Tallinna Hea Teeninduse Päev
03.04.2013 kell 10:00 - 16:30
Tallinna Hea Teeninduse Päeval
Tallinna Hea Teeninduse Päeval andsid tunnustatud koolitajad Kairit Reiman, Maarika Liivamägi, Karin London ja Kaia Tammekänd nõu, kuidas analüüsida ja lahendada keerulisi teenindussituatsioone.
Lisaks lahendasid keerulisi teenindussituatsioone 2014 aasta 3 Tallinna, 3 Tartu, 3 Eesti teiste piirkondade parimat teenindajat, samuti 3 Tallinna parimat turistide teenindajat.
Kohapeal valiti Eesti Parim Teenindaja 2014 ja võitjaks osutus Teele Adamson Swedbankist.
Ettekanded
Kuidas teenindussituatsioonid viia vastavusse ettevõtte/asutuse brändilubadustega? Millised on suurimad vead, mida tehakse ja kuidas vigu vältida? (pptx)
Maarika Liivamägi, ERGO Kindlustuse müügi ja turundusdirektor
Kuidas kolleegidega koos luua keerulistele teenindussituatsioonidele toimivaid lahendusi? (pptx)
Karin London, superviisor aastast 2006, Koolitus- ja arendusfirma TIP Konsultatsioonid juht ja arenduskonsultant
Kuidas sõnastada teenindussituatsioone? Mida ja kuidas konkreetselt öelda, kui klient teenindaja poole pöördub? Kuidas sõnastusi välja töötada? (pptx)
Kairit Reiman, Teeninduskoolitus.ee asutaja ja koolitaja
Põhjalik analüüs ja väljapaistvamad näiteid 2014 aasta Parima teenindaja konkursside võistlejate poolt väljapakutud lahenditest (pptx)
Kaia Tammekänd, Parima teenindaja konkursside võistlusülesannete looja, Parem Elu koolitaja, Eesti Parim Teenindaja 2005
Milliseid ettevõtteid ja teeninduskohti ning miks ja mille eest märtsis kiideti? Millised on Eesti ettevõtete ja teeninduskohtade soovitussindeksi skoorid? (pptx)
Urmas Kõiv, Heateenindus.ee asutaja ja juht