sunshine Training
Kuidas toita enda energia ja rõõmuvarusid? (pdf)
Harald Lepisk, inspiratsioonikoolitaja